'Een droom met een prijskaartje van 68.000 euro'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 11:31

Sjoert schreef:
Sja, die foto's kan ik ook niet helpen. Na 3 passen in de wei vloog de bandage er al af. Helaas.

De merrie is zelf drachtig.

En? Hoe was ze in het echt?

Hopelijk kunnen de nieuwe eigenaren volgend jaar genieten van een leuk veulen en een gezonde moeder.

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 11:31

supersambo schreef:
Maar dan pak je die knol toch en haal je ze er allemaal vanaf ? Of je doet die bandage weer om ? Je gaat toch geen verkoopfoto's gebruiken met 3 bandages ? Tenminste niet voor zo'n paard.
Als het nou een HTK knol op marktplaats was.

Verder heb ik geen opmerkingen aan die foto's zelf hoor :D

Of je shopt de bandages er gewoon weer op :D

* kan dat goed :D

ptiteblue

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 11:32

Poetin II Z dus de clone heeft al een dochter van 2010
http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=582483

Zij heeft ook 2 volle zussen Poetin II en Poetin III, maar heeft er iemand al iets gehoord van die 2?
Natuurlijk is een volle broer of zus niet identiek, maar genetisch gezien is het toch dicht ook...

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 11:32

En wie zegt dat Totilas goed fokt. Zelf vind ik het een werelddier maar nafok is er nog niet. Merrie heeft een moiie afstamming maar zelf niks gepresteerd. Je koopt dus alleen plaatje en afstamming. Nu maar hopen dat wat er uitkomt goed is. Ben wel benieuwd of de merrie onder het zadel komt

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 11:34

caro29 schreef:
En wie zegt dat Totilas goed fokt. Zelf vind ik het een werelddier maar nafok is er nog niet. Merrie heeft een moiie afstamming maar zelf niks gepresteerd. Je koopt dus alleen plaatje en afstamming. Nu maar hopen dat wat er uitkomt goed is. Ben wel benieuwd of de merrie onder het zadel komt

Ik ben benieuwd of die merrie in Duitsland niet al een veulentje gehad heeft. Het zou mij niets verbazen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 11:41

janderegelaa schreef:
caro29 schreef:

Ik ben benieuwd of die merrie in Duitsland niet al een veulentje gehad heeft. Het zou mij niets verbazen.

En die viel zwaar tegen; dus nu maar snel verkopen voordat iemand daar achter komt en dit beestje net zoveel waard is als een gewoon velletje wit papier :+ .

supersambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 11:46

Sjoert schreef:

Ja Sjoert waarom heb je dat niet gedaan ? :+

Fiebie

Re: 'Een droom met een prijskaartje van 68.000 euro'

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 11:55

Ik vind het een beetje een onsamenhangend verhaal....
Snap er weinig van.... :?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 12:05

Wat een geld voor zo'n merrie... Ik vind haar nu niet zo speciaal ogen, vooral de hals valt mij persoonlijk erg tegen. Ze kan wel erg goed bewegen.

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 12:14

Is dr eigenlijk al een filmpje van de verkoopshow zelf? Ben reuze nieuwsgierig naar die glitters... :D

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 12:16

_San87_ schreef:
Wat een geld voor zo'n merrie... Ik vind haar nu niet zo speciaal ogen, vooral de hals valt mij persoonlijk erg tegen. Ze kan wel erg goed bewegen.

Ik vind dat ze heel erg uit elkaar loopt... Snap ook niet dat je zo'n filmpje in een longeerbak maakt om te mensen te laten zien hoe ze loopt...

History_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 12:21

Bewegen kan ze wel :D
Ik ben benieuwd naar het veulentje

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 12:26

Sjoert schreef:

Dat had je dan effe bij alle foto's moeten doen, want nu val je door de mand. :D

FBN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 12:43

Ben ik nu de enige die dit nou niet echt een bijzonder opvallend paard vindt..Ik bedoel je ziet het er niet aan dat dit nu een jazzx ....enz. is
als je had gezegd afstamming onbekend o.i.d. was er aan dit paard niks bijzonders meer. (moet wel eerlijk zeggen dat ze wel leuk lijkt te lopen vind alleen het filmpje erg onprofessioneel ogen)
maar dat is mijn mening...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-10 12:44

ninz schreef:
Ben ik nu de enige die dit nou niet echt een bijzonder opvallend paard vindt..

