Matthias Alexander Rath is de nieuwe ruiter voor Totilas

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 13:39

Sonja schreef:
Ik ben heel benieuwd hoe het gaat, en ook hoe alle azijnpissers gaan reageren.
Als die jongen gaat scoren met Totilas dan gaat het commentaar denk ik zijn "ja geen wonder met zo'n paard" en als 'ie een keer niet gaat scoren dan gaat 'ie de grond ingetrapt worden omdat je natuurlijk totaal niet kunt rijden als je op dat paard niet eens kunt scoren...

Ik hoop dat 'ie de hele wereld met open mond gaat laten kijken en dat 'ie de prestaties van Edward nog ver gaat overtreffen.

Dat denk ik ook, t is natuurlijk nooit goed als je op zo;n beest zit..

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-10 13:39

Sonja schreef:
Ik zou niet weten waarom niet. Rath is een heel getalenteerde ruiter, waarom zou hij niet een net zo grote klik met het paard hebben en er net zo'n mooie twee-eenheid mee kunnen vormen?
Edward is een goede ruiter, maar geen tovenaar ;)

Juistem, dat is precies wat ik bedoel :)

Rath grijpt z'n kans en daar heeft ie alle recht toe.
Het is een ontzettend goede ruiter en wie weet wat deze combinatie gaat doen :) Ik ben in ieder geval erg benieuwd.

QuintyKelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 13:39

xx_Horsiex schreef:
En toch blijf ik een bitter gevoel houden als ik dingen over Totilas lees. Wel jammer dat ze het eerst ontkend hebben, had het dan gelijk toegegeven. Ik wens de combinatie veel succes, ook al hoop ik stiekem, hoe onsportief en kinderachtig ook, dat hij ontzettend afgaat...

Ik ben het helemaal met je eens...

Kukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 13:40

Ik moet een beetje gniffelen om sommige chauvinistische reacties...

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 13:41

ben ik dan de enige die toot gewoon weer een nieuwe fijne ruiter gun?
dat gedraai om de waarheid zal wel iets zijn geweest met het papierwerk.

verder ben ik geen idolaat van edward, dat dan weer wel.
maar ik wens rath enorm veel succes met deze hengst en ik hoop in de toekomst weer mooie proeven te zien.

verder ga ik mee met sonja.

Niezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 13:42

Ayasha schreef:
Niezel schreef:
Totilas Unicef dus..... ;(
Dat Rath er maar eerst eens afklettert voor zijn gelieg en gedraai dat ie het niet zou zijn en nu in lachen uitbarst, de pummel.

omg doe normaal man. Gelieg? De deal is pas vorige week gesloten. Toen hij zei dat hij het niet was, WAS hij het dus ook niet. :roll:

Beter lezen, dik twee weken geleden dus al. Toen de hele wereld dus al speculeerde dat hij het zou zijn en hij zwaar verontwaardigd was over alle reacties in zijn gastenboek en vol bleef houden dat hij niet was benaderd.
Dat heet liegen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 13:42

minikatje schreef:
ben ik dan de enige die toot gewoon weer een nieuwe fijne ruiter gun?
dat gedraai om de waarheid zal wel iets zijn geweest met het papierwerk.

verder ben ik geen idolaat van edward, dat dan weer wel.
maar ik wens rath enorm veel succes met deze hengst en ik hoop in de toekomst weer mooie proeven te zien.

verder ga ik mee met sonja.

De deal is gesloten ná de ontkenning. Geen gedraai dus.

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 13:43

Niezel schreef:
Totilas Unicef dus..... ;(
Dat Rath er maar eerst eens afklettert voor zijn gelieg en gedraai dat ie het niet zou zijn en nu in lachen uitbarst, de pummel.

Waar slaat dit nu weer op!!! Waarom kan er niet normaal over gepraat worden en kan hem geen succes gewenst worden, doe eens normaal zeg. Wat kan rath eraan doen als ie het van ps niet mag zeggen?

Maarja dit soort reacties zijn dus ook precies de reden waarom ik een hekel heb aan de dressuurwereld, de mensen die op deze manier reageren zijn zo sneu.
Laatst bijgewerkt door daffie1986 op 28-11-10 13:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Nimber

Ik wens hem heel erg veel geluk en plezier met dit paard

Nebron

Ben heel benieuwd!

Edward&Totilas horen samen en worden echt niet zomaar overtroffen..Dan moet er héél veel gebeuren ;)

easygoing

Kukkie schreef:
Ik moet een beetje gniffelen om sommige chauvinistische reacties...

Of ik het duitsland nou wel gun of niet had ik toch liever gezien dat Totilas vertrokken was naar een land die hem echt heel goed hadden kunnen gebruiken om de dressuur tot grote hoogte te brengen.
Duitsland heeft naar mijn mening meer dan genoeg talenten rondlopen en hebben Totilas niet nodig om zich op het podium te krijgen. En daar is niets chauvinistisch aan.

smeetjoew

Dit gaat zijn carriere maken of breken. De tijd zal het leren.
Maar ik wens Rath veel succes met Totilas en hoop dat het hele hoofdstuk Totilas nu eindelijk ten einde komt....

Anoniem

Nou ja zeg, ik sta echt te kijken ervan hoe verbitterd sommige mensen hier reageren.. en dan Rath toewensen dat hij eraf klettert, lekker volwassen :?

Ik wens ze alle succes, en ben juist hartstikke benieuwd hoe deze nieuwe combi het gaat doen :)

SETEFURII

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 13:44

Jolliegirl schreef:
Veel succes ermee....

Ben benieuwd...

Niemand zal de combinatie ooit nog nadoen of overtreffen.

