'Totilas onder Duitse ruiter tijdens EK 2011 in Rotterdam'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: 'Totilas onder Duitse ruiter tijdens EK 2011 in Rotterdam'

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 20:22

Inderdaad Janine....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 20:24

PrimaDonna_ schreef:
Hoop zo geen Isabel Werth, heb zo'n hekel aan haar.

Omdat???? Rare reactie dit!

Bovendien heeft Isabell Werth bij mijn weten al aangegeven Totilas niet te gaan rijden....

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 20:24

Picasso schreef:
Easygoing, ik heb nog geen onsportieve reacties uit Duitsland gezien, gehoord of gelezen... en zou zelf ook gepikeerd zijn als ik boze brieven zou krijgen van een stel fanatiekelingen uit het nederlandse... Misschien niet de meest elegante manier van reageren van meneer Schockemöhle, maar vreemd is het niet. Onsportief zijn de brieven, naar mijn mening.

De houding van PS is in mijn ogen in zijn geheel onsportief en dat ondersteund hij met de woorden die hij kiest. Zeg niet dat hij daarmee geen gelijk heeft (qua brieven) maar zoals ik al eerder zei is het de toon die de muziek maakt he.

Janine als je het niet eens bent met de gehele post dan moet je dat aangeven en niet simpel amen zeggen en vervolgens melden dat dat niet voor de hele reactie bedoeld was.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 20:25

easygoing schreef:
Janine als je het niet eens bent met de gehele post dan moet je dat aangeven en niet simpel amen zeggen en vervolgens melden dat dat niet voor de hele reactie bedoeld was.

Ik ben het er wel mee eens dat dat gemekker van och wat erg, op moet houden. En dat is wat Picasso zegt...

Ik heb alleen maar een reactie gegeven over oplossingen die in het verleden getroffen hadden kunnen worden...

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 20:27

Picasso schreef:
PrimaDonna_ schreef:

Bovendien heeft Isabell Werth bij mijn weten al aangegeven Totilas niet te gaan rijden....

Vind het idd ook een vreemde reactie. Buiten dat ik ook geen Isabel Werth fan ben vind ik het heel sportief dat ze niet op een paard als Totilas stapt en daarmee ook aangeeft dat ze niet haar handen wil branden aan een paard die zulke hoge verwachtingen schept bij mensen. Noem het zelfkennis of noem het wat anders maar in mijn ogen is dit een reactie van formaat van Isabel.
Laatst bijgewerkt door easygoing op 02-11-10 20:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 20:28

Een huurprijs om een paard te mogen berijden?? Jeetje, dan is er een topruiter die zegt: Jaa! Totilas is mijn verzorgpaardje! Ik moet wel 150 euro betalen om hem te mogen rijden! *penny penny*

Waar gaat het over joh? Idd Totilas word een geldautomaat voor de PS.

Ik mag hem niet.

Love_myhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 20:29

Picasso schreef:
PrimaDonna_ schreef:

beetje rare reacite idd. ben ook geen fan van haar. maar ze is super sportief en heeft idd. al gezegd er niet op te willen uit respect voor edward.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 20:30

Picasso schreef:
PrimaDonna_ schreef:

Isabell Werth was de eerste die aangaf totilas niet wou rijden :o

Anoniem

Marjoow schreef:
Een huurprijs om een paard te mogen berijden?? Jeetje, dan is er een topruiter die zegt: Jaa! Totilas is mijn verzorgpaardje! Ik moet wel 150 euro betalen om hem te mogen rijden! *penny penny*

Ik mag hem niet.

Gewoon een slimme zakenman en ook nog eens verstand van paarden en de -sport!
En mag ik je eraan herinneren dat Totilas niet voor niks naar Duitsland gegaan is....

dijkzicht

caspertjeP schreef:
dat ze er geen tv show van maken!

so you think you can ride!
of..
my name is... Edward Gal

_O-
Maar eigenlijk helemaal geen gek idee, ik ben erg benieuwd welke duitse ruiter het aandurft om totilas te gaan rijden, lijkt me toch geen gemakkelijke opgave al is dat alleen al door de hoge verwachtingen.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 20:32

Picasso schreef:
Marjoow schreef:

Ik mag hem niet.

Gewoon een slimme zakenman en ook nog eens verstand van paarden en de -sport!
En mag ik je eraan herinneren dat Totilas niet voor niks naar Duitsland gegaan is....

En PS heeft zelf besloten om zoveel geld op tafel te leggen dus waarom zou een ruiter dan zijn zakken weer bij moeten vullen?

Niffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 20:36

Ik denk dat we Totilas niet meer terug zien in de sport. Eerst moet je als nieuwe ruiter een flinke smak geld als huurprijs ophoesten en dan moet je het nog maar aandurven een paard met zo'n uit brengen op wedstrijd.

