Edward Gal sluit een nationaliteitswissel niet uit *update*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Equimotion

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:06

Ik geef hem groot gelijk, ik zou het ook doen.

Overigens is de wereld veeeeel kleiner dan men in dit soort nieuwsberichten altijd doen voorkomen dus het zou me niets verbazen als de heren elkaar intussen al lang en breed gesproken hebben.

xSaarSaar

Re: Edward Gal sluit een mogelijke nationaliteitswissel niet uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:07

Ik zou juist liever een andere ruiter hebben op Totilas, dan dat Edward naar Duitsland gaat :+

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:08

Zie het al helemaal voor me, de halve tribune uitgedost in het oranje die staan te juichen voor Edward en Toot die voor duitsland uitkomen.
Zullen de duitser wel een naar smaakje van hebben dan en dat is niet omdat ik ze dat gun maar als het idd waarheid word zit het er wel heel dik in.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:09

easygoing schreef:
Zie het al helemaal voor me, de halve tribune uitgedost in het oranje die staan te juichen voor Edward en Toot die voor duitsland uitkomen.
Zullen de duitser wel een naar smaakje van hebben dan en dat is niet omdat ik ze dat gun maar als het idd waarheid word zit het er wel heel dik in.

:') Idd. En dat is de reden dat ik niet denk dat Paul S Edward op Totilas laat rijden.. Omdat iedereen -denk ik- dan stiekem vindt dat ze samen voor NL uitkomen :Y)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-10 19:12

Mocht dit ooit gebeuren, dan zou het wel voor interessante situaties zorgen wanneer Happie in het Nederlandse team zou zitten natuurlijk :D

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:13

Heulen met de vijand, die durft! :=

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:13

Born2BCrazy schreef:
Heulen met de vijand, die durft! :=

:')

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:14

Cayenne schreef:
Mocht dit ooit gebeuren, dan zou het wel voor interessante situaties zorgen wanneer Happie in het Nederlandse team zou zitten natuurlijk :D

word een gezellige boel dan daar in huis }:) hihiii

Amytj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:14

Aan de ene kant begrijpelijk dat Edward zoiets zou willen doen hij kan Toto gewoon nog niet los laten, maar anderzijds zou hij het NLe team wel teleurstellen denk ik..

deess

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:16

zo'n paard is belangrijker als de kleur van je vlag :D

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:18

Ben wel benieuwd wat Toot zelf hier eigenlijk allemaal van vindt :')
Jammer dat we dat nooit zullen weten...

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:19

Hmmm. aan de ene kant vind ik het heel begrijpelijk en gun ik het hem van harte als hij voor Duitsland zou uitkomen om Toot te kunnen blijven rijden, maar aan de andere kant vind ik het een beetje onsportief dat er zo makkelijk van land kan worden gewisseld. Zoals hier ergens al eerder gezegd: Zo koop je meer het landen/teamgoud dan dat je het werkelijk behaalt. Dan krijg je, ben ik bang, straks steeds meer het fenomeen wat bij voetbal ook zo is, dat speler (in dit geval in eerste instantie het paard, maar nu dus ook de ruiter) gewoon naar de club (land) gaan met het meeste geld (beste paarden).

Ik zou Edward nog wel uit volle borst aanmoedigen als het er op aankomt hoor, ben ontzettende fan van hem en Totilas, maar weet niet of ik 100% achter zn beslissing zou staan dan.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:19

Anne_GTI schreef:
:D Wederom een kans dat de geschiedenis herhaald. Franke Sloothaak was destijds ook in dienst van Schockemohle en is ook om dezelfde reden van nationaliteit gewisseld.

Euh, maar wel mooi bij Alwin en niet bij Paul he ;)

En volgens mij is Franke niet van nationaliteit gewisseld om op een bepaald paard te kunnen blijven rijden....

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:21

Adil18 schreef:
Anne_GTI schreef:
:D Wederom een kans dat de geschiedenis herhaald. Franke Sloothaak was destijds ook in dienst van Schockemohle en is ook om dezelfde reden van nationaliteit gewisseld.

En volgens mij is Franke niet van nationaliteit gewisseld om op een bepaald paard te kunnen blijven rijden....

