daffie1986 schreef:Big kwam inderdaad voor in het stukje teks als antwoord op easy going, maar zelf had ik het alleen over koeien en paarden want daar gaat dit om en herten, maar van herten heb ik echt geen kaas gegeten. Zeg ook niet dat jij zo naïf bent maar blijkbaar moet ik bij elke post zetten dat ik het neit persoonlijk bedoel. Veel mensen die over bio-industrie praten hebben hun paard wel zo staan. Dat beesten niet buiten komen is ook voor mij not done. Ik vindt dat elk beest buiten hoort te komen. Ik geef alleen aan wat de definities van bepaalde dingen zijn. Maar zoals ik al aangaf is de overheid hier de schuld van want die dwingt de boeren tot deze acties. Ik zeg dus ook niet dat dat goedkeur, maar vindt neit dat hun daar steeds de dupe van moet worden en dat probeer ik alleen maar duidelijk te maken. Ik probeer dus niet duidelijk te maken of ik iets goedkeur ja of nee.
Misschien heet het geen bio-industrie meer, maar de situaties zijn veelal niet verbeterd, ook in nederland niet. En dan kan een boer het nog zo goed bedoelen.
Het heeft verder ook niets te maken met de oostvaardersplassen. Ik heb liever vlees van een koe of paard die ze nu met afschot doden, dan het vlees van de gemiddelde meststier. Want die staan er nog steeds belabberd bij, in vergelijking heeft het dier in OVP het dan een stuk beter gehad.