Hier ben ik het mee eens, en ik zal het toch een dubbel gevoel bij hebben als ze in de ring verschijnen.
't Is een leuke kans voor Rath, maar toch..

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 13:45

Hoe moeilijk is het om iemand anders iets te gunnen? Het stinkt zo naar jaloezie hier, echt ongelofelijk!
Natuurlijk is het ontzettend rot geweest voor Edward, van iedereen heeft hij nog het meeste recht om zo te reageren, maar doet hij dat? Nee, hij houdt de eer aan zichzelf... :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 13:45

Niezel schreef:
Beter lezen, dik twee weken geleden dus al. Toen de hele wereld dus al speculeerde dat hij het zou zijn en hij zwaar verontwaardigd was over alle reacties in zijn gastenboek en vol bleef houden dat hij niet was benaderd.
Dat heet liegen.

Tja wat moest 'ie anders, met de complete hatemail die 'ie ontving? Olie op het vuur gooien en zeggen dat ze inderdaad in onderhandeling waren? Hij heeft groot gelijk. Nieuws breng je pas naar buiten als het zeker is, en niet eerder.

Ik sta echt versteld van de onsportieve reacties weer. Dit zijn voor mij geen sport- of paardenliefhebbers maar gewoon fanatieke chauvinisten en daar kan ik persoonlijk helemaal niets mee. Zit op het niveau van de gemiddelde oranje beschilderde schreeuwlelijk tijdens voetbalWK's. Brrrrrr.

kimmekuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 13:46

xx_Horsiex schreef:
Sonja schreef:
Ik ben heel benieuwd hoe het gaat, en ook hoe alle azijnpissers gaan reageren.
Als die jongen gaat scoren met Totilas dan gaat het commentaar denk ik zijn "ja geen wonder met zo'n paard" en als 'ie een keer niet gaat scoren dan gaat 'ie de grond ingetrapt worden omdat je natuurlijk totaal niet kunt rijden als je op dat paard niet eens kunt scoren...

Ik hoop dat 'ie de hele wereld met open mond gaat laten kijken en dat 'ie de prestaties van Edward nog ver gaat overtreffen.

Hoe wil je dat nou in godsnaam overtreffen? En al haalt die 6x een gouden olympische medialle met Toot, het is een gevoel van de combinatie samen en dat zal die NOOIT overtreffen.

je hebt m nog niet eens zien rijden :+ . ik vind het een beetje vreemd dat sommige mensen zo jalours kunnen reageren op iets wat hun in feite geen hol aangaat. Ik wens Rath veel succes ik denk dat combinatie wel leuk uit kan pakken

Yakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 13:47

Ik wens ze oprecht heel veel succes en hoop dat we nog lang van Totilas mogen genieten, want daar gaat het toch om als echte paardensportleifhebber. Wie er ook op zit.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 13:47

Jeetje Sonja wat zijn we weer aardig voor elkaar en respecteren we elkaars mening.

Verkeerde been uit bed gestapt vanmorgen?
Laatst bijgewerkt door easygoing op 28-11-10 13:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Niezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 13:48

WildWings schreef:
Nou ja zeg, ik sta echt te kijken ervan hoe verbitterd sommige mensen hier reageren.. en dan Rath toewensen dat hij eraf klettert, lekker volwassen :?

Ik wens ze alle succes, en ben juist hartstikke benieuwd hoe deze nieuwe combi het gaat doen :)

Ik ben totaal niet verbitterd, ieder willekeurig ander had ik alle gleuk van de wereld gewenst.
Zijn gelieg en gedraai is wel volwassen?
Mooi begin van deze combinatie, als je die al zo beroerd in moet gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 13:48

easygoing schreef:
Jeetje Sonja wat zijn we weer aardig voor elkaar en respecteren we elkaars mening.

Wat valt er te respecteren aan alle onsportieve uitingen die hier gedaan worden :?

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 13:49

Ik wens ze veel succes en hoop, voor Totilas, dat ze goed gaan presteren.
Daar zal het paard het beste mee af zijn.

En ik hoop dat Edward Gal dan zal kunnen toekijken, naast met weemoed wat heel natuurlijk is, maar vooral met trots!

Niezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 13:50

Sonja schreef:
Niezel schreef:
Dat heet liegen.

Tja wat moest 'ie anders, met de complete hatemail die 'ie ontving? Olie op het vuur gooien en zeggen dat ze inderdaad in onderhandeling waren? Hij heeft groot gelijk. Nieuws breng je pas naar buiten als het zeker is, en niet eerder.

Ik sta echt versteld van de onsportieve reacties weer. Dit zijn voor mij geen sport- of paardenliefhebbers maar gewoon fanatieke chauvinisten en daar kan ik persoonlijk helemaal niets mee. Zit op het niveau van de gemiddelde oranje beschilderde schreeuwlelijk tijdens voetbalWK's. Brrrrrr.

Wat ie anders moest? Is eerlijk zijn zo moeilijk dan?
En de rest van je persoonlijke aanval mag je voor je houden, ik kan dus persoonlijk niets met jou.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 13:53

Sonja schreef:
easygoing schreef:

Wat valt er te respecteren aan alle onsportieve uitingen die hier gedaan worden :?

Het zijn de meningen van andere bokkers en die behoor je te respecteren.
In jouw ogen zijn het onsportieve opmerkingen/meningen in de ogen van andere niet.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 13:53

ik hoop dat hij een toot een goede band samen krijgen en mooie prestaties zullen halen. Voor Edward is het balen, denk ik. het zal in elk geval altijd een dubbel gevoel zijn als we toot zien lopen. het blijft altijd een beetje ons paardje :P