eilleen333 schreef:lovelyd schreef:hij is vanaf 16.... bij mijn weten kom je er dan ook niet in als je 15 bent... helemaal niet als kleuter van 3...
Ik zie het al voor me... Moeders met kinderen bij de verkeerde Sinterklaasfilm binnengelopen.
LOL

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eilleen333 schreef:Brilletje schreef:bedankt voor je antwoord. Oh vandaar dat hij nog door Sint gereden kan wordenEn oefenen ze ook leren prikken en dergelijke op dit paard of hebben ze daar weer andere paarden voor? En blijven de paarden totdat ze oud worden of worden ze op een bepaald punt geutaniseerd of op een grazige groene wei gestald
voor bewezen diensten?
Hier durf ik niet echt een antwoord op te geven...
Volgens mij worden ze ook voor het prikken gebruikt, maar omdat ik daar zelf nog niet aan toe ben ik mijn studie weet ik dat niet. Maar er zijn nu 13 paarden (als ik het goed heb) op de faculteit. Dus ik denk dat Opium hier ook wel voor gebruikt wordt. Maar pin me er niet op vast.
Als de paarden niet (meer) geschikt zijn voor onderwijs wordt er een andere plaats voor ze gezocht. Een tijdje terug is er een paard, Oebele, naar de Paardenkamp in Soest gegaan. Als ze lichamelijk niet meer kunnen (en dus ook niet ergens anders geplaatst kunnen worden) dan worden ze uiteraard geutaniseerd, zoals dat op dat moment voor ieder paard de beslissing zal zijn.
Paarden die niet meer geschikt zijn voor het onderwijs kunnen vanwege de kosten helaas niet op de faculteit blijven, dus dan wordt er een andere plek voor ze gezocht. Wel krijgt hun foto een plek aan de muur in de saloon.
Naar mijn mening worden ze goed verzorgd, maar ja, het blijven helaas wel proefdieren.
_Daniquee schreef:Ik zou deze film echt wel willen zien.
Maar, ik vind het wel erg belachelijk, deze trailer komt ook gewoon op tv hoor? Nou fijn als je kind dan zit te kijken..
Focussed schreef:_Daniquee schreef:Ik zou deze film echt wel willen zien.
Maar, ik vind het wel erg belachelijk, deze trailer komt ook gewoon op tv hoor? Nou fijn als je kind dan zit te kijken..
Sjongejonge wat een commotie.
Ik heb liever dat een kind van 6 niet meer geloofd in Sint door die film dan dat het moet kijken naar de gruwelbeelden die je soms ziet van weer een bomaanslag op het nieuws met overal ledematen op straat. Of denk aan een aanslag op koninginnedag 2009.
Daarnaast zal de trailer toch niet uitgezonden worden op het moment dat veel kleine kinderen kijken, dat is namelijk de hele doelgroep niet
Focussed schreef:Daniquee: Dus jij hebt liever dat een kind naar afgescheurde ledematen zit te kijken, beelden uit de échte wereld, dan naar een semi-enge, en vooral hele neppe, trailer van een film waar toevallig de sint in zit?
xSaarSaar schreef:Ik snap echt niet waarom mensen een kinderfeest zonodig moeten bespotten...
Ik vind het eerlijk gezegd echt vreselijk dat je zo laag kan zinken...
Brilletje schreef:Dank je wel voor je antwoorden! En het is niet leuk, maar dankzij die proefdieren krijgen wij wel weer goede dierenartsen. Maar het is toch fijn om te weten dat er zo mee omgegaan wordt.
Vala schreef:Ach dat heeft toch helemaal niks met bespotten te maken? Wat een onzin. Je kan overal wel over vallen dan, de helft van de films mag dan niet meer uitgezonden worden.
En weet je wat nou het leukst is? Door alle ophef er rondomheen gaan er 3x zoveel mensen kijken! Doel bereikt!
Focussed schreef:Daniquee: Dus jij hebt liever dat een kind naar afgescheurde ledematen zit te kijken, beelden uit de échte wereld, dan naar een semi-enge, en vooral hele neppe, trailer van een film waar toevallig de sint in zit?