Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Judith schreef:vur schreef:Ja, nou kan ie onderhand wel een keer. Ik word hier nu langzaam aan wel een beetje moe van. Het dier is niet dood of zo, ze hebben geen dierbare verloren aan een 1 of andere akelige ziekte. Bovendien is het volgens mij veel productiever om aan de mooie dingen te denken (succes, naam en faam en geld verdiend) die ze met Totilas hebben mogen meemaken. Het was niet zijn paard. Klaar. Misschien slim geweest om daar in het achterhoofd rekening mee te houden in het vervolg, zodat je niet zo gekwetst wordt. Dan moet je een ander beroep kiezen als je daar niet tegen kunt of zelf een paard kopen en houden. Hij zal ook genoeg geld mee hebben gekregen denk ik zo bij de verkoop, dus nu is het een keer klaar met dat gemiauw!![]()
![]()
![]()
Emmalakkie schreef:weetje; ik denk dat iedereen gewoon in zijn reacties mag zeggen wat hij wil en edward sterkte mag wensen. ze vinden het gewoon erg voor hem en leven mee.
en als je geen zin hebt in dat soort dingen hoef je denk ik ook niet te reageren.
dus ik neem aan dat mensen die iets te zeuren hebben gewoon niet meer op dit topic kijken en gewoon lekker iets anders gaan doen.
Citaat:(van Vur)
Ja, nou kan ie onderhand wel een keer. Ik word hier nu langzaam aan wel een beetje moe van. Het dier is niet dood of zo, ze hebben geen dierbare verloren aan een 1 of andere akelige ziekte. Bovendien is het volgens mij veel productiever om aan de mooie dingen te denken (succes, naam en faam en geld verdiend) die ze met Totilas hebben mogen meemaken. Het was niet zijn paard. Klaar. Misschien slim geweest om daar in het achterhoofd rekening mee te houden in het vervolg, zodat je niet zo gekwetst wordt. Dan moet je een ander beroep kiezen als je daar niet tegen kunt of zelf een paard kopen en houden. Hij zal ook genoeg geld mee hebben gekregen denk ik zo bij de verkoop, dus nu is het een keer klaar met dat gemiauw!![]()
![]()
![]()
Elin_ schreef:Citaat:(van Vur)
Ja, nou kan ie onderhand wel een keer. Ik word hier nu langzaam aan wel een beetje moe van. Het dier is niet dood of zo, ze hebben geen dierbare verloren aan een 1 of andere akelige ziekte. Bovendien is het volgens mij veel productiever om aan de mooie dingen te denken (succes, naam en faam en geld verdiend) die ze met Totilas hebben mogen meemaken. Het was niet zijn paard. Klaar. Misschien slim geweest om daar in het achterhoofd rekening mee te houden in het vervolg, zodat je niet zo gekwetst wordt. Dan moet je een ander beroep kiezen als je daar niet tegen kunt of zelf een paard kopen en houden. Hij zal ook genoeg geld mee hebben gekregen denk ik zo bij de verkoop, dus nu is het een keer klaar met dat gemiauw!![]()
![]()
![]()
Nou we pakken jou paard afwaar je veel van houd
Kijken hoe leuk jij het vind.
Sorry maar zo iets idioots kan ik me echt niet in vindenAls je het gemiauw vind lees het dan ook niet.
Ik zie persoonlijk dit meer in als kleine rell vormen dan dat het echt een nuttige reactie is.
Annemun schreef:Edward is er door de verkoop ook niet armer op geworden. Hij kan het dan aan de ene kant erg vinden dat het paard verkocht is, maar hij heeft er ook heel erg aardig aan verdient.
Citaat:"De verkoop was poedersuiker. Dat is alles wat ik erover wil zeggen. poedersuiker",
Wildgirl schreef:grappig....voor 15 miljoen gaat idd ieder paard hier incl auto en trailer met een strik om zijn buik de dam af, get real....
Oreo schreef:Tja........Totilas is weg en komt waarschijnlijk niet meer bij Edward terug.
Ik vind het oprecht rot voor Edward, want ik weet hoe erg het is om een paard waar je een band mee hebt weg te zien gaan, maar aan de andere kant: Edward had ook zelf eerder in actie kunnen komen om een syndicaat of wat dan ook op te richten om iets -of in ieder geval iets meer- over Totilas' toekomst te kunnen bepalen.
Visser heeft duidelijk aangegeven tot Kentucky te wachten en zich ook keurig aan zijn woord gehouden.
Maar uiteraard begrijp ik dat iedereen die bij Totilas betrokken was er goed ziek van is....
Ik hoop dat het paard terecht komt bij een ruiter die er goed mee overweg kan, laten we wel wezen, dat willen wij toch ook voor ons paard als dat naar iemand anders toegaat?
Janine1990 schreef:Elin_ schreef:Naja ik vind het een beetje té overdrevenen hoe kan zij oordelen over hoe hij iets verwerkt?
lijkt me ieder voor zich of niet?
Dat is nog steeds vrijheid van meningsuiting...
Daarbij, lees wat ik hiervoor heb geschreven....
Janine1990 schreef:Oreo schreef:Tja........Totilas is weg en komt waarschijnlijk niet meer bij Edward terug.
Ik vind het oprecht rot voor Edward, want ik weet hoe erg het is om een paard waar je een band mee hebt weg te zien gaan, maar aan de andere kant: Edward had ook zelf eerder in actie kunnen komen om een syndicaat of wat dan ook op te richten om iets -of in ieder geval iets meer- over Totilas' toekomst te kunnen bepalen.
Visser heeft duidelijk aangegeven tot Kentucky te wachten en zich ook keurig aan zijn woord gehouden.
Maar uiteraard begrijp ik dat iedereen die bij Totilas betrokken was er goed ziek van is....
Ik hoop dat het paard terecht komt bij een ruiter die er goed mee overweg kan, laten we wel wezen, dat willen wij toch ook voor ons paard als dat naar iemand anders toegaat?
Totilas was op 6-jarige leeftijd al bij Edward.
Edward en zijn team hebben genoeg verstand van paarden om te zien dat dit een grote ging worden. Indertijd wassie nog geen honderdste waard van wat hij nu waard is, gok ik zo.
Annemun schreef:Edward is er door de verkoop ook niet armer op geworden. Hij kan het dan aan de ene kant erg vinden dat het paard verkocht is, maar hij heeft er ook heel erg aardig aan verdient.