Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eponastable schreef:We zullen zien hoe het onderzoek verloopt maar dat hij nu al opgesloten is is volgens mij toch een teken dat ze iets gevonden hebben bij de huiszoekingen.
mdr schreef:Ken ik toevallig ook een Marc Dieleman, die ook in de paarden zit, maar in 't mennen dan. Hij is wel wat ouder dan de persoon die vastzit, maar toch! Zal je nu maar toevallig dezelfde naam hebben en ook in de paarden zitten zeg! Misverstanden gegarandeerd!
Ik zou toch ook het zekere voor het onzekere nemen moest ik een dochter hebben en ze niet meer naar ginder sturen, ook al is iemand inderdaad onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Maar je ziet in de recente grote zaken in België (parachutemoord en marollenmoord) dat er al niet altijd meer afdoende bewijzen moeten zijn, om toch veroordeeld te worden.
Is in ieder geval verschrikkelijk voor de meisjes die het moesten meemaken en ook voor de paardensport geen goeie reclame, want veel mensen gaan misschien toch wel twee keer nadenken nu voor ze hun dochter zomaar een middagje op de manege laten?
,maar als ouder heb je ook je verantwoording.miek140 schreef:@ funnyhorses:
Toen ik 14 was zat ik ook meerdere avonden per week plus heel de zaterdag op de manege.
Ik was daar niet weg te slepen, met naast mij de rest van de verzorgmeisjes die er ook meerdere dagen per week rondliepen. Moeten de ouders overal de kinderen in de gaten houden? Natuurlijk niet! Dat kan toch ook niet, beetje loze opmerking hier...
giotto schreef:Het mag niet en het is bovendien strafbaar maar...
Ik heb het vroeger dikwijls genoeg gezien in de manege...Veel meisjes zijn zwaar verliefd op de lesgever(volwassen man) ze halen,letterlijk en figuurlijk,alles uit de kast om hem te kunnen krijgen en na wat gefrutsel en dergelijke krijgen ze door dan hun droomprins niet van plan is om nog lang en gelukkig met hen samen te leven en dan gaan ze huilen bij papa en mama...![]()
De lesgever is de grote schuldige want hij had met zijn poten van die meisjes moeten blijven maar in mijn ogen zijn die meisjes ook niet geheel onschuldig...
Pas op,ik zeg niet dat het in dit geval ook zo was.
funnyhorses schreef:Alleen hebben we het dan nog altijd met kinderen te maken en is het een volwassene die zn fikken niet thuis kan houden!!!
Laten we wel reeël blijven,die pubermutsjes weten vaak niet beter,een volwassen kerel daarentegen wel!

Maar zolang hij niet schuldig verklaart is verdient ie IMO het voordeel van de twijfel en hoeft er niemand gecastreerd te worden. besita schreef:ik vind het niet normaal dat sommigen hier vinden dat het bijna " normaal " vinden dat een volwassen , getrouwde 40 jarige man zich vergrijpt aan 14 jarige meisjes ..onder het mom van " dat sommige meiden er een beetje zelf om vragen