ikenindi schreef:Bramasole schreef:Het ligt er ook aan of het paard 24/7 buiten stond of alleen overdag in de weide komt. Dan is er iniedergeval meer zicht op gezondheid bij binnen en buiten zetten en is het paard toch een flink aantal uren uit de kou. Op die leeftijd zeker niet onnodig.
Sterven aan kou doet zeker wel pijn. Mijn man heeft ook vingers en tenen bevroren gehad en zelf onderkoeling meegemaakt, en dat doet helse pijn. Bevroren lichaamsdelen blijven ook gevoelloos. Voor en na de onderkoeling voel je zeker wat er gebeurt Suuzepuus.
Dat is echt onzin! Die van mij staat 24/7 buiten, maar dat zegt niks over zicht op gezondheid. Als het goed is voer je een paard sowieso 2 keer per dag. Met dit weer moet ik ook regelmatig controleren of ze nog water kunnen drinken. Op die momenten heb je ook zicht op je dier. Dus beetje onzinnig vind ik je opmerking wel...
Dat mag je natuurlijk vinden maar mijn post is gebasseerd op een paard van 29 jaar (even algemeen genomen want we weten niet of dit paard ook daadwerkelijk 24/7 buiten staat). Niet alle paarden kunnen namelijk 24/7 buiten staan, hoe moeilijk voor sommigen ook te accepteren
.
) en staat zelfs zonder dekentje of iets. Hij houdt zichzelf prima warm en met voldoende goed eten doet hij het prima 
Er staat in het bericht meerdere keren dat er alles aan is gedaan om het paard te helpen, beetje vreemd dat je dat doet als je je paard verwaarloost.