Brand op stoeterij Lewitz van Paul Schockemöhle

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 14:20

juliomariner schreef:
FF voor de duidelijkheid. Het bedrijf waar Totilas staat ligt een paar 100 km van Gestut Lewitz af. Als er al een wraak actie zou zijn zou dat op het bedrijf in Muhlen gebeuren.

En Janine1990 heb je Paul S. al eens persoonlijk ontmoet.? Wat heeft hij je misdaan dat je hem niet mag. Ben erg nieuwsgierig.
Het lijkt mij een aardige en reele kerel, maar ik ga dus niet zeggen of ik hem nu wel of niet mag want ik ken hem verders neit.

Dat vroeg ik aan HorseTimeXL....

Ik oordeel zelf niet zomaar over iemand die ik niet ken en nog nooit heb ontmoet... :+

Even beter lezen :)

juliomariner

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 09:48

Dan mijn excuses. Maar op Bokt komen vaak zoveel reacties dat ik niet altijd de bomen door het bos meer zie

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 14:21

juliomariner schreef:
Dan mijn excuses. Maar op Bokt komen vaak zoveel reacties dat ik niet altijd de bomen door het bos meer zie

Haha, geef niet hoor... ;)

Maar ben wel benieuwd naar de reactie van HorseTimeXL........

bartjeminoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 14:46

snap niet dat mensen dit doen, hier kan ik nou zo boos om worden

ARCTN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 19:09

Lijkt mij dat als het een wraakactie zou zijn (waar ik niet in geloof) dat diegene niet zo stom zou zijn om iets in de fik te zetten waar paarden slachtoffer zouden worden. En al helemaal niet als diegene denkt dat totilas daar staat.

Horsewhiz

Re: Brand op stoeterij Lewitz van Paul Schockemöhle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 21:27

waarom direct aan een pyromaan denken ..mischien een verdwaalde zwerver wiens lamp een lege batterij had en een vuurtje maakte om zich te orienteren waar hij ongeveer was ..batterij leeg en gvd had ie z'n blusser vergeten .. shit happens . en tortilla staat wel goed beschermd hoor daar zorgt p+a wel voor .de meeste pyro's zitten bij de brandweer hoorde ik op de tv .