In de toekomst mogelijk aandelen van Totilas

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

muppet2

Re: In de toekomst mogelijk aandelen van Totilas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 12:53

Totilas BV wordt Totilas NV

muc

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 12:57

Totilas GmbH bedoel je....
;-)

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 12:58

WHAHAA!! Nou, totdat Totilas Total loss blijkt te zijn wat betreft voortplanten..

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 13:08

Ik wordt een een beetje Totilas moe... Kunnen we niet beter met de blik vooruit gaan kijken.... Van achterom kijken is niemand beter geworden....

Wat betreft de reactie van PS. Natuurlijk zoekt hij een duitse oplossing. Hij heeft nog groot gelijk ook!

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 13:10

Niezel schreef:
M_D_H schreef:
lukkie schreef:
Er schijnt toch nog een (volle) zus van Totilas te zijn ? Met heelveel talent ? Hoe is het daar mee ? nieuwe topper ?

volgens mij idd een volle zus die al meer dan een jaar bij edward in training staat...
daarnaast hebben we natuurlijk nog het broertje van totilas <3

Er zijn drie volle jongere broers.... wellicht dat Edward... :P

Mooi stukje van PS wel. Vermoed dat ie hetzelfde doet als Edward, hij brengt Toot niet eerder uit dan dat ie met zijn nieuwe ruiter ook echt kan winnen, voor die tijd denk ik niet.

Blijft eeuwig zonde dat ie niet meer door Edward wordt gereden.

Ps zit hier niet zo heel ver vandaan.... toch maar eens gaan overwegen naar deze hengstenshow te gaan :P

Doe dan in elk geval oordopjes mee. Hij gebruikt graag een operazangeres die een ode aan Sandro hit of een andere hengst brengt. :+
Dit zag ik al meerdere malen op de DVD.

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 13:13

o gozz. nee toch. erg

Trennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 13:14

het lijkt onderhand wel de Michael Jackson onder de paarden... ;(

TolineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 13:29

winnietje3 schreef:
Ja man laten we een bedrijf van Totilas maken. Totilas B.V.
Pfff het is een dier..

daar lijkt het idd op uit te draaien, als er maar genoeg mensen betalen mogen ze allemaal eigenaar zijn van een stukje totilas... Te belachelijk ... Arm dier...

S_Evelyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 13:36

Mieke_Cunna schreef:
Winnie, denk dat er zat mensen zijn die daar op ingaan.
Ik ga in een scheur liggen als Edward met een nieuw paard alsnog zijn eigen paard gaat verslaan :D

precies :=

isverwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 13:45

Zidore schreef:
nog meer BAH
laat die s. z'n mond houden man! uit respect voor de NL-se toti fans...
en vooral voor edward
ik heb NU al een hekel aan deze man...bahbahbah!!
arme toti...

Het is toch zijn paard? Hij mag zeggen wat ie wil, en als hij wil mag hij hem zo naar de slacht brengen :D

manubres

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 13:45

Heb er alle vertrouwen in dat nederland over een paar jaar weer klaarstaat met toppaarden...
Nederland hoeft het niet te hebben van slechts een enkel toppaard!....wij zijn in de breedte goed!
Bij Hans Peter Minderhoud komen er ook een aantal toppers aan, zoals Vivaldi, Tango en Johnson.
(Ben zelf niet zo kapot van Nadine.....)
Alleen zullen de Olympische Spelen voor deze paarden waarschijnlijk nog te vroeg komen....maar "you never know!".
Adelinde kan nu wel uit de (lichte) schaduw van Edward en Totilas komen als haar paard effe niet op de tong bijt ;)
En eerlijk=eerlijk...ik baalde ook als een stekker van het vertrek van Totilas, maar nu wordt het wel weer spannender allemaal!

En ik blijf er van overtuigd dat een nieuwe ruiter Totilas heus zal kunnen rijden, maar niet voor de 90% score...want daar is meer voor nodig dan een toppaard!

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 13:53

TolineS schreef:
winnietje3 schreef:
Ja man laten we een bedrijf van Totilas maken. Totilas B.V.
Pfff het is een dier..

daar lijkt het idd op uit te draaien, als er maar genoeg mensen betalen mogen ze allemaal eigenaar zijn van een stukje totilas... Te belachelijk ... Arm dier...

In Amerika zijn vaak syndicaten eigenaar van een toppaard, het gebeurt ook tegenwoordig in Europa dus blijkbaar is het geen heel gek idee.

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 14:49

linky schreef:
Vindt eerst maar eens een ruiter/amazone die er mee kan wat Edward kon............................. zware opgave!

En die er überhaupt nog op wíl/durft.

