Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HorseTimeXL schreef:Het is zo niet meer bijzonder zijn dat totilas het ek enzo wint omdat die dat al gedaan heeft.
Het enigste is idd de olympische spelen.
De beste ruiters haken af, dat vind ik wel grappig.
Maar stel de P.S. zal aan edward vragen, dan vraag ik me af of hij die huurprijs kan betalen.
Ik weet natuurlijk niet hoeveel geld edje heeft!
gabjj8 schreef:Je koopt een paard om er vervolgens niemand voor te hebben, banketstaaf voor Edward en sneu voor het paardje..
easygoing schreef:Buiten dat het natuurlijk ook eigenbelang van de ruiters/amazones is straalt er ook wel behoorlijk collegialiteit en respect voor Edward van af.
Bomba schreef:Wanneer houdt dat hele Totilas gedoe nou eens op.. Ik ben het zo inmiddels echt helemaal zat en komt me de neus uit.
Er hoeft niet iedere keer verteld te worden wie hem niet wil rijden. Kom uiteindelijk maar met het nieuws van de ruiter die het wel wordt.
Sabine_Duco schreef:Johanna59 schreef:Zie Totilas helemaal niet als een uitdaging.
Zou er niet eens mee willen rijden. Ben zeer tevreden over onze eigen paarden, met name die van mij zelf. Voor mij geen beter paard, dan mijn eigen.
Lijkt me niet echt relevant.
Ik vind het juist wel fijn dat we zo op de hoogte gehouden worden van alles rondom Totilas. En ik vind dit trouwens echt een leuke foto van Toot.