Ook Capellmann en Salzgeber willen Totilas niet rijden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 20:03

Het is zo niet meer bijzonder zijn dat totilas het ek enzo wint omdat die dat al gedaan heeft.
Het enigste is idd de olympische spelen.

De beste ruiters haken af, dat vind ik wel grappig.
Maar stel de P.S. zal aan edward vragen, dan vraag ik me af of hij die huurprijs kan betalen.
Ik weet natuurlijk niet hoeveel geld edje heeft!

EarthFocus

Re: Ook Capellmann en Salzgeber willen Totilas niet rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 20:07

Je koopt een paard om er vervolgens niemand voor te hebben, lullig voor Edward en sneu voor het paardje ;(..

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 20:08

HorseTimeXL schreef:
Het is zo niet meer bijzonder zijn dat totilas het ek enzo wint omdat die dat al gedaan heeft.
Het enigste is idd de olympische spelen.

De beste ruiters haken af, dat vind ik wel grappig.
Maar stel de P.S. zal aan edward vragen, dan vraag ik me af of hij die huurprijs kan betalen.
Ik weet natuurlijk niet hoeveel geld edje heeft!

Als niemand Totilas zal willen rijden voor PS en hij hem toch op wedstrijden uit wil laten komen zal PS toch echt water bij de wijn moeten doen en wellicht de huurprijs (wat een gek woord eigenlijk) laten varen.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 20:09

gabjj8 schreef:
Je koopt een paard om er vervolgens niemand voor te hebben, banketstaaf voor Edward en sneu voor het paardje ;(..

Precies en dat is de reden dat ik het gevoel heb dat PS het allemaal wat te mooi bedacht heeft maar dat de praktijk tegen valt. Maar wie weet is er allang iemand gevonden maar word dat nog niet naar buiten gebracht.

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 20:12

eefje_rudmer schreef:
geweldig dat niemand het aandurft! Er is maar 1 optie, Edward moet er weer op ;)

Dat vind ik dus ook!

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 20:18

Ik verwacht zomaar dat Tootje de rest van zijn leven als dekhengst zal slijten...

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 20:20

Wat ik niet snap is dat mensen die dit geen interessant nieuws vinden of het irritant vinden het wel gaan lezen en de moeite nemen om erop te reageren. :') Klik er dan gewoon niet op.

Ik vind het wel interessant om op de hoogte gehouden te worden! En de ijdele hoop blijft natuurlijk bestaan dat Edward er weer opkomt, maar daar ga ik maar niet vanuit. Ik ben benieuwd wie het wel wordt, en hoeveel het er nog net-niet worden! Het begint zo langzamerhand een soap te worden, spannend! :D

xNaomi_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 20:23

eefje_rudmer schreef:
geweldig dat niemand het aandurft! Er is maar 1 optie, Edward moet er weer op ;)

Inderdaad en dat moet ook gebeuren! :)

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 20:25

easygoing schreef:
Buiten dat het natuurlijk ook eigenbelang van de ruiters/amazones is straalt er ook wel behoorlijk collegialiteit en respect voor Edward van af.

Vind ik toch ook wel! Redelijk tof van ze!
Dat ze het niet op een 'makkelijke' manier willen. (niet dat het makkelijk is, maar misschien wel makkelijker)

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 20:31

Naomi_Luka schreef:
eefje_rudmer schreef:

Inderdaad en dat moet ook gebeuren! :)

Dat zal niet gebeuren tenzij hij besluit Duitser te worden en voor Duitsland uit te komen.

neile

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 20:49

Wat mij stoort, is de eerste reactie van een of andere idioot in het oorspronkelijke nieuwsbericht. |o "Onnuttige dieren, paarden" - Kom op zeg... Voegt écht een diepere dimensie toe aan de discussie!

