Werkstraf wegens zoenen van minderjarige meisjes op manege

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jessix

Re: Werkstraf wegens zoenen van minderjarige meisjes op manege

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 00:17

Ik vind dat sommige wel heel hard reageren nu. Hij heeft toch een tijd vast gezeten en nu een taakstraf? Vind nou niet dat iemand meteen levenslang moet krijgen voor het zoenen van twee minderjarigen.

dym_whis2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 09:12

ik heb met me paard op die manege gestaan en kende die man, hij las altijd me proefjes voor. Hij was heel aardig, totdat ik dit hoorde ik geloofde het eerst niet, omdat er altijd roddels verspreid werden. maar het bleek echt waar te zijn en het ergste was ook dat hij politieagent was.

Deeday

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 09:35

Laten we nu niet alles op die man afschuiven, ja hij is fout geweest en het is heel slecht wat die gedaan heeft. Maar serieus kijk nu is naar de meiden van tegenwoordig hoe die er zelf bij lopen? En zelf alles uitlokken? Tuurlijk hij heeft het recht niet om aan die meiden te komen.. Maar tegenwoordig is het stoer als je op je elfde al sex heb? Soms zie ik wel eens meisjes lopen en die lijken gewoon 20? En dan zijn ze pas 16... Het stoerste is om zo weinig mogelijk aan te hebben want zo word ons dat ook voorgedaan in de media? En deze meneer werkte bij de politie in de adminstratie dat is wat anders als een agent in mijn ogen.. En toch vind ik dat wij als buitenstaanders nu wel zo makkelijk kunnen speculeren maar wat is er echt gebeurd? Ik vind dit persoonlijk ook heel fout als je dit doet wanneer je 'volwassen' bent en in mijn ogen is zon persoon niet volwassen en mogen ze die de rest van zijn leven opsluiten..

JessiicaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 16:39

Getsie, en Nootdorp is hier vlak bij mij :\ Mijn moeder werkt er zelfs.
Ik kan me sowizo al niet voorstellen dat je bij je vrijwilligerswerk hiertoe in staat bent, en al helemaaaal niet bij meisjes van 13 & 15. Dan kan je wel zeggen dat ze ouder lijken, maar dat hoor je dan van te voren al gecheckt te hebben. Je zoent daar niet zomaar iemand waarvan je de naam en leeftijd niet weet.

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 20:35

Wat is dat toch met korps Rotterdam Rijnmond :n
Elke keer ellende, als er politieagenten in het nieuws zijn komen ze 9 van de 10 keer daar vandaan lijkt het wel.
Wil niet generaliseren maar het valt gewoon op. Heel vreemd.

shera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 22:04

Deeday schreef:
Laten we nu niet alles op die man afschuiven, ja hij is fout geweest en het is heel slecht wat die gedaan heeft. Maar serieus kijk nu is naar de meiden van tegenwoordig hoe die er zelf bij lopen? En zelf alles uitlokken? Tuurlijk hij heeft het recht niet om aan die meiden te komen.. Maar tegenwoordig is het stoer als je op je elfde al sex heb? Soms zie ik wel eens meisjes lopen en die lijken gewoon 20? En dan zijn ze pas 16... Het stoerste is om zo weinig mogelijk aan te hebben want zo word ons dat ook voorgedaan in de media? En deze meneer werkte bij de politie in de adminstratie dat is wat anders als een agent in mijn ogen.. En toch vind ik dat wij als buitenstaanders nu wel zo makkelijk kunnen speculeren maar wat is er echt gebeurd? Ik vind dit persoonlijk ook heel fout als je dit doet wanneer je 'volwassen' bent en in mijn ogen is zon persoon niet volwassen en mogen ze die de rest van zijn leven opsluiten..

omgekeerde wereld....hoe die meiden er ook bij lopen, zo'n vent moet niet zijn l*l achterna lopen maar zijn verstand gebruiken :(
Er is in mijn ogen nooit een excuus voor een volwassene om te rotzooien met kinderen. Fout, goor, gestoord, onvergeeflijk :r

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 00:20

Altijd je kind leren dat als ze iets niet willen en iemand twinkt ze dat ze moeten gillen bijten schoppen en slaan!
heeft mijn moeder mij ook geleerd en das was maar goed ook :D

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 00:53

Deeday schreef:

Tegenwoordig? Ik had op mijn 14e mijn eerste vriendje al hoor en ik was toen echt niet de enige of de eerste. Meisjes zijn veel eerder met dat soort dingen bezig als jongens.. Daarom vallen ze vaak ook op wat oudere jongens. Maar goed, deze man was natuurlijk wel een heel stuk ouders en zat duidelijk fout met zijn gedrag. Hij had slimmer moeten wezen.

