Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ship schreef:och jey wat erg das hier 10 a 15 minuten vandaan verder nog niks over gehoort maar vrezelijk dit..
swoeky schreef:ik vind het zowiezo niet slim dat ze de pony niet gewoon meegenomen hebben, misschien staat ie nu wel binnen in een vieze donkere stinkende stal, kan me niet voorstellen dat mensen nu opeens beter voor het dier gaan zorgen
Fjorden007 schreef:Ik schrik hier enorm van..!
Weet iemand om wat voor pony het gaat?
Wij hebben namelijk vorig jaar een zwartbonte shetlander verkocht daarheen , zij is nu 3 jaar.
geerke schreef:swoeky schreef:ik vind het zowiezo niet slim dat ze de pony niet gewoon meegenomen hebben, misschien staat ie nu wel binnen in een vieze donkere stinkende stal, kan me niet voorstellen dat mensen nu opeens beter voor het dier gaan zorgen
dat doen ze ook niet...hij is alleen nu uit het zich en staat daar vermoedelijk gewoon dood te gaan.
Maar dat is niet erg want niemand die het ziet
Megansk schreef:Fjorden007 schreef:Ik schrik hier enorm van..!
Wij hebben namelijk vorig jaar een zwartbonte shetlander verkocht daarheen , zij is nu 3 jaar.
Er staat bij dat er fotos van de pony gemaakt zijn, maar die kan ik nog niet vinden.
(Staat op site van DvhN)
Het dier is op verzoek van de politie opgehaald door de eigenaar. Van het dier zijn foto’s gemaakt. Op basis van de waarnemingen van de politie en de foto’s gaat de AID nu oordelen of hier sprake is van strafbare verwaarlozing. Als dit het geval is dan wordt er proces-verbaal opgemaakt.
Bron: DvhN
In ieder geval alsnog verschrikkelijk voor deze pony..![]()
Dat zie je toch als eigenaar.. als ik paarden in een land zou hebben staan kijk je toch elke dag even ter controle. (en om hooi bij te voeren door de sneeuw?)
Megansk schreef:Fjorden007 schreef:Ik schrik hier enorm van..!
Er staat bij dat er fotos van de pony gemaakt zijn, maar die kan ik nog niet vinden.
(Staat op site van DvhN)
Het dier is op verzoek van de politie opgehaald door de eigenaar. Van het dier zijn foto’s gemaakt. Op basis van de waarnemingen van de politie en de foto’s gaat de AID nu oordelen of hier sprake is van strafbare verwaarlozing. Als dit het geval is dan wordt er proces-verbaal opgemaakt.
Bron: DvhN
In ieder geval alsnog verschrikkelijk voor deze pony..![]()
Dat zie je toch als eigenaar.. als ik paarden in een land zou hebben staan kijk je toch elke dag even ter controle. (en om hooi bij te voeren door de sneeuw?)