gekvanfleur schreef:Ik zie wel degelijk gevaar.. niet voor die groep imbicielen, maar voor die agenten in de linie....
Het paard wil weg en schiet naar achter, daar staan echter een hoop agenten klaar waar het paard aardig bij in de buurt komt.
Om het paard weer even bij de les te brengen, krijgt hij een paar tikken, die zover ik zie ook nog duidelijk overdacht gegeven worden.
Soms heb je even geen keus, en als het paard echt weggeschiten was waren er agenten overlopen.
Elin: Hij gaat niet tekeer. Hij zit in een rotsituatie en moet dat voor alle partijen veilig oplossen.
Exact wat ik ook zie,
het paard sloot zich op dat moment helemaal af van zijn berijder wat een gevaar opleverde voor de agenten, ik zie geen enkele andere manier om op dat moment tot het paard door te dringen dan de manier waarop deze agent heeft gehandeld.
). als het dan toch uit de hand loopt zijn ze er wel bij. het is niet zo dat het korps zegt: vanavond is er een risico-wedstrijd psv-ajax, ga maar tussen de hooligans staan met jullie paarden..
Géén idee...

(of ieder ander levend wezen) Dan mag je toch echt wel hulp gaan zoeken hoor, dan is er echt iets mis met je!