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 20:54

Wat blijven mensen nou zeuren dat er genoeg nieuws over totilas is geweest.. Als je het niet wilt lezen klik er dan niet op! Ik vind het juist wel leuk om te zien welke grote namen ervoor bedanken om op toot te rijden.. Denk dat PS dacht dat hij zo een nieuwe ruiter zou hebben.. Denk over een maand of 4 dat er wel een nieuwe ruiter is.. Die net onder de top heeft gepresteerd en een hoop duiten op de bank heeft staan..
Tsja en niet presteren met zo'n toppaard is gezochtverlies, wel presteren is omdat hij al zo doorgetraind is.. Het word pas echt een goede ruiter als hij toot ook naar nieuwe wereld records weet te sturen.. Doe ie dat niet is die gewoon niet goed :+ denk dat PS toch een klein beetje achter zijn oren krabt.. Maar indd ik denk dat dus een of andere rijke hootemetoot er op gaat zitten.. :n

Ach het ziet er nu helemaal niet meer naar uit dat edward hem nog gaat rijden..
al zouden een hele hoop van ons diep van binnen nog een klein beetje hoop hebben.. Het blijft natuurlijk onze topcombi

Whoknows

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 21:14

Dit is niet verbazingwekkend. Capellman en Salzgeber zijn topamazones.

Het zal een soort genant overkomen. Een Edward Gal die zijn ziel en zaligheid in de bijna complete opleiding van Totilas heeft gelegd en tot megahoogte resultaten heeft neer gezet.
Ik vraag me dan echt af. Wie moet hem dan vervolgens willen rijden? Ik denk dan automatisch niemand.... Waarom immers en voor wie? Veels te tricky

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 21:43

Jilletje.. BRILJANT :')

Mercredi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 21:52

Citaat:
Deutschland sucht den superreiter

_O-

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 21:58

Zozo, dat zit je met de shit, miljoenen neergelegt, en nu vind je geen ruiter hoezo triest, als ik zoveel geld uitgeef wil ik eerst verzekerd zijn van een ruiter, en niet pas achteraf zoeken.
en dat noemen zich zakenlui hmmm

ik vind het zonde van het paard,

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 22:01

Ik denk dat er bij Kasselmann ook nog wel een paar goede jonge ruiters op de wachtlijst staan....

Toot is denk ik in de eerste plaats gekocht voor dekgeld. Tenslotte hebben klanten vaak meerdere merries en hij heeft meerdere hengsten....Tel uit je winst!

zonnestraal2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 22:09

Bomba schreef:
Wanneer houdt dat hele Totilas gedoe nou eens op.. Ik ben het zo inmiddels echt helemaal zat en komt me de neus uit.

Er hoeft niet iedere keer verteld te worden wie hem niet wil rijden. Kom uiteindelijk maar met het nieuws van de ruiter die het wel wordt.

dan open je de topics over Totilas toch lekker niet? ;)

zonnestraal2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 22:13

waarom maken ze geen soort van ''boer zoekt vrouw'' voor Totilas? Hengst zoekt ruiter? :Y)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 22:56

Sabine_Duco schreef:
Johanna59 schreef:
Zie Totilas helemaal niet als een uitdaging.
Zou er niet eens mee willen rijden. Ben zeer tevreden over onze eigen paarden, met name die van mij zelf. Voor mij geen beter paard, dan mijn eigen.

Lijkt me niet echt relevant.

Ik vind het juist wel fijn dat we zo op de hoogte gehouden worden van alles rondom Totilas. En ik vind dit trouwens echt een leuke foto van Toot. :D

Wel relevant, je moet een paard zoeken dat bij jou past, niet op basis van wat hij reeds heeft bereikt met een andere ruiter....

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 22:58

Ze hebben jou dus gevraagd? :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 23:15

Gulpje schreef:
Ze hebben jou dus gevraagd? :+

Wie hebben wie gevraagd?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 23:35

Veel zelfvertrouwen, niet durven omdat je bij voorbaat denkt het er niet uit te kunnen halen. :D
Ik vind niks sportief aan dat geweiger. :)
Waarom constant berichten over wie het niet wordt? :+ Lekker nuttig nieuws.

GittekeZ1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 23:45

Ik denk dat we met spanning moeten wachten
en het misschien nog wel eens heel lang gaat duren
tot we hem weer kunen zien lopen
Jammer maar waar

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 00:17

Moderatoropmerking:
Zojuist een aantal off topic berichten verwijderd. Als je moe wordt van Totilas topics bestaat er ook een optie om ze niet te lezen. Vanaf hier graag on topic.