Sunrise geblesseerd, einde wereldbekerseizoen voor Imke

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LovingSonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 12:10

Wat enorm sneu! Echt heel erg balen! Ik hoop echt dat Sun heel snel zal herstellen! Lijkt me ook echt verschrikkelijk voor degene die op het paard zat dat tegen Sunrise aan botste! Heel veel sterkte voor iedereen!

Re: Sunrise geblesseerd, einde wereldbekerseizoen voor Imke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 12:21

Wat ik mij altijd afvraag.. hoe hoger je in de sport komt, hoe sneller je paard een blessure krijgt?!
Ik bedoel, mijn paard staat ook buiten.. op de bevroren grond maar verstapt zich -goddank- nooit.

Of gaan mensen die hoger in de sport zitten steeds pietepeuteriger met hun paard om? Zijn ze zo bang voor ongelukken dat de paarden niets meer kunnen hebben?
Wellicht is dat een andere discussie :)

Wel erg sneu voor dit duo, dat zo'n klein ongelukje je gelijk van de grote prijzen afhoudt! Volgend jaar beter!

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 13:16

Nee maar de belasting van een paard die hoger in de sport loopt is groter, vandaar dat meer voorzichtigheid geboden is.

Echt balen voor Imke zeg! jammer dat ze geen goed reservepaard heeft.

mel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 14:07

Jeetje wat balen! Het zit ook niet mee allemaal..

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 14:26

Ik snap zulke berichten nooit zo goed. Ze waarschuwt nog van te voren.... ? Waarom, verwacht ze dan gespetter of zo? Verstappen...? Hoezo verstappen? Ik lees tussen de regels door dat ze idiote sprongen maakte toen het fout ging, dus zal er wel wat meer zijn gebeurd dan verstappen. Een flinke verzwikking, verstuiking, verdraaiing of verscheuring lijkt mij eerder. Zeker dus als je daarna 6 weken moet stappen. Mooi klote voor haar, maar misschien toch te voorkomen geweest?
Sunrise is misschien niet meer de jongste en van binnen ook niet meer zo flexibel op haar lijf en leden, dus tja, ik hoop maar dat het goed komt voor haar.
Zonde, zonde...! ;)

Claudia95

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 23:18

Pashon schreef:
heel sneu voor der.

maar uhh mijn paard heeft zich vorige week verstapt in het land door de bevroren grond kom ik nu op voorpagina nieuws.

Dat is wel echt een stomme opmerking,
ik bedoel maar,
als jij gwn op je paard rijdt,
of dat imke naar frankfurt gaat voor de wereldbeker,
zit nog wel een heel verschil tussen
...

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 10:51

Claudia95 schreef:
Pashon schreef:
heel sneu voor der.

maar uhh mijn paard heeft zich vorige week verstapt in het land door de bevroren grond kom ik nu op voorpagina nieuws.

Dat is wel echt een stomme opmerking,
ik bedoel maar,
als jij gwn op je paard rijdt,
of dat imke naar frankfurt gaat voor de wereldbeker,
zit nog wel een heel verschil tussen
...

Nee, dit maakt voor de eigenaar of ruiter niets uit. Het is in alle gevallen balen. Of je nu een boerenknol hebt of een topdressuurpaard, iedereen baalt en de terleurstelling is voor beiden even groot.
Maar het verschil met voorpaginanieuws is dat de ene bekend is en bij de dressuurtop behoort en de ander gewoon een hobbyruiter is.
En zo heeft deze persoon volgens mij de opmerking bedoelt. Een hele hoop reacties van 'oh wat jammer' en 'dat is balen'. Maar de hobbyruiter die hetzelfde overkomt baalt net zo goed.

luckyfarm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 15:22

koenborias

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 10:25

Jammer, ik ga naar Jumping Amsterdam, nu zie ik Imke en Sunrise niet meer |( Maar wel Anky en Adelinde! *D

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 11:15

ach sneu zeg :(:)