horseyfries schreef:Adil, leuk dat je een eigen uitleg toevoegt, wat dus al duidelijk maakt dat dit jouw subjectieve opvatting van het geheel is en dus een extra uitleg nodig is omdat het ER NIET STAAT. Hoe jij uit het feit dat iemand riep "if you can't beat them, buy them", wat Anky gehoord heeft, nu haalt dat Anky hiermee zegt dat "de Duitsers Totilas gekocht hebben", en dat dan vervolgens gaat tegenspreken, is me een raadsel. Grappig is het wel, want zo kunnen we wel blijven discussiëren. Als iedereen hier eigen interpretaties maakt van wat er staat en dat dan vervolgens tegen gaat spreken dan wordt het pas echt een geweldige puinzooi.
Maar objectief?? Verre van, Adil, verre van!
Dito, Horseyfries, dito!
ik ben in ieder geval zo eerlijk datt ik laat zien waarom ik iets opvat zoals ik het opvat...Dat je mij op mijn mening, op mijn wijze van interpreteren zo nodig moet pakken, zegt meer over jou dan over mij. Gezien jouw allereerste reactie op mij in dit topic was jij al niet meer objectief op het moment dat je mijn naam zag verschijnen.
Overigens vind ik mijn interpretatie helemaal zo gek niet. Ik zie wel in dat je het anders kunt opvatten, maar ik denk dat je het ook zeker zo op kunt vatten als ik het doe. Maar goed, dat hangt dus geheel van de persoon af.
edit: Je mist trouwens helemaal waarover ik struikel:
Citaat:
zijn ze overgegaan tot drastischer maatregelen. Eén van hen
Ze: Meer dan een persoon, terwijl het toch echt maar een persoon was, namelijk Paul Schockemöhle
Een van hen: Een van de 'ze', de groep die tot drastische maatregelen over wilde gaan, had een idee. Dit impliceert dat PS niet alleen heeft gehandeld, en dat is absoluut onbekend....