Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_xmichelle schreef:geerke schreef:maar dan luister je toch?
En voor degene die zeggen dat hier gespeculeerd wordt....ik lees gewoon een nieuwsbericht,bedenk er niets bij hoor.
Vooral erg triest voor het paard.
inderdaad, t paard moet lijden onder de foute beslissingen van de ruiter..
winia4ever schreef:je leert van het meeste, als het eerst iets ergs moet gebeuren!
Erg jammer, en dom van de meisjes! laat dit een les zijn voor iedereen..
murness schreef:winia4ever schreef:je leert van het meeste, als het eerst iets ergs moet gebeuren!
Erg jammer, en dom van de meisjes! laat dit een les zijn voor iedereen..
En jij hebt zeker nog nooit een domme fout gemaakt? De smilie is naar mijn idee ook totaal niet op zijn plaats. Sorry hoor, maar dit schiet me helemaal in het verkeerde keelgat!
Je hoeft echt niet als een schooljuffrouw met je vingertje te wijzen. Het was een ongeluk en niemand jaagt zijn of haar paard bewust de dood in.
Ik wens deze meiden heel veel sterkte toe. Dat kunnen ze wel gebruiken, want ik denk dat dit ze nog heel lang blijft achtervolgen.
Laura82 schreef:Ik twijfel bij dit verhaal nogal aan de journalist... Ik heb het verhaal ook gehoord, ook uit derde hand, maar dat was toch heel wat anders dan wat ik hier lees. Ik ga het hier niet neerzetten, want ik weet niet wat de waarheid nou is. Maar als het waar is wat ik heb gehoord, gaat het om een verschrikkelijk ongeluk, niet om domme meisjes.
Laura82 schreef:Ik twijfel bij dit verhaal nogal aan de journalist... Ik heb het verhaal ook gehoord, ook uit derde hand, maar dat was toch heel wat anders dan wat ik hier lees. Ik ga het hier niet neerzetten, want ik weet niet wat de waarheid nou is. Maar als het waar is wat ik heb gehoord, gaat het om een verschrikkelijk ongeluk, niet om domme meisjes.
Wamhorse schreef:@ bruceandnoon
Hoe bedoel je verschil? Niet aanvallend bedoeld hoor, maar ik begrijp het gewoon even niet.