Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sflj schreef:Wil ik de combinaties wel eens zien waarmee dat mag. Met 2 paards trailers (over t algemeen al gauw een mtm van 2000kg en dus een auto van minimaal 1500 er voor?) zullen dat er niet heel erg veel zijn en combinaties met 1 paards trailers en zwaardere auto's dan de trailer heb je nu ook al.
Karin schreef:Waarom wordt er toch steeds zo gehamerd op dat achteruit inparkeren?
Je moet het voor je examen kunnen idd, maar achteruit inparkeren is IMO nou niet echt een vaardigheid die voor gevaarlijke situaties op de weg zorgt. Dat wordt over het algemeen gedaan op een parkeerveld of op een eigen erf waar stapvoets wordt gereden.
Ik vind het persoonlijk belangrijker dat je weet wat je moet doen als je je met 80-90 km in het verkeer bevindt en hoe je de rit voor je paard zo aangenaam mogelijk houdt.
Karin schreef:monicees schreef:lekker, net een maand geleden mn BE gehaald!!!![]()
zonder mn BE had ik overigens echt niet de controle beheersing over de trailer (achteruit rijden, keren, insteken etc)
Nou, dan is het toch zinvol geweest voor jou om je BE te halen? Waarom dan die boze smiley?