Toveren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 14:49

Ik ben benieuwd wanneer deze enorm grote totilas hype nu eens wat minder grote vormen aan gaat nemen.
Er staan inmiddels zo'n 5 artikelen over hem op pagina 1 van voorpagina nieuws.
Jaarlijks worden er weet ik veel hoeveel paarden verkocht, zo ook totilas. Heel sneu voor Edward, maar dan moet hij op de een of andere manier maar het geld bij elkaar zien te krijgen om zelf zo'n topper aan te schaffen. Als jij berijder bent van zo'n dier weet je dat deze ten alle tijde verkocht kan worden.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 14:55

Misschien gaat Paul hem zelf wel rijden :j

In de st-georg stond al te lezen dat Totilas eerst voor de dekdienst gebruikt gaat worden aka spermawinnen, en men verteld al dat de diepvriezers daar al aan stonden...

En nu maar hopen dat de eerste jaargang niet tegen gaat vallen.
Puur economisch gezien zou hte een domme zet zijn geweest om Totilas voor de sport aan te kopen, met een winsom van 200.000 euro tot heden is het een niet erg rendabele investering, als het genoemde bedrag betaald is.

_Daniquee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 15:48

Alane schreef:

In de st-georg stond al te lezen dat Totilas eerst voor de dekdienst gebruikt gaat worden aka spermawinnen, en men verteld al dat de diepvriezers daar al aan stonden...

Puur economisch gezien zou hte een domme zet zijn geweest om Totilas voor de sport aan te kopen, met een winsom van 200.000 euro tot heden is het een niet erg rendabele investering, als het genoemde bedrag betaald is.

Hij is 65 :') Nou sorry hoor, maar zie hem nog niet zo gou op Totilas zitten.

Moeni11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 15:50

Positief bericht van PS!

En hij heeft natuurljk gelijk qua dat Nederland heeft liggen slapen. Voor Okidoki is destijds aan de bel getrokken, voor Jazz is er een syndicaat opgezet.

PERENBOOMPIE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 15:53

[quote="Jasmijn76"]ben er wel even klaar mee met het totilasnieuws...mij komt het over dat Paul S echt het beste voor heeft voor Totilas en kan Paul S geen ongelijk geven in dat hij zegt dat we kansen hebben laten liggen....of is hij de enige die zo knettergek is om zoveel voor een paard te betalen..het is maar hoe je het wil zien.....wens hem veel geluk met Totilas en hopen dat het de gok waard is...

Nou Shockemohle heeft alleen het beste voor met zijn eigen portemonnee.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 15:57

PERENBOOMPIE schreef:

En die is enkel goed als Toot ook goed blijft. ;)

PERENBOOMPIE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 16:04

Ayasha schreef:
PERENBOOMPIE schreef:

En die is enkel goed als Toot ook goed blijft. ;)

Idd en mocht die niet goed blijven of minder worden,dan gewoon drafbalkjes met stroom of prikkeldraad wegleggen en optillen zodat hij zijn voetjes mooi blijft liften. :$

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 16:04

PERENBOOMPIE schreef:
Idd en mocht die niet goed blijven of minder worden,dan gewoon drafbalkjes met stroom of prikkeldraad wegleggen en optillen zodat hij zijn voetjes mooi blijft liften. :$

:roll: Ja want je loopt er elke dag :j Tegen de tijd dat 't peerd er een jaar staat zijn zn sokken wat langer. :j

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 16:10

_Daniquee schreef:
Alane schreef:

Hij is 65 :') Nou sorry hoor, maar zie hem nog niet zo gou op Totilas zitten.

Stond in de st-georg
Citaat:
Er sei selbst für Deutschland Championate und Nationenpreise geritten, so der dreifache Europameister der Springreiter, da bliebe "schon was hängen"

Hij heeft zelf voor Duitsland kampioenschappen en Nationpreisen gereden, zo de 3 voudige Europeeskampioen springen, dan blijft er wel eens wat hangen....

btw een ander gerucht dat Sanneke Rothenberger Totilas zou gaan rijden is ook al weer ontkracht....

Michael1104

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 17:55

hoezo zou je als Nederlander nu nog een aandeel totilas willen kopen?

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 20:08

Is er nog een vacature voor 'stalamazone' beschikbaar bij PS?
Ik meld me aan! :D

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 21:26

jemig zeg.

aandelen van een paard kopen? nee sorry die gedachte gaat er bij mij totaal niet in. Het is en blijft een dier, geen object of bedrijf. zo word totilas opgesteld als een project. Dit geeft mij alleen maar meer aan dat schockemoller een geldwolf is. maar buiten schockmoller om, in mijn ogen is dit totaal verkeerd.

Een paard verkopen en erin handelen oke. maar het dier zakelijk opsplitsen in meerdere aandelen? Zonde.