Vertrek Totilas voor Edward te pijnlijk om over te praten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 17:57

Natuurlijk voelt ie zich klote, maar na een paar weken kan ie volgens mij wel weer een keer. Wat zeggen jullie dan tegen een vriendin die zo lang erna nog steeds loopt te snikken? Een keer is toch echt klaar hoor....... Uithuilen en opnieuw beginnen zou ik zeggen. Relativeren is ook een kunst....

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 18:00

_Judith schreef:
vur schreef:
Ja, nou kan ie onderhand wel een keer. Ik word hier nu langzaam aan wel een beetje moe van. Het dier is niet dood of zo, ze hebben geen dierbare verloren aan een 1 of andere akelige ziekte. Bovendien is het volgens mij veel productiever om aan de mooie dingen te denken (succes, naam en faam en geld verdiend) die ze met Totilas hebben mogen meemaken. Het was niet zijn paard. Klaar. Misschien slim geweest om daar in het achterhoofd rekening mee te houden in het vervolg, zodat je niet zo gekwetst wordt. Dan moet je een ander beroep kiezen als je daar niet tegen kunt of zelf een paard kopen en houden. Hij zal ook genoeg geld mee hebben gekregen denk ik zo bij de verkoop, dus nu is het een keer klaar met dat gemiauw! -:(- -:(- -:(- -:(-

Waarom kijk je dan in dit topic als je vind dat er zoveel over gezeurd wordt? Je kunt het ook niet lezen?

Je hebt helemaal gelijk. Maar ja, als je altijd even het nieuws leest, dan kom je het vanzelf tegen.

_Daniquee

Re: Vertrek Totilas voor Edward te pijnlijk om over te praten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 18:04

Sterkte voor Edward. :(:) Zijn 2e beste paard dat hij moet laten gaan.

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 18:07

kan deze reactie wel begrijpen.... vind het nogsteeds enorm sneu voor edward(en natuurlijk de rest) dat het hem wéér overkomt, dat is zuur, érg zuur.

wens ze iig nogsteeds veel sterkte toe, en hoop dat hij een aantal potentiële opvolgers klaar heeft staan waar ie weer fijn mee aan de top kan rijden, gun het hem van harte en heb enorm veel respect voor deze ruiter.

over de mensen die zeggen dat hij zich dan maar niet zo moest hechten aan totilas, ja dat is makkelijker gezegt dan gedaan.. natuurlijk houd je in je achterhoofd dat het je werk is, en ze altijd kunnen vertrekken. dus houd je een bepaalde 'afstand' maar met de een heb je gewoon een net wat sterkere band dan met de ander ookal zijn ze niet van jezelf, en dan kan het echt heel zuur zijn als ze vertrekken.
Laatst bijgewerkt door magic_lover op 26-10-10 18:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Tafje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 18:14

Emmalakkie schreef:
weetje; ik denk dat iedereen gewoon in zijn reacties mag zeggen wat hij wil en edward sterkte mag wensen. ze vinden het gewoon erg voor hem en leven mee.
en als je geen zin hebt in dat soort dingen hoef je denk ik ook niet te reageren.
dus ik neem aan dat mensen die iets te zeuren hebben gewoon niet meer op dit topic kijken en gewoon lekker iets anders gaan doen.

Kan ik me helemaal in vinden.. Als je er niet tegen kunt, lees of reageer dan niet. Er zijn en blijven toch anderen die het wel erg vinden en reageren. Daar is bokt mede ook voor.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 18:24

Sja, het is ongelooflijk zuur voor hem natuurlijk...

Maaar.... *schenkt het glas nog eens half vol*
.... hij heeft zichzelf wel knap op de kaart gezet, vertrek van Totilas heeft hem nog meer credits gegeven dan hij Totilas rijdende al had, dus het einde van zijn carrière zal het echt nog niet zijn... :)

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 18:32

Ontzettend veel sterkte voor Edward, maar ook voor Nicole en de rest! Wat een enorm groot verlies....

xMarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 18:33

niet leuk.... ;(

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 18:39

Citaat:
(van Vur)
Ja, nou kan ie onderhand wel een keer. Ik word hier nu langzaam aan wel een beetje moe van. Het dier is niet dood of zo, ze hebben geen dierbare verloren aan een 1 of andere akelige ziekte. Bovendien is het volgens mij veel productiever om aan de mooie dingen te denken (succes, naam en faam en geld verdiend) die ze met Totilas hebben mogen meemaken. Het was niet zijn paard. Klaar. Misschien slim geweest om daar in het achterhoofd rekening mee te houden in het vervolg, zodat je niet zo gekwetst wordt. Dan moet je een ander beroep kiezen als je daar niet tegen kunt of zelf een paard kopen en houden. Hij zal ook genoeg geld mee hebben gekregen denk ik zo bij de verkoop, dus nu is het een keer klaar met dat gemiauw! -:(- -:(- -:(- -:(-

Nou we pakken jou paard afwaar je veel van houd
Kijken hoe leuk jij het vind.

Sorry maar zo iets idioots kan ik me echt niet in vinden :n Als je het gemiauw vind lees het dan ook niet.
Ik zie persoonlijk dit meer in als kleine rell vormen dan dat het echt een nuttige reactie is.

@Centraal:
Arme Edward.
Zo goed team en hij heeft er niets over te zeggen :(:)

Annemun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 18:45

Edward is er door de verkoop ook niet armer op geworden. Hij kan het dan aan de ene kant erg vinden dat het paard verkocht is, maar hij heeft er ook heel erg aardig aan verdient.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 18:50

Elin_ schreef:
Citaat:
(van Vur)

Nou we pakken jou paard afwaar je veel van houd
Kijken hoe leuk jij het vind.

Sorry maar zo iets idioots kan ik me echt niet in vinden :n Als je het gemiauw vind lees het dan ook niet.
Ik zie persoonlijk dit meer in als kleine rell vormen dan dat het echt een nuttige reactie is.

Niet iedereen is hetzelfde ;)
Het kan best zijn dat Vur in dergelijk geval precies handelt naar haar bovenstaande reactie. Terwijl jij kapot zou zijn van verdriet en weer een ander de tent af zou breken van woede....

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 18:51

Dan hoeft ze dit nog niet zo neer te zetten lijkt mij ? ;)

flyfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 18:52

Dat is nu eenmaal het risico van het rijden van andermans paard. Op een gegeven moment kun je een aanbod niet meer weigeren. Hoe sneu het ook is voor de ruiter. Dan gaat de handel voor.
En wie gaat er nu niet overstag voor € 15.000.000 of hoeveel het ook precies mag zijn?
Iemand die zegt dat ie het niet doet, die spreekt volgens mij niet de waarheid.

Janine1990

Elin_ schreef:
Dan hoeft ze dit nog niet zo neer te zetten lijkt mij ? ;)

Waarom niet? We wonen toch in een vrij land? Vrijheid van meningsuiting? Sjah, ik vind er persoonlijk niets verkeerds of schokkends aan....

Verkoop an sich was van mijlenver al zichtbaar...

Oreo

Tja........Totilas is weg en komt waarschijnlijk niet meer bij Edward terug.
Ik vind het oprecht rot voor Edward, want ik weet hoe erg het is om een paard waar je een band mee hebt weg te zien gaan, maar aan de andere kant: Edward had ook zelf eerder in actie kunnen komen om een syndicaat of wat dan ook op te richten om iets -of in ieder geval iets meer- over Totilas' toekomst te kunnen bepalen.
Visser heeft duidelijk aangegeven tot Kentucky te wachten en zich ook keurig aan zijn woord gehouden.
Maar uiteraard begrijp ik dat iedereen die bij Totilas betrokken was er goed ziek van is....
Ik hoop dat het paard terecht komt bij een ruiter die er goed mee overweg kan, laten we wel wezen, dat willen wij toch ook voor ons paard als dat naar iemand anders toegaat?
Laatst bijgewerkt door Oreo op 26-10-10 18:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Tafje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 18:53

K
Annemun schreef:
Edward is er door de verkoop ook niet armer op geworden. Hij kan het dan aan de ene kant erg vinden dat het paard verkocht is, maar hij heeft er ook heel erg aardig aan verdient.