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 13:19

Deeday schreef:

Hoezo niet alles op die man afschuiven? Die man is de volwassene in dit verhaal, en al staan die meisjes naakt voor hem, heeft ie er nog vanaf te blijven. Kom op zeg!

Otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 16:31

Deeday schreef:

Pardon????????

Deze meisjes werden GEDWONGEN ... de dames waar jij het over hebt zijn mondig genoeg om zich niet te laten DWINGEN ... deze meisjes waren dat helaas niet. Daarnaast .... waren de meisjes medio 2008 jonger dan 13 en 15 jaar!
Ook kwam de man af entoe zelfs in uniform op de manege!!!! Extra intimidatie voor die kinderen hoor!!!

Om nog maar te zwijgen over de afschuwelijk tijd dáárna ... eerst de manege én je pony ontvluchten uit angst voor meer ongewenste intimiteiten .... wel of geen aangifte, wel of niet geloofd worden, gehoord worden door de politie ..... waar je moeder niet bij mag zijn om te voorkomen dat zij je zou beinvloeden.

En dan zeg jij tegen meisjes die toen onderandere 12 jaar waren .... kijk nu naar die meiden van tegenwoordig hoe die er zelf bij lopen? En zelf alles uitlokken?

GADVERDAMME!!!!!!!!!!!!!!

uberhaubt beetje jammer dat dit weer opgerakeld wordt .. er is hier al een topic van geweest in 2009 en heeft de slachtoffers (en hun ouders) die hier ook op bokt zitten best af en toe flink gekwetst

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 18:20

Otje schreef:
Deeday schreef:

Pardon????????

Deze meisjes werden GEDWONGEN ... de dames waar jij het over hebt zijn mondig genoeg om zich niet te laten DWINGEN ... deze meisjes waren dat helaas niet. Daarnaast .... waren de meisjes medio 2008 jonger dan 13 en 15 jaar!
Ook kwam de man af entoe zelfs in uniform op de manege!!!! Extra intimidatie voor die kinderen hoor!!!

Om nog maar te zwijgen over de afschuwelijk tijd dáárna ... eerst de manege én je pony ontvluchten uit angst voor meer ongewenste intimiteiten .... wel of geen aangifte, wel of niet geloofd worden, gehoord worden door de politie ..... waar je moeder niet bij mag zijn om te voorkomen dat zij je zou beinvloeden.

En dan zeg jij tegen meisjes die toen onderandere 12 jaar waren .... kijk nu naar die meiden van tegenwoordig hoe die er zelf bij lopen? En zelf alles uitlokken?

GADVERDAMME!!!!!!!!!!!!!!

uberhaubt beetje jammer dat dit weer opgerakeld wordt .. er is hier al een topic van geweest in 2009 en heeft de slachtoffers (en hun ouders) die hier ook op bokt zitten best af en toe flink gekwetst

als je het lijdend voorwerp bent en je moet al deze berichten lezen...verschrikkelijk.
van mij mag hier een slotje!!!

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 18:26

Ik snap ook echt niet hoe mensen het durven te denken. Benieuwd wat ze zeggen als het hun dochter of zusje zou zijn!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 19:45

Moderatoropmerking:
Graag met respect naar elkaar blijven reageren, ook als je het totaal niet eens bent met de mening van een ander.

Deeday

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 22:36

Ik zeg ook niet dat wat er gebeurd is dat het goed is.. Ik zeg alleen dat je als persoon die geestelijk gewoon gestoord is, van alle kanten af gestimuleerd word met betrekking tot sex. Na tien uur kun je de tv niet aan zitten of er is sex op... Door de media worden veel meisjes gevormd om zichzelf zo bloot mogelijk zo sexy mogelijk te kleden.. Want anders hoor je er niet bij.. Wat denk je dat dat bij zon man doet?? Je hoort mij niet over dat die meiden het uitgelokt hebben... Maar ik vind persoonlijk dat er veel verkeerde dingen gevormd worden de media.. En dat allemaal speelt ook wel een stukje mee met zon persoon die gestoord is..

Fidele

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 22:48

Deeday, waar gaar jou reactie nu eigenlijk over??? Weet jij hoe die meisjes er bij liepen dan? We hebben het hier ook over kinderen van 12 jaar oud!!!!!!!!

