Onderzoek door Rijkswaterstaat naar ongeluk op strand

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

fresco1234

Re: Onderzoek door Rijkswaterstaat naar ongeluk op strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 20:29

je kan drijfzand niet herkennen, je zit er ineens in
laatst voelde het ook zo in groote keeten
je moet gewoon oppassen, zowiezo ook voor de gaten die door honden worden gegraven

ik denk zelf dat je het beste op het droogste stuk kunt rijden, of op die scheidingslijn droog / nat zand

ik heb het wel vaker meegemaakt dat ik dacht, help, gauw verder stappen of een stap terug

maakt niet uit welk jaargetijde
enneuh ik kom bijna dagelijks op het strand

mijn innige deelneming voor de eigenaars van de paarden, het lijkt me verschrikkelijk je dier ineens te moeten missen.
of je nu schuld eraan hebt of niet, dat is niet belangrijk
sterkte

AnneOmieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 12:27

Waar ben je het nou precies niet mee eens Biir7 :? :?

KimH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 13:36

Ik snap em ook niet helemaal..

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 14:05

Ze is sinds vandaag lid van Bokt zie ik. En ook zie ik alleen maar van dit soort one-liners. Waarschijnlijk is ze alleen aan het posten om maar in de topics te kunnen komen, waar ze nu nog geen toegang toe heeft.

AnneOmieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 16:08

Oh haha post is nu opeens weggehaald zie ik :D Slaat mijn reactie ook nergens meer op :=

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 16:25

Mijne ook niet.

moniquelief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 20:07

wat jammer dat het voor heel veel mensen nog niet duidelijk is wat er gebeurt is op t strand en dat t een heel vervelend ongeluk is, met ernstige gevolgen voor paarden en mensen.
ik was deze middag op t strand bij bakkum aan zee om mijn paardje ff de benen te laten strekken aan de longeerlijn. heerlijk weer.
en het moment dat ik t strand opkwam werd ik meteen aangesproken door iemand die wilde weten waar ik vandaan kwam en of ik wel wist wat er gebeurt was met een paard een paar weken terug, ik wist t, en bedankte hem voor zijn bezorgtheid. 10 minuten later een paar dames met een paar honden waar ik even rustig voor wachte even een hondje bij de achterbenen bij mijn paard weghoudend...... geen probleem..... nou het leek wel of ik een zelfdestructie knop indrukte.... de dames giingen toch in ene tekeer... mijn god.... je slaat mijn hond.... en ik sla jouw bla bla bla, en je mag hier niet komen paarden beul, de volgende vroeg zich af of er nog wel paarden op t strand mochten komen na wat er gebeurt is.... ik probeerde nog uit te leggen dat ik niet wilde dat t hondje getrap ging worden, maar goed....daar sta je dan met je goede gedrag...