Lees de reacties even terug :+ :D

Vienna2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 12:51

janderegelaa schreef:
Niet echt een winstpakkertje dit paard want op de executieveiling bracht ze als veulen 138.000 op.

Dat was wel in betere (financiele) tijden.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 13:06

Vienna2007 schreef:
janderegelaa schreef:
Niet echt een winstpakkertje dit paard want op de executieveiling bracht ze als veulen 138.000 op.

Dat was wel in betere (financiele) tijden.

Nee, het was een betere koper. Moet zeggen dat de merrie qua beweging nu meevalt. Als veulen was het nl. echt niets.

Sharon89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 13:19

Wat een onwijs mooi paard zeg! Wauwwww!! :+: Echt mijn droompaard :D

En vind het stukje er leuk om te lezen :)

anonymous1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 13:30

Leuk geschreven! Hopelijk komt er een mooi veulen uit.

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 13:56

kort nekkie maar de bewegingen zitten er wel lekker in zo te zien op filmpje...maar goed, het mag er als een ezel uitzien als het maar de sterren van de hemel kan lopen...en dat is even afwachten! :D (betreft het veulen)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 13:58

Fiebie schreef:
_San87_ schreef:

Ik vind dat ze heel erg uit elkaar loopt... Snap ook niet dat je zo'n filmpje in een longeerbak maakt om te mensen te laten zien hoe ze loopt...

Mij lijkt ze erg goed te kunnen bewegen, maar het is moeilijk zien op zo'n slecht filmpje. Het model is niet wat ik zou kiezen. En inderdaad... Professioneel komt het geheel absoluut niet over.

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 14:10

Kwa lopen is het zoals op het filmpje te zien is inderdaad een droom. Geen idee hoe het zit met de galop? En de merrie is 5 (bijna 6) en niet zadelmak? En was de vorige eigenaar Reesink?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 14:13

Ben er eigenlijk niet weg van. Ja ze loopt mooi op het filmpje, maar ze loopt niet los. Geef dan een paard de kans zich te showen in een filmpje. Qua bouw is het ook niet mijn type dier. Vind haar wel heel smal... Zal het geld er niet voor over hebben in ieder geval!
(niet dat ik het heb maar toch ;))

ZarcoTje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 14:43

Jeetje, merrie is niet eens onder het zadel beleerd (en dan zitten er zo'n prachtige gangen & super dressuurafstamming op !)
Heeft dus in feite nog niets gepresteerd en dan gaat ze weg voor die prijs ?
Er zijn paarden op internet te koop van afstamming Jazz,Gribaldi enz. die Z1 en weet ik veel wat lopen, ook prachtige paarden, en daar vragen ze meestal rond de 10.000 voor (of kan ik dit soort paarden niet met deze merrie vergelijken ?).

Ze heeft prachtige gangen, maar verder spreekt ze me niet echt aan, de hals en het hoofd vind ik zo raar tegenover haar lichaam.

Fijn dat ze drachtig is van Totilas, maar wie zegt dat er een topveulen uit zal komen ? ;)

Spijtig dat ze niet onder het zadel kan presteren, spijtig dat mensen zoveel geld eraan uitgeven terwijl ze zich (in mijn ogen) iets veel beters zouden kunnen kopen.

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 15:49

Ik ben heel erg benieuwd wat voor een veulen hier uitkomt!

Weet iemand waarom A Special Poëtin nooit gestart is (is ze wel zadelmak?)? Zo te zien heeft ze in ieder geval een hele mooie draf!

ZarcoTje schreef:
Spijtig dat ze niet onder het zadel kan presteren.

Heb ik ergens overheen gelezen of gemist? Hoezo kan ze dat niet?