Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
easygoing schreef:Zie het al helemaal voor me, de halve tribune uitgedost in het oranje die staan te juichen voor Edward en Toot die voor duitsland uitkomen.
Zullen de duitser wel een naar smaakje van hebben dan en dat is niet omdat ik ze dat gun maar als het idd waarheid word zit het er wel heel dik in.
Anne_GTI schreef:Wederom een kans dat de geschiedenis herhaald. Franke Sloothaak was destijds ook in dienst van Schockemohle en is ook om dezelfde reden van nationaliteit gewisseld.
Adil18 schreef:Anne_GTI schreef:Wederom een kans dat de geschiedenis herhaald. Franke Sloothaak was destijds ook in dienst van Schockemohle en is ook om dezelfde reden van nationaliteit gewisseld.
Euh, maar wel mooi bij Alwin en niet bij Paul he![]()
En volgens mij is Franke niet van nationaliteit gewisseld om op een bepaald paard te kunnen blijven rijden....
easygoing schreef:Zie het al helemaal voor me, de halve tribune uitgedost in het oranje die staan te juichen voor Edward en Toot die voor duitsland uitkomen.
Zullen de duitser wel een naar smaakje van hebben dan en dat is niet omdat ik ze dat gun maar als het idd waarheid word zit het er wel heel dik in.
easygoing schreef:Adil18 schreef:
Euh, maar wel mooi bij Alwin en niet bij Paul he![]()
En volgens mij is Franke niet van nationaliteit gewisseld om op een bepaald paard te kunnen blijven rijden....
Hij is toen toch naar duitsland gegaan omdat hij hier geen kans kreeg om in het landenteam te rijden toen der tijd?
malloesje schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat gedoe rondom Edward en Totilas nu een beetje zat begin te wordenDat paard is gewoon verkocht, wat een gezever zeg..
Waves schreef:Ik vind de reacties hier maar tegenstrijdig. Toen Visser besloot zijn paard te verkopen voor vele miljoenen (zouden jullie het afwijzen?) reageerde iedereen verbolgen. Was hij bijna een landverrader. Hoe durfde hij dat paard aan de grootste concurrent te gunnen... honderden mensen die een petitie tekenden nota bene![]()
Nu een van onze topruiters (niet voor miljoenen) zijn nationaliteit op wil geven en 's lands eer' dan is iedereen hier opeens reuze begripvol..
Zal wel logica op zijn Bokts zijn