wat jammer dat het voor heel veel mensen nog niet duidelijk is wat er gebeurt is op t strand en dat t een heel vervelend ongeluk is, met ernstige gevolgen voor paarden en mensen.
ik was deze middag op t strand bij bakkum aan zee om mijn paardje ff de benen te laten strekken aan de longeerlijn. heerlijk weer.
en het moment dat ik t strand opkwam werd ik meteen aangesproken door iemand die wilde weten waar ik vandaan kwam en of ik wel wist wat er gebeurt was met een paard een paar weken terug, ik wist t, en bedankte hem voor zijn bezorgtheid. 10 minuten later een paar dames met een paar honden waar ik even rustig voor wachte even een hondje bij de achterbenen bij mijn paard weghoudend...... geen probleem..... nou het leek wel of ik een zelfdestructie knop indrukte.... de dames giingen toch in ene tekeer... mijn god.... je slaat mijn hond.... en ik sla jouw bla bla bla, en je mag hier niet komen paarden beul, de volgende vroeg zich af of er nog wel paarden op t strand mochten komen na wat er gebeurt is.... ik probeerde nog uit te leggen dat ik niet wilde dat t hondje getrap ging worden, maar goed....daar sta je dan met je goede gedrag...