Echt ik kan me over zo'n reactie zo boos maken, het doet er niet toe HOE je erbij loopt. De ene man kickt op hoge hakkken, de ander op panty's, de volgende op gele t-shirts. Het gaat dus helemaal niet alleen om wat de media laat zien!!!! Het gaat erom dat een man maar ook een vrouw, niemand dwingt tot handelingen waar een ander niet achter staat, en zeker een kind niet

Deeday

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 23:19

Dat zeg ik toch ook niet. Maar daardoor word zon persoon (die in mijn ogen gewoon compleet gestoord is) wel gestimuleerd om net paar stappen verder te gaan...

De normale volwassen mannen, zullen zo iets niet doen maar de pedo's onder de volwassen missen gewoon een hersendeel... Die kunnen het echt niet meer onderscheiden van hun fantasie en dan vergrijpen ze zich aan de meisjes onder ons!

Fidele

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 23:59

Deeday schreef:
Dat zeg ik toch ook niet. Maar daardoor word zon persoon (die in mijn ogen gewoon compleet gestoord is) wel gestimuleerd om net paar stappen verder te gaan...

De normale volwassen mannen, zullen zo iets niet doen maar de pedo's onder de volwassen missen gewoon een hersendeel... Die kunnen het echt niet meer onderscheiden van hun fantasie en dan vergrijpen ze zich aan de meisjes onder ons!

Helaas ben ik het niet met je eens, ik bedoelde net te zeggen dat het daar helemaal niet om gaat, zo'n persoon heeft hele andere beweeg redenen dan de kleding de iemand draagt!

Otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 10:46

ik wilde mijn reactie verwijderen maar blijkbaar kan dat niet :?

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 11:11

manzano schreef:
M3lisss schreef:
He bah weer, en dan alleen een werkstraf! RotNL!

Daarbij is dan wel rekening gehouden dat hij al ruim 9 maanden vast heeft gezeten. Anders was dat er mogelijk wel bij gekomen.

En dat is best een behoorlijke straf voor hetgeen hij voor veroordeeld is. Aangezien hij in dienst was van de politie zal hij zwaarder zijn gestraft. De gevallen waarvoor hij veroordeeld is, zijn 'enkel' het zoenen op de mond (is natuurlijk 'not done' dat even vooropgesteld) maar er is geen bewezen sprake geweest van tongzoenen oid. Was dit wel het geval geweest dan zou hij zijn veroordeeld voor verkrachting (daar valt iedere vorm van binnendringen van het lichaam onder).

Dus in die zin vind ik dat de rechter goed geoordeeld heeft en een pittige straf heeft uitgedeeld, naar Nederlandse maatstaven...

xxjillxx schreef:
Is dat hippisch centrum nootdorp ook wel HCN?
Kwam daar geregeld, wel heel erg om zo iets te lezen, snap niet hoe je dat kan doen!

Klopt...

Tallie1979 schreef:
Aardig gek.. En het is dus niet bij alleen zoentjes geven gebleven.. Heb meermaals het woord verkrachting in die verklaring/uitspraak zien staan.. :r

Daar valt tongzoenen, vingeren etc. ook onder...

Janine1990 schreef:
cristinaa schreef:
Als (ex) politiemedewerker zou je toch denken dat ze het goede voorbeeld geven....niet dus. De laatste tijd hoor je wel vaker vreemde dingen over dit soort ambtenaren. Ze hebben het "hoog in de bol". Hopenlijk hebben de meiden er geen psychische schade aan opgelopen.
:(:)

Ik denk even aan Sander V. (Milly Boele) ook uit politiekorps Rotterdam-Rijnmond...........

Tsjaa... deze (ex) politiemedewerker is administratief medewerker, niet meer en niet minder...

Het verhaal met Sander was idd een verschrikking... Sander was wel 'agent', maar agent of niet, dit soort dingen horen natuurlijk helemaal niet te gebeuren.

Overigens valt het wel mee met hoeveel vreemde dingen je tegenwoordig hoort over 'dit soort' ambtenaren. Niet minder als voorheen, alleen door het verhaal met Milly wel meer onder de aandacht... Helaas vind je overal wel rotte appels, maar toch ook wel weer mensen die hele goede dingen doen... Want door alle aandacht die op Sander en nu deze jongen zijn gevestigd is iedereen het vreselijk schrijnende verhaal van Rob (brigadier die werd neergestoken toen hij iemand voor zelfmoord wilde behoeden en nu tot zijn nek toe verlamd is) vergeten. En denk aan Gabrielle die bij een staandehouding van een verdacht persoon werd doodgeschoten...
ilse_dgraam schreef:
nja, aan de ene kant snap ik die reacties wel van ja meisjes kunnen uitlokken.

als jij hem smsjes stuurt, en hem verleidt, sja sta je daar dan als mannetje van 29 :+

en sommige meisjes van 15/16 hebben idd iets met een man in de 20, sja.

ik weet nie zo goed wat ik hiervan moet denken

Er zijn idd genoeg meisjes die vallen op 'oudere' mannen... Desalniettemin had hij beter moeten weten en denk ik dat hij wel degelijk degene is geweest die aanleiding gegeven heeft...

