Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Picasso schreef:Easygoing, ik heb nog geen onsportieve reacties uit Duitsland gezien, gehoord of gelezen... en zou zelf ook gepikeerd zijn als ik boze brieven zou krijgen van een stel fanatiekelingen uit het nederlandse... Misschien niet de meest elegante manier van reageren van meneer Schockemöhle, maar vreemd is het niet. Onsportief zijn de brieven, naar mijn mening.
easygoing schreef:Janine als je het niet eens bent met de gehele post dan moet je dat aangeven en niet simpel amen zeggen en vervolgens melden dat dat niet voor de hele reactie bedoeld was.

Picasso schreef:PrimaDonna_ schreef:Hoop zo geen Isabel Werth, heb zo'n hekel aan haar.
Omdat???? Rare reactie dit!
Bovendien heeft Isabell Werth bij mijn weten al aangegeven Totilas niet te gaan rijden....
Picasso schreef:PrimaDonna_ schreef:Hoop zo geen Isabel Werth, heb zo'n hekel aan haar.
Omdat???? Rare reactie dit!
Bovendien heeft Isabell Werth bij mijn weten al aangegeven Totilas niet te gaan rijden....
Marjoow schreef:Een huurprijs om een paard te mogen berijden?? Jeetje, dan is er een topruiter die zegt: Jaa! Totilas is mijn verzorgpaardje! Ik moet wel 150 euro betalen om hem te mogen rijden! *penny penny*
Waar gaat het over joh? Idd Totilas word een geldautomaat voor de PS.
Ik mag hem niet.
caspertjeP schreef:dat ze er geen tv show van maken!
so you think you can ride!
of..
my name is... Edward Gal

Picasso schreef:Marjoow schreef:Een huurprijs om een paard te mogen berijden?? Jeetje, dan is er een topruiter die zegt: Jaa! Totilas is mijn verzorgpaardje! Ik moet wel 150 euro betalen om hem te mogen rijden! *penny penny*
Waar gaat het over joh? Idd Totilas word een geldautomaat voor de PS.
Ik mag hem niet.
Gewoon een slimme zakenman en ook nog eens verstand van paarden en de -sport!
En mag ik je eraan herinneren dat Totilas niet voor niks naar Duitsland gegaan is....

Picasso schreef:Easygoing, wat ik wilde zeggen is dat de nederlandse eigenaren er niet slechter op geworden zijn (nogmaals; terecht, had het niet anders gedaan) en daar wordt met geen woord over gerept.
plutolover schreef:ik vind wel dat hij lef hebt dat hij graag wilt dat Toti in NEDERLAND mee doet met de EK. Geloof me dat wordt rellen :S...
ERg jammer dat hij toti als een geldmachine ziet! gelukkig merkt toti er weinig van.
easygoing schreef:Picasso schreef:Easygoing, wat ik wilde zeggen is dat de nederlandse eigenaren er niet slechter op geworden zijn (nogmaals; terecht, had het niet anders gedaan) en daar wordt met geen woord over gerept.
En wat hebben wij met de vorige eigenaars te maken dan?
easygoing schreef:plutolover schreef:i.
ERg jammer dat hij toti als een geldmachine ziet! gelukkig merkt toti er weinig van.
Maar wat gaat Totilas er van merken als hij de verwachtingen niet waar kan maken zowel in de sportwereld als in de fokkerij?
en wij die een Europees Kampioen leveren!! plutolover schreef:ik vind wel dat hij lef hebt dat hij graag wilt dat Toti in NEDERLAND mee doet met de EK. Geloof me dat wordt rellen :S...
toot zo uit zijn concentratie halen dat hij het verknoeien gaat of dat de ruiter/amazone onder de druk bezwijkt!!
) easygoing schreef:Picasso ik klikte te vroeg op verzenden en heb mn post aangepast.
Maar dan nog hebben wij geen boter op ons hoofd hoor want er is inderdaad IN nederland genoeg aan verdiend maar VOOR nederland is er op dressuurgebied heel wat verloren gegaan.
easygoing schreef:Picasso ik klikte te vroeg op verzenden en heb mn post aangepast.
Maar dan nog hebben wij geen boter op ons hoofd hoor want er is inderdaad IN nederland genoeg aan verdiend maar VOOR nederland is er op dressuurgebied heel wat verloren gegaan.