Alikesflame schreef:pardon?? heb je mij 2e reactie gelezen
Ja en die verandert niets aan die eerste gewoon ráre reactie

Dat blijft een belachelijk en totaal irrelevant schot naar anderen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Huertecilla schreef:Alikesflame schreef:pardon?? heb je mij 2e reactie gelezen
Ja en die verandert niets aan die eerste gewoon ráre reactie
Dat blijft een belachelijk en totaal irrelevant schot naar anderen.
Alikesflame schreef:nu ga ik even uit mijn pannetje!! Maar de mensen dier in deze buurt rijden zoooooooooooooooooooooooooooooooooooo asociaal!
Ik woon dus naast dit dorp en rijd regelmatig buiten. Deze week stap ik de hele week al met een paard 2x per dag over de weg en ben al bijna 3x aangereden. 2x een auto die van achter aan kwam en echt tot op 30 cm op mijn paard z'n kont afreed. 1x kon ik op het allerlaatste moment weg springen. mijn pony ging vol onderuit.
[edit] ik herinner me nog 2x. ik liep dus weer met paard aan de hand en kreeg niet de tijd om aan de kant te gaan en voelde de wind van de bestelauto langs mij gaan. en nog een keer zat ik er op kon ik met mijn beugel de auto raken die vol gas voorbij reed.
Dit alles was allemaal deze week!!
Ik heb een aantal jaren niet buiten gereden daar ik dus ook al een keer echt fout is gegaan. Toen reed ik aangespannen met mijn pony en nam een vrachtwagen de buitenbocht en kon ik ternauwernood nog opzij! door de berm half in de sloot. De bijrijder was lijk bleek want het scheelde nog geen 5 cm.
Sterkte voor de eigenaar en de chauffeur (die zal zich ook wel de piep zijn geschrokken) Huertecilla schreef:caroline_max schreef:Maar het klopt dat er door VEEL mensen te hard gereden wordt op zulke wegen
Dat is volstrekt irrelevant.
Getup schreef:Heb maar niet naar de foto's gekeken, maar wat zal de chauffeur ook geschrokken zijn,zeg. Erg sneu natuurlijk voor de eigenaar van de pony.
zou er niet aan moeten denken dat die pony van een kindje was ofzo, dat die helemaal verdrietig is... die chauffeur zou wel heeeel erg geschrokken zijn idd
jes_sira schreef:Meiden, hou je rustig!
Het is begrijpelijk dat je boos wordt, zeker als je nare ervaringen hebt opgelopen, maar dit is niet de plek om daarover te ruzieen.
En het is niet relevant in dit verhaal denk ik.
Zwarte shetlander, donker, onverlichte weg?? Niemand had dit waarschijnlijk kunnen voorkomen.
Huertecilla schreef:caroline_max schreef:Maar het klopt dat er door VEEL mensen te hard gereden wordt op zulke wegen
Dat is volstrekt irrelevant.
Paard of pony hoort achter een deugdelijke omheining te staan. Niet op de openbare weg te lopen. Daar mag je als weggebruiker ook vanuit gaan.
De ruiterij doet daar érg makkelijk over.
Denk er eens over zeg vriendlief van een populaire Bokster die met de motor ´s avond in het donker naar huis komt op de motor. Waait, regenachtig dus slechts 70 over de privinciale weg en hij komt door een flauwe bocht naar rechts een zwarte pony tegen die daar net van rechts de weg oversteekt.
Einde verhaal voor vriendlief.
Schrijft iedereen dan ook ´die aso motorrijders rijden altijd veel te hard´.
Paard/pony hoort gewoon achter een deugdelijk hek. Zorg toch gewoon dat jouw hobby anderen niet in levensgevaar brengt.
Lynn_Nikita schreef:tenzij iemand je hek openzet,
van het eeuwige naar anderen wijzen.
Sterkte voor de eigenaren!Jolliegirl schreef:Hoe moet ze het dan zeggen.
Niet overal over zaniken