Brammetje16 schreef:
Zo zie je maar weer, van ome agent moet je het hebben...!Wat een viespeuk zeg!

Even als de badmeester die wel even zal helpen bij het douchen van de kleine meisjes...

Feetje schreef:
Wat is dat toch met korps Rotterdam Rijnmond :n
Elke keer ellende, als er politieagenten in het nieuws zijn komen ze 9 van de 10 keer daar vandaan lijkt het wel.
Wil niet generaliseren maar het valt gewoon op. Heel vreemd.

Ik denk dat dit stom toeval is... In ieder korps zitten rotte appels, alleen lopen er nu in 2 jaar tijd toevallig 2 van hetzelfde korps wegens een ernstig delict tegen de lamp...

Otje schreef:

Ben ik het wel een beetje mee eens. Het is echter door de uitspraak van de rechter, dat de boel hier nu weer opgerakeld wordt. Ditzelfde kun je over een jaar ook wel verwachten over de zaak van Milly...

Het is gewoon een hele nare kwestie en ik hoop dat die meisjes (en de ouders) zich er goed doorheen slaan. Ook HCN komt op deze manier, onterecht, weer negatief in het nieuws... Ook voor hun is het erg vervelend...

Maar dat neemt niet weg dat de rechter goed gesproken heeft. Nu maar hopen dat die kerel niet straks ergens anders aan de slag kan als vrijwilliger (bij het zwembad ofzo...)...

Edit, spelfoutje :o
Laatst bijgewerkt door Suelza op 02-11-10 11:35, in het totaal 2 keer bewerkt

Otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 11:28

Suelza, klopt helemaal wat je zegt .... voor 'gedwongen zoenen' is dit een pittige straf.

Aanvankelijk zou hij meer op zijn bordje krijgen..... zo zou hij op heterdaad betrapt zijn geweest in de stallen met een meisje. Echter kan 'op heterdaad' niet bevestigd worden na de reconstructie en hebben ze dit moeten laten vallen... zo zijn er nog wat andere dingetjes die achteraf door gebrek aan bewijs, zijn vervallen.

Dus bleef alleen het 'gedwongen zoenen' én 'imponerend gedrag door in uniform op de manege te komen in vrije tijd' over en dit heeft de rechter (god dank!) fiks bestraft met 9 maanden onvoorwaardelijke celstraf en daarna nog taakstraf.

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 11:34

Otje schreef:
Suelza, klopt helemaal wat je zegt .... voor 'gedwongen zoenen' is dit een pittige straf.

Aanvankelijk zou hij meer op zijn bordje krijgen..... zo zou hij op heterdaad betrapt zijn geweest in de stallen met een meisje. Echter kan 'op heterdaad' niet bevestigd worden na de reconstructie en hebben ze dit moeten laten vallen... zo zijn er nog wat andere dingetjes die achteraf door gebrek aan bewijs, zijn vervallen.

Dus bleef alleen het 'gedwongen zoenen' én 'imponerend gedrag door in uniform op de manege te komen in vrije tijd' over en dit heeft de rechter (god dank!) fiks bestraft met 9 maanden onvoorwaardelijke celstraf en daarna nog taakstraf.

Ja, ik heb het van dichtbij gevolgd en ben blij dat de rechter tot deze uitspraak is gekomen... Je moet het altijd maar afwachten...

Ik hoop nu dat iedereen het gewoon kan laten rusten. Voor alle partijen het beste denk ik... Voor de meisjes en hun familie en voor HCN en de mensen die daar op stal staan...

Otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 11:47

Suelza, dat hoop ik ook

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 22:47

@ Suelza zo zie je maar weer.
En de manege is natuurlijk ook een uitgelezen kans om toe te slaan.
Hoeveel meisjes zoeken niet een verzorgpony of dromen er van om elke dag te kunnen rijden e.d? Daar kun je genadeloos op inspelen, en dat zou ook wel gedaan zijn denk ik.

jhersisia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 14:43

Sorry hoor maar ik weet niet of die man kinderen heeft:s zo jah wat doet hij daar dan allemaal mee als hij al kinderen zoent dan ben ik benieuwd wat hij mijn zijn eigenkinderen of kleinkinderen doet..

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 16:03

Nu niet dingen gaan suggereren als daar helemaal geen reden toe is hè?