Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Deeday schreef:Laten we nu niet alles op die man afschuiven, ja hij is fout geweest en het is heel slecht wat die gedaan heeft. Maar serieus kijk nu is naar de meiden van tegenwoordig hoe die er zelf bij lopen? En zelf alles uitlokken? Tuurlijk hij heeft het recht niet om aan die meiden te komen.. Maar tegenwoordig is het stoer als je op je elfde al sex heb? Soms zie ik wel eens meisjes lopen en die lijken gewoon 20? En dan zijn ze pas 16... Het stoerste is om zo weinig mogelijk aan te hebben want zo word ons dat ook voorgedaan in de media? En deze meneer werkte bij de politie in de adminstratie dat is wat anders als een agent in mijn ogen.. En toch vind ik dat wij als buitenstaanders nu wel zo makkelijk kunnen speculeren maar wat is er echt gebeurd? Ik vind dit persoonlijk ook heel fout als je dit doet wanneer je 'volwassen' bent en in mijn ogen is zon persoon niet volwassen en mogen ze die de rest van zijn leven opsluiten..
Deeday schreef:Laten we nu niet alles op die man afschuiven, ja hij is fout geweest en het is heel slecht wat die gedaan heeft. Maar serieus kijk nu is naar de meiden van tegenwoordig hoe die er zelf bij lopen? En zelf alles uitlokken? Tuurlijk hij heeft het recht niet om aan die meiden te komen.. Maar tegenwoordig is het stoer als je op je elfde al sex heb? Soms zie ik wel eens meisjes lopen en die lijken gewoon 20? En dan zijn ze pas 16... Het stoerste is om zo weinig mogelijk aan te hebben want zo word ons dat ook voorgedaan in de media? En deze meneer werkte bij de politie in de adminstratie dat is wat anders als een agent in mijn ogen.. En toch vind ik dat wij als buitenstaanders nu wel zo makkelijk kunnen speculeren maar wat is er echt gebeurd? Ik vind dit persoonlijk ook heel fout als je dit doet wanneer je 'volwassen' bent en in mijn ogen is zon persoon niet volwassen en mogen ze die de rest van zijn leven opsluiten..
Otje schreef:Deeday schreef:Laten we nu niet alles op die man afschuiven, ja hij is fout geweest en het is heel slecht wat die gedaan heeft. Maar serieus kijk nu is naar de meiden van tegenwoordig hoe die er zelf bij lopen? En zelf alles uitlokken? Tuurlijk hij heeft het recht niet om aan die meiden te komen.. Maar tegenwoordig is het stoer als je op je elfde al sex heb? Soms zie ik wel eens meisjes lopen en die lijken gewoon 20? En dan zijn ze pas 16... Het stoerste is om zo weinig mogelijk aan te hebben want zo word ons dat ook voorgedaan in de media? En deze meneer werkte bij de politie in de adminstratie dat is wat anders als een agent in mijn ogen.. En toch vind ik dat wij als buitenstaanders nu wel zo makkelijk kunnen speculeren maar wat is er echt gebeurd? Ik vind dit persoonlijk ook heel fout als je dit doet wanneer je 'volwassen' bent en in mijn ogen is zon persoon niet volwassen en mogen ze die de rest van zijn leven opsluiten..
Pardon????????
Deze meisjes werden GEDWONGEN ... de dames waar jij het over hebt zijn mondig genoeg om zich niet te laten DWINGEN ... deze meisjes waren dat helaas niet. Daarnaast .... waren de meisjes medio 2008 jonger dan 13 en 15 jaar!
Ook kwam de man af entoe zelfs in uniform op de manege!!!! Extra intimidatie voor die kinderen hoor!!!
Om nog maar te zwijgen over de afschuwelijk tijd dáárna ... eerst de manege én je pony ontvluchten uit angst voor meer ongewenste intimiteiten .... wel of geen aangifte, wel of niet geloofd worden, gehoord worden door de politie ..... waar je moeder niet bij mag zijn om te voorkomen dat zij je zou beinvloeden.