Hij is toen toch naar duitsland gegaan omdat hij hier geen kans kreeg om in het landenteam te rijden toen der tijd?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-10 19:22

Ach, voor Edward is dat paard logischerwijs gewoon heel erg belangrijk. Dan weegt emotie blijkbaar meer dan nationaliteit, en dat kan ik aan een kant best begrijpen. Er wordt in de paardensport wel meer van nationaliteit gewisseld, alleen ging het nog nooit om deze reden.
Maar nogmaals, hij sluit het slechts niet uit. Hij is nog niet zijn koffers aan het pakken :D

sheilarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:23

Ik zou het erg jammer vinden! Natuurlijk snap ik het wel omdat ie dan zn lieveling weer kan blijven rijden en er goud mee kan halen! Maar het voelt voor ons Nederlanders wel als een steek in de rug... Anky die niet echt meer meerijd en dan Edward weg.... dat zou vreselijk zijn voor het Nederlandse team (niet dat we slechte ruiters hebben... maar voor het idee!)

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:23

easygoing schreef:

Sluit me hier helemaal bij aan. :D Leren ze hier misschien eens om niet alles naar het buitenland te verkopen. Als alle ruiters en amazones hun paard achterna reizen, kunnen ze beter bij de koop ingesloten worden. :+

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:24

easygoing schreef:
Adil18 schreef:

Hij is toen toch naar duitsland gegaan omdat hij hier geen kans kreeg om in het landenteam te rijden toen der tijd?

Meende ik wel...! En Alwin als winnaar van de olympische spelen gaf hem wel die kans...Tja, dan had ik het ook wel geweten hoor :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:25

Goed zo Ed! Ik hoop dat hij weer herrenigd wordt met Totilas en dat dit nog lang mag duren voor hem. 8-)

OomaaikeoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:25

malloesje schreef:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat gedoe rondom Edward en Totilas nu een beetje zat begin te worden :( Dat paard is gewoon verkocht, wat een gezever zeg..

en toch neem je de moeite om dit bericht nog te lezen en er zelfs op te reageren... Niemand die je daartoe verplicht volgens mij??

Maar ik snap edward wel, ze waren zo hecht! Maar zou het wel jammer vinden. Zie hem liever voor ons zien rijden, we kunnen hem zelf goed gebruiken...

juliomariner

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:27

En als Totilas over een paar jaar uit de sport teruggetrokken wordt, wordt hij dan weer Nederlands?

Van mijn part blijft hij dan maar in Duitsland.
Wat een onzin, denkt hij nu echt dat zijn fans hier op zitten te wachten.

Ik denk trouwens dat Paul S. nog met een hele verrassende oplossing voor Totilas uit de hoge hoed tovert

OlympusN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:27

Begrijpelijk.. Zou het wel heel treurig vinden voor Nederland, zijn we Ed óók kwijt. Maar wel heel fijn om naar te kijken :j

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:28

Ik vind de reacties hier maar tegenstrijdig. Toen Visser besloot zijn paard te verkopen voor vele miljoenen (zouden jullie het afwijzen?) reageerde iedereen verbolgen. Was hij bijna een landverrader. Hoe durfde hij dat paard aan de grootste concurrent te gunnen... honderden mensen die een petitie tekenden nota bene :')

Nu een van onze topruiters (niet voor miljoenen) zijn nationaliteit op wil geven en 's lands eer' dan is iedereen hier opeens reuze begripvol..

Zal wel logica op zijn Bokts zijn :roll:

Adil

juliomariner schreef:
Ik denk trouwens dat Paul S. nog met een hele verrassende oplossing voor Totilas uit de hoge hoed tovert

Ik vermoed het ook....

Adil

Waves schreef:
Ik vind de reacties hier maar tegenstrijdig. Toen Visser besloot zijn paard te verkopen voor vele miljoenen (zouden jullie het afwijzen?) reageerde iedereen verbolgen. Was hij bijna een landverrader. Hoe durfde hij dat paard aan de grootste concurrent te gunnen... honderden mensen die een petitie tekenden nota bene :')

Nu een van onze topruiters (niet voor miljoenen) zijn nationaliteit op wil geven en 's lands eer' dan is iedereen hier opeens reuze begripvol..

Zal wel logica op zijn Bokts zijn :roll:

Amen :+