Wij reden gister over de afsluitdijk nadat ik even bij mn hengst was wezen kijken en er reden echt heel veel trailers, dus we vroegen ons al af wat dat was. Aangezien je met wedstrijden nooit zoveel tegelijk ziet rijden omdat niet iedereen tegelijk start of weer klaar is. Maar dit was het dus ziet er echt wel indrukwekkend uit.
mara1
Geplaatst: 31-10-10 22:10
was echt super mooi om te zien! Organisatie had het goed voorelkaar!
ook ik heb een 170 foto's gemaakt, hier de link ; http://www.mdv-photography.nl te vinden onder het kopje fotoshoots/foto's overig
Een deel van mijn foto's heb ik inmiddels online (kreeg gisteravond om 00.00 de melding dat er iets mis gegaan was met uploaden, zo fijn ) Ik heb nog 100 foto's op de computer staan, die probeer ik vanavond te doen.
ik was er ook bij Ik heb wat foto's kunnen maken niet veel want was alleen op het strand toen ze gingen en weer kwamen maar er zitten zeker leuke bij, ik zal kijken of ik ze morgen erop kan zetten dan zal ik ze ook even online zetten
E_sther
Geplaatst: 01-11-10 18:35
Super gaaf zeg!! was echt zo mooi. Ik ben het meisje op de 1e foto op http://www.megastrandrit.nl Dus ook het meisje in de reactie van siebo2 Kijk een beetje moeilijk maarja dat kan gebeuren
@ King_lover_ dan heb ik een groot deel bij jullie gereden! Heb bijna de hele rit naast die man gereden die ook op de achtergrond staat. (ik was alleen heengegaan)
E_sther
Geplaatst: 01-11-10 19:02
ah oke, jij was dat meisje met dat donkerblauwe vestje met rode letters achterop?? wat leuk, dan hebben we elkaar gemeet zonder dat we t wisten
Jobbeltje
Geplaatst: 01-11-10 19:11
Hier kun je ons beide zien. Ik had idd een blauwe jas met rode letters aan
heej waar heb je die foto vandaan?? die kan ik niet vinden
@Taat_: Oh jij was zeker dat meisje met het westernzadel? Wat leuk!!
Ik heb inderdaad ook omrop fryslân gekeken, was wel een mooie impressie Op de site van manege noot staat dat er donderdag ook nog wat komt op omrop fryslân, maar dat denk ik toch bijna niet, aangezien het nu ook al redelijk uitgebreid was... zal wel een vergissing geweest zijn (??)
zo , ik had er in totaal iets van 90 ofzo maar ik heb er een paar achtergelaten omdat die of geen goede foto was of ik had meerdere foto's van een bepaald moment.(handig ) Sta je der tussen met je fries en vind je het een leuke foto?stuur dan even een pb dan kan ik de grote versie sturen.kwaliteit is erg achteruit gegaan door mijnalbum.