Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
YouthReiner schreef:de discussie gaat niet over anky, of over het feit dat ze een paardje gaat kopen.
de discussie gaat over het feit dat 'kenners' hebben gezegd dat whizje niet over genoeg kwaliteiten beschikt.
ik denk dat ik dat paard beter ken dan menig ander persoon en degene die zegt dat dat paard niet genoeg kwaliteiten heeft is in mijn ogen absoluut geen 'kenner'.
of die heeft zijn ogen dicht zitten, 1 van de 2.
dus niks slechts over anky! kei leuk dat ze haar eigen paard gaat kopen, moet ze zeker doen!
LindyH schreef:Zou het niet kunnen dat Whiz onder Anky veel van zijn kwaliteiten heeft verloren, waardoor het nu niet zo'n goed leerpaard meer voor haar is?
Dan heeft zij gelijk, maar de critici ook.
Ik blijf het alleen wel belachelijk vinden dat een WEG-deelnemer een leerpaard rijdt, maargoed...
Janine1990 schreef:LindyH schreef:Zou het niet kunnen dat Whiz onder Anky veel van zijn kwaliteiten heeft verloren, waardoor het nu niet zo'n goed leerpaard meer voor haar is?
Dan heeft zij gelijk, maar de critici ook.
Ik blijf het alleen wel belachelijk vinden dat een WEG-deelnemer een leerpaard rijdt, maargoed...
Uit je berichten lijkt dat dit wel is wat jij hoopt...![]()
quarterH schreef:er staat volgens mij toch echt duidelijk dat kenners zeggen dat whiz niet over genoeg kwaliteiten beschikt... wellicht is he tniet zo bedoeld maar dan is het verdomt rottig opgeschreven..
als je dan weet dat hij met eigenaresse (ook een non pro btw) wereldkampioen (1e wereldranglijst, dus over heel jaar gezien!) is geweest en scores van 75 heeft neergezet is dat idd behoorlijk discutabel.
heeft niks met anky ofzo te maken maar met een uitspraak die gewoon nit klopt. (feitelijk!)
mijn vermoeden is dat die 'kenners' waarschijnlijk een leuk paardje te koop hebben voor anky![]()
te tijd zal het uitwijzen....
LindyH schreef:Ik hoop het niet. Het lijkt mij het meest waarschijnlijk.
Nou oke, ik hoop het ook, want anders zou ik de uitspraak heeeel erg vinden.
Ik hoop ook dat ze dit inderdaad niet zo gezegd heeft.
YouthReiner schreef:sevke schreef:Whiz niet genoeg kwaliteiten ?![]()
![]()
Ik denk niet dat het in dit geval aan het PAARD ligt. Of mag er over Anky niets gezegd worden in Nederland ?
en jij zegt wat ik eigenlijk wilde zeggen hihi.
Snoevie schreef:hij wordt toch ook niet afgebroken?
tjonge,wat kunnen sommigen toch lekker negatief reageren,niet zulke lange tenen hebben hoor
misschien dat de combi Anky+Whiz niet zo goed meer werkte,dat kan toch?dat het niet werkt kan gewoon aan de combinatie liggen van die 2 samen
ik ben benieuwd naar haar evt nieuwe paard