Sammie schreef:Wat is daar vreemd aan? Een paard dat je al een (behoorlijke) tijd niet meer rijdt laat je toch ook niet bij 'sportpaarden' staan...
Wie is dan de ruiter/amazone?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tahnee1987 schreef:vind totilas er niet echt "geweldig" uitzien zo...
herken hem bijna niet!
maarja zal misschien wel even goed zijn voor totilas om ff heeeeel rustig aan te doen na al die inspanning van afgelopen tijd
ben benieuwd hoe het eruit gaat zien over een jaar
bijrijder moet natuurlijk ook nog samen 1 worden met zo een paard.
maar welke bijrijder gaat er nou voor betalen?!
Janine1990 schreef:tahnee1987 schreef:vind totilas er niet echt "geweldig" uitzien zo...
herken hem bijna niet!
maarja zal misschien wel even goed zijn voor totilas om ff heeeeel rustig aan te doen na al die inspanning van afgelopen tijd
ben benieuwd hoe het eruit gaat zien over een jaar
bijrijder moet natuurlijk ook nog samen 1 worden met zo een paard.
maar welke bijrijder gaat er nou voor betalen?!
Surpriseeee, het is ook maar een gewoon paard....![]()
Terecht dat de bondscoach zich er niet mee bemoeid, maar lijkt me best overbodige informatie...
ruiter1992 schreef:Ik herken hem ook bijna niet meer! Het ''spectaculaire'' is er wel af.. hij loopt wel lekker ontspannen idd, maarja..
hij kan beterben benieuwd wie de nieuwe ruiter wordt,.. al vind ik het nog steeds onsportief om als ruiter op
dit paard te stappen
* hier komen natuurlijk weer reacties op*
- ja idd.. het paard doet het niet alleen, de ruiter moet ook hard werkentuurlijk
ruiter1992 schreef:Ik herken hem ook bijna niet meer! Het ''spectaculaire'' is er wel af.. hij loopt wel lekker ontspannen idd, maarja..
hij kan beterben benieuwd wie de nieuwe ruiter wordt,.. al vind ik het nog steeds onsportief om als ruiter op
dit paard te stappen
- ja idd.. het paard doet het niet alleen, de ruiter moet ook hard werkentuurlijk
dit paard te stappen
dit paard te stappen
Watch_Me schreef:Opzich is het best komisch.
Iedereen in de paardenwereld heeft het erover, velen maken er een heel probleem van en dat dier loopt gewoon lekker rond te stappen aan een lang teugeltje met zijn oortjes naar voren.
Hij vindt het allemaal wel best.