Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VanHuisUit schreef:(en denken jullie ook niet dat die 'anderen' misschien zo iets hadden van als ze doorgaat met Whiz hebben wij straks geen schijn van kans meer....of zit het Western wereldje zo niet in elkaar (ken het niet hoor, geen idee))
WinBinChes schreef:Lezen is ook een vak.... Anky heeft altijd gezegd dat western hobby is. Een hobby waar ze verekte goed in is, mocht afgelopen jaar wel weer blijken..... jammer dat sommige dat niet kunnen hebben.
Niels schreef:WinBinChes schreef:Lezen is ook een vak.... Anky heeft altijd gezegd dat western hobby is. Een hobby waar ze verekte goed in is, mocht afgelopen jaar wel weer blijken..... jammer dat sommige dat niet kunnen hebben.
Wat heeft ze dan zoal bereikt dit jaar in de reining?
En dat paarden verslijten, dat valt nog wel mee? Ze heeft toch alleen die van Rieky gehad en Whiz?
Citaat:Raar. Ze wisselt met paarden alsof het spullen zijn.
welke heeft ze gewisseld dan?
Eerst wilde ze dit dier niet meer. Nu weer wel.
Opeens van dressuur naar western.
Maargoed wie ben ik he
LindyH schreef:Misschien heel slecht gedacht van mij, maar zo kan ze mooi voorkomen dat Cira weer 75 gaat rijden met Whiz.
En ik ben het ermee eens dat Anky wel veel reiningpaarden verslijt. Als ze er twee jaar mee doet is het lang. Als ze nu Whiz zal blijven rijden dan gaat dat natuurlijk niet op, maar dat verwacht ik niet.
Whiz was een absoluut toppaard voor hij bij Anky kwam.
WinBinChes schreef:Behalve dat ze meedeed aan de wereldruiterspelen en dat ze daar ook nog eens boven verwachting heeft gepresteerd stelt ook geen ene ruk voor natuurlijk![]()
Niels schreef:WinBinChes schreef:Behalve dat ze meedeed aan de wereldruiterspelen en dat ze daar ook nog eens boven verwachting heeft gepresteerd stelt ook geen ene ruk voor natuurlijk![]()
Niemand verwachtte iets, dus dan presteer je al snel boven verwachting. Daarnaast was haar score ok, maar geen score waarmee je kan winnen of er ook maar in de buurt komt. Dit was dan nog haar hoogste score, op andere shows zat ze ze nog een stuk lager.
Meedoen aan de wereldruiterspelen zegt niets over haar kunnen, eerder over de selectiemethoden.
Hartstikke leuk allemaal, want het is immers haar hobby, maar laten we wel even realistisch blijven. Zelfs de goede non pro's rijden eigenlijk standaard hogere scores.