Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Javayo schreef:mijn maag draait om van het zien van die trailer ;
Huertecilla schreef:Over het vervoeren van een paard in zo´n doodskist op wielen door het verkeer wordt in de regel veel te weinig gedacht als risicobeslissing.
Dit onderwerp betreft een verkeersongeval waar je níets aan kan doen. Verkeersongevallen zijn geen onzeker risico. Er gebeuren veel ongevallen en een paard in een kist achter de auto is kwetsbaar.
Onthoudt de foto van die trailer![]()
Moét je over de weg of?
Stekte aan de betrokkenen. Gelúkkig lijkt de topictitel zwaar overtrokken.
Renske_ schreef:Huertecilla schreef:Over het vervoeren van een paard in zo´n doodskist op wielen door het verkeer wordt in de regel veel te weinig gedacht als risicobeslissing.
Dit onderwerp betreft een verkeersongeval waar je níets aan kan doen. Verkeersongevallen zijn geen onzeker risico. Er gebeuren veel ongevallen en een paard in een kist achter de auto is kwetsbaar.
Moét je over de weg of?
Stekte aan de betrokkenen. Gelúkkig lijkt de topictitel zwaar overtrokken.
Tsja wat te denken van alle mensen die wedstrijden rijden? Alle dieren die naar keuringen gaan, alle ritjes van&naar de kliniek enz enz
Het is toch te gek voor woorden dat je omdat andere mensen niet opletten zelf niet meer veilig op pad kan gaan met je paard+trailer
En te paard buitenrijden wordt zelfs in de kleine rustige boerendorpjes gevaarlijk dus dat ook maar niet meer doen?
Ook al vanwege slecht oplettende of asociale automobilsten....
Huertecilla schreef:Javayo schreef:mijn maag draait om van het zien van die trailer ;
Over het vervoeren van een paard in zo´n doodskist op wielen door het verkeer wordt in de regel veel te weinig gedacht als risicobeslissing.
Moét je over de weg of?
Don_Zhivago schreef:Ik stond daar in de file, brandweer/politie en ambulance scheurde voorbij!!
Ik kreeg het Spaans benauwd toen ik die trailer zag, ik had gehoopt dat tie leeg was, maar niet dus!
Ik heb het gefilmd met m'n tel toen ik voorbij kwam rijden!
Hoop dat het paardje er weer bovenop komt! En voor de eigenaren zal het wel ff duren voordat ze deze schrik hebben verwerkt
Juut schreef:Don_Zhivago schreef:Ik stond daar in de file, brandweer/politie en ambulance scheurde voorbij!!
Ik kreeg het Spaans benauwd toen ik die trailer zag, ik had gehoopt dat tie leeg was, maar niet dus!
Ik heb het gefilmd met m'n tel toen ik voorbij kwam rijden!
Hoop dat het paardje er weer bovenop komt! En voor de eigenaren zal het wel ff duren voordat ze deze schrik hebben verwerkt
Waarom heb je dit gefilmd?
RhealLover schreef:Vindt het zeer respectloosen excuus als 'daarom' en 'meerderen doen dat' getuigt van nog minder respect voor de betrokkenen.