Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ehrentusch_ schreef:Bodyguard of chinook.. Waarom niet? :p Dan kan Edward misschien bewijzen dat het succes van Totilas bij hem ligt
sarabande schreef:Wat mij verbaast, na de interviews met de fokker van Totilas gelezen hebbende, dat de volle broers van Totilas nooit genoemd worden door anderen dan die fokker![]()
Verder ben ik het met Quir eens en ben ik zeer benieuwd of er ooit nog iemand anders dan Ed met Totilas zal uitkomen.
Eerst maar eens de veulens afwachten.
Quir schreef:Volle zus van Totilas is Uusminka, dat is een 9-jarige merrie.
Ik weet niet of Edward Gal haar nog rijd. Je hoort er nagenoeg niets over.
Volle broers van Totilas zijn Bussard (4,5-jarige), Creon (3,5-jarige) en Danzig (2,5-jarige). Zijn allen dus nog een stuk te jong om er op dat niveau mee te rijden. Sowieso geen idee waar ze staan en wie ze rijd, als ze al gereden worden. Je hoort er niets over.
sarabande schreef:Quir schreef:Volle zus van Totilas is Uusminka, dat is een 9-jarige merrie.
Ik weet niet of Edward Gal haar nog rijd. Je hoort er nagenoeg niets over.
Volle broers van Totilas zijn Bussard (4,5-jarige), Creon (3,5-jarige) en Danzig (2,5-jarige). Zijn allen dus nog een stuk te jong om er op dat niveau mee te rijden. Sowieso geen idee waar ze staan en wie ze rijd, als ze al gereden worden. Je hoort er niets over.
Ze zouden allemaal al voor de HK aangeboden kunnen zijn en als ze maar een greintje op hun broer zouden lijken heel veel geld opgebracht hebben. Waarom zou je er 3 aanhouden als er vraag naar is??????

Snoekiej schreef:Emmelie is idd ook een hele goede ruiter
Die kan ook echt goed met jonge beesten omgaan. En over Sisther, die heeft denk ik ook echt wel de kwaliteit om aan de top te gaan lopen! Lastig is alleen dat ze nog zo jong is.@ Germie, ik denk dat dat een momentopname van de foto is, want in het echt was dat niet zo.

Citaat:Die Spaanse Fuego gaf idd nogal een show weg bij de WEG, maar dan wel in de draf, ik vind hem niet zo'n sterke stap/galop hebben. En daarbij vind ik het ook niet echt een paard voor Edward.

M_D_H schreef:vind overgens dat er aan de bewegingen van quarterback iets niet klopt
als of hij steeds een tactfoutje maakt...
of iets onregelmatigs heeft...

)