Jola

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 20:37

Het zou zo maar kunnen dan PS zich flink verkeken heeft op de aanschaf van Totilas en het vinden van een Duitse ruiter.
Naar mijn gevoel is de aankoop gebeurt om Nederland een hak te zetten, dit weet ik natuurlijk niet zeker, maar de berichtgevingen komen op mij zo over.
Ook nu weer de melding dat Totilas tijdens het EK in Rotterdam zal worden uitgebracht duidt voor mij hierop. Ik kan i.i.g. geen sympathie opbrengen voor deze man zoals hij met de situatie omgaat.
Dat er (dreig?)brieven geschreven worden gaat mij te ver maar hij had uit de vele reacties die op de verkoop gekomen zijn, toch wel een beetje menselijker met de gevoelens van de fans om kunnen gaan? Maar nee, naar mijn gevoel geeft hij nog een trap na.
En ik kan mij voorstellen dat dit voor vele fans zuur is, heel zuur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 20:40

Easygoing, wat ik wilde zeggen is dat de nederlandse eigenaren er niet slechter op geworden zijn (nogmaals; terecht, had het niet anders gedaan) maar daar wordt met geen woord over gerept.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-11-10 20:41, in het totaal 1 keer bewerkt

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 20:41

Picasso schreef:
Easygoing, wat ik wilde zeggen is dat de nederlandse eigenaren er niet slechter op geworden zijn (nogmaals; terecht, had het niet anders gedaan) en daar wordt met geen woord over gerept.

En wat hebben wij met de vorige eigenaars te maken dan? En wat heeft de nieuwe ruiter met de vorige eigenaars te maken?
Laatst bijgewerkt door easygoing op 02-11-10 20:42, in het totaal 1 keer bewerkt

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 20:41

ik vind wel dat hij lef hebt dat hij graag wilt dat Toti in NEDERLAND mee doet met de EK. Geloof me dat wordt rellen :S...

ERg jammer dat hij toti als een geldmachine ziet! gelukkig merkt toti er weinig van.

Jola

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 20:43

plutolover schreef:
ik vind wel dat hij lef hebt dat hij graag wilt dat Toti in NEDERLAND mee doet met de EK. Geloof me dat wordt rellen :S...

ERg jammer dat hij toti als een geldmachine ziet! gelukkig merkt toti er weinig van.

Ik weet niet hoor, als Totilas geen geld op brengt in de wedstrijd ring zal het toch met het dekken moeten gebeuren. 15 miljoen Euro zijn heel veel dekkingen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 20:43

easygoing schreef:
Picasso schreef:
Easygoing, wat ik wilde zeggen is dat de nederlandse eigenaren er niet slechter op geworden zijn (nogmaals; terecht, had het niet anders gedaan) en daar wordt met geen woord over gerept.

En wat hebben wij met de vorige eigenaars te maken dan?

Het was een reactie op het volgens jullie 'inhalige' karakter van meneer Schockemöhle.... Ik wilde zeggen dat er in Nederland ook al flink aan verdiend is.... beetje boter op je hoofd hebben noem ik dat...

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 20:44

plutolover schreef:
i.

Maar wat gaat Totilas er van merken als hij de verwachtingen niet waar kan maken zowel in de sportwereld als in de fokkerij?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 20:45

easygoing schreef:
plutolover schreef:
i.

Maar wat gaat Totilas er van merken als hij de verwachtingen niet waar kan maken zowel in de sportwereld als in de fokkerij?

Daar heb je vast wel een theorie over, dus laat maar horen.

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 20:45

ik kijk met smart uit naar het EK 2011, onze eigen Edward Gal met zijn nieuwe paard die het EK wint met Toot achter zich...! of Adelinde!! of ??? !! doet er niet toe... maar we kunnen het wel aan!! eerst maar eens zien welke dochter/zoon van een stinkend rijke familie paardje mag rijden op totilas... haha zie het echt al gebeuren een hele proef die gewoon verrot gaat :P en wij die een Europees Kampioen leveren!!

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 20:46

Picasso ik klikte te vroeg op verzenden en heb mn post aangepast.

Maar dan nog hebben wij geen boter op ons hoofd hoor want er is inderdaad IN nederland genoeg aan verdiend maar VOOR nederland is er op dressuurgebied heel wat verloren gegaan.

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 20:48

plutolover schreef:

ik start alvast hehe; wie gaat er mee om daar een keihard fluitceremonie te geven ~~}> toot zo uit zijn concentratie halen dat hij het verknoeien gaat of dat de ruiter/amazone onder de druk bezwijkt!!

nee hoor... is maar een geintje, wij redden het wel met onze eigen toppers!! als duitsland zo moet winnen dan leveren ze toch ook geen echte toppers?!?! wij hebben ruiters/amazones die OVERAL op kunnen rijden... die een ezel nog piafferend de ring door kunnen krijgen (bij wijze van dan he ;))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 20:48

easygoing schreef:

Maar dan nog hebben wij geen boter op ons hoofd hoor want er is inderdaad IN nederland genoeg aan verdiend maar VOOR nederland is er op dressuurgebied heel wat verloren gegaan.

Inderdaad, maar dat is zoals het is en ik zie niet in waarom er dan vervelend gedaan moet worden aan het adres van meneer Schockemöhle, dat is ronduit onfatsoenlijk en onsportief.... Misschien moeten jullie je er bij neerleggen dat het paard nou eenmaal in Duitsland staat... Dat is eigenlijk alles wat ik in eerste instantie heb willen aangeven.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 20:51

easygoing schreef:

Maar Duitsland had ook al een héél sterk team voor Londen klaarstaan op de WEG, twee jonge paarden en geweldig gepresteerd!