En dan zeg jij tegen meisjes die toen onderandere 12 jaar waren .... kijk nu naar die meiden van tegenwoordig hoe die er zelf bij lopen? En zelf alles uitlokken?
GADVERDAMME!!!!!!!!!!!!!!
uberhaubt beetje jammer dat dit weer opgerakeld wordt .. er is hier al een topic van geweest in 2009 en heeft de slachtoffers (en hun ouders) die hier ook op bokt zitten best af en toe flink gekwetst
Deeday schreef:Dat zeg ik toch ook niet. Maar daardoor word zon persoon (die in mijn ogen gewoon compleet gestoord is) wel gestimuleerd om net paar stappen verder te gaan...
De normale volwassen mannen, zullen zo iets niet doen maar de pedo's onder de volwassen missen gewoon een hersendeel... Die kunnen het echt niet meer onderscheiden van hun fantasie en dan vergrijpen ze zich aan de meisjes onder ons!
manzano schreef:M3lisss schreef:He bah weer, en dan alleen een werkstraf! RotNL!
Daarbij is dan wel rekening gehouden dat hij al ruim 9 maanden vast heeft gezeten. Anders was dat er mogelijk wel bij gekomen.
xxjillxx schreef:Is dat hippisch centrum nootdorp ook wel HCN?
Kwam daar geregeld, wel heel erg om zo iets te lezen, snap niet hoe je dat kan doen!
Tallie1979 schreef:Aardig gek.. En het is dus niet bij alleen zoentjes geven gebleven.. Heb meermaals het woord verkrachting in die verklaring/uitspraak zien staan..
Janine1990 schreef:cristinaa schreef:Als (ex) politiemedewerker zou je toch denken dat ze het goede voorbeeld geven....niet dus. De laatste tijd hoor je wel vaker vreemde dingen over dit soort ambtenaren. Ze hebben het "hoog in de bol". Hopenlijk hebben de meiden er geen psychische schade aan opgelopen.
Ik denk even aan Sander V. (Milly Boele) ook uit politiekorps Rotterdam-Rijnmond...........
ilse_dgraam schreef:nja, aan de ene kant snap ik die reacties wel van ja meisjes kunnen uitlokken.
als jij hem smsjes stuurt, en hem verleidt, sja sta je daar dan als mannetje van 29
en sommige meisjes van 15/16 hebben idd iets met een man in de 20, sja.
ik weet nie zo goed wat ik hiervan moet denken
Brammetje16 schreef:Zo zie je maar weer, van ome agent moet je het hebben...!Wat een viespeuk zeg!
Feetje schreef:Wat is dat toch met korps Rotterdam Rijnmond
Elke keer ellende, als er politieagenten in het nieuws zijn komen ze 9 van de 10 keer daar vandaan lijkt het wel.
Wil niet generaliseren maar het valt gewoon op. Heel vreemd.
Otje schreef:uberhaubt beetje jammer dat dit weer opgerakeld wordt .. er is hier al een topic van geweest in 2009 en heeft de slachtoffers (en hun ouders) die hier ook op bokt zitten best af en toe flink gekwetst
Otje schreef:Suelza, klopt helemaal wat je zegt .... voor 'gedwongen zoenen' is dit een pittige straf.
Aanvankelijk zou hij meer op zijn bordje krijgen..... zo zou hij op heterdaad betrapt zijn geweest in de stallen met een meisje. Echter kan 'op heterdaad' niet bevestigd worden na de reconstructie en hebben ze dit moeten laten vallen... zo zijn er nog wat andere dingetjes die achteraf door gebrek aan bewijs, zijn vervallen.
Dus bleef alleen het 'gedwongen zoenen' én 'imponerend gedrag door in uniform op de manege te komen in vrije tijd' over en dit heeft de rechter (god dank!) fiks bestraft met 9 maanden onvoorwaardelijke celstraf en daarna nog taakstraf.