Ja, en in het nieuwsbericht te lezen is hij ook veel blijer met het geld.. wat denk je waar hij voor gekozen zou hebben; ik denk toch wel dat hij liever Totilas nog op stal had gehad.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 18:54

Citaat:
"De verkoop was poedersuiker. Dat is alles wat ik erover wil zeggen. poedersuiker",

moest nu toch wel beetje grinnekken over de bokt sensuur .. alleen een bokker weet direct
wat er bedoeld word

kan me goed voorstellen hoe die zich voelt
wens hem sterkte

Wildgirl schreef:
grappig....voor 15 miljoen gaat idd ieder paard hier incl auto en trailer met een strik om zijn buik de dam af, get real....

hummmm denken we daar toch anders over :o
de een wel hoor :D de ander echt echt niet :o

Elin_

Naja ik vind het een beetje té overdreven ;) en hoe kan zij oordelen over hoe hij iets verwerkt?
lijkt me ieder voor zich of niet?

Janine1990

Oreo schreef:
Ik vind het oprecht rot voor Edward, want ik weet hoe erg het is om een paard waar je een band mee hebt weg te zien gaan, maar aan de andere kant: Edward had ook zelf eerder in actie kunnen komen om een syndicaat of wat dan ook op te richten om iets -of in ieder geval iets meer- over Totilas' toekomst te kunnen bepalen.
Visser heeft duidelijk aangegeven tot Kentucky te wachten en zich ook keurig aan zijn woord gehouden.
Maar uiteraard begrijp ik dat iedereen die bij Totilas betrokken was er goed ziek van is....
Ik hoop dat het paard terecht komt bij een ruiter die er goed mee overweg kan, laten we wel wezen, dat willen wij toch ook voor ons paard als dat naar iemand anders toegaat?

Totilas was op 6-jarige leeftijd al bij Edward.
Edward en zijn team hebben genoeg verstand van paarden om te zien dat dit een grote ging worden. Indertijd wassie nog geen honderdste waard van wat hij nu waard is, gok ik zo.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 18:55

Elin_ schreef:
Naja ik vind het een beetje té overdreven ;) en hoe kan zij oordelen over hoe hij iets verwerkt?

Dat is nog steeds vrijheid van meningsuiting...
Daarbij, lees wat ik hiervoor heb geschreven....

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 18:57

Janine1990 schreef:
Elin_ schreef:

Dat is nog steeds vrijheid van meningsuiting...
Daarbij, lees wat ik hiervoor heb geschreven....

Tsja dan vind ik nog niet dat je mag oordelen over iemand.
Gewooon niet uit respect.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 18:58

Elin_ schreef:
Tsja dan vind ik nog niet dat je mag oordelen over iemand.
Gewooon niet uit respect.

Sjah, ik zie het als een mening, jij ziet het als oordelen ;)
Wereld van verschil... Maar zoals jij vind dat Vur het niet hoeft te lezen, hoef jij ook haar reactie niet te lezen ;)

Johanna59

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 19:00

Voor ieder mens, die een erg sterke van heeft met zijn paard en het toch verkoopt, is het net zo erg als voor Edward en Totilas. Niet meer en niet minder. Geld doet er niet toe, net zo min als het niveau.
Natuurlijk is Edward droevig, net zo droevig als ik was, toen een van mijn paarden werd verkocht. Alleen dat haalde het nieuws niet.
Laatst bijgewerkt door Johanna59 op 26-10-10 19:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Oreo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 19:01

Janine1990 schreef:
Oreo schreef:

Totilas was op 6-jarige leeftijd al bij Edward.
Edward en zijn team hebben genoeg verstand van paarden om te zien dat dit een grote ging worden. Indertijd wassie nog geen honderdste waard van wat hij nu waard is, gok ik zo
.

Nou precies dat bedoel ik, Edward had toch allang actie kunnen ondernemen om gedeeltelijk eigenaar te worden? Dat Totilas een geweldenaar was had hij al veel eerder door dan de buitenwereld. Visser heeft waarschijnlijk 4 jaar lang voor alle kosten opgedraaid en kiest nu voor de euro's. Ik vind bijv. de hele inzamelingsactie van nu op Facebook ook echt een beetje mosterd na de maaltijd....

astridelise

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 19:04

Annemun schreef:

Precies mijn gedachte, hij is er echt niet armer op geworden en dat hij baalt, ach wij balen ook wel eens ergens van alleen wij krijgen er geen geld voor! :D