Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cavalli_x3 schreef:Hadden ze niet beter een groep gemaakt over dat Edward gewoon nog kan blijven rijden met Totilas, ipv de koop tegen te willen houden want dat is wat onrealistisch denk ik
Zou ze graag verder blijven zien als duo dus het idee is goed maar vrees wat te fout aangepakt
equitation schreef:Ik vind die giro 555 ook belachelijk. Maar de koningin vind ik niet een zo raar, als vermogend paardenliefhebber die Edward tijdens de WEG nog faxen heeft zitten sturen. Maarja iedereen zit nu achter zijn pc alles af te katten en daarom was dat mijn commentaar. Ik denk dan bemoei je er niet mee, je ligt er toch niet wakker van. Als ze straks resultaat hebben zijn er veel mensen blij. Net alsof giro 555 zwaar belast is door een simpele vraag. En met die tvshows heb ik al helemaal geen medelijden.
equitation schreef:Ik vind die giro 555 ook belachelijk. Maar de koningin vind ik niet een zo raar, als vermogend paardenliefhebber die Edward tijdens de WEG nog faxen heeft zitten sturen. Maarja iedereen zit nu achter zijn pc alles af te katten en daarom was dat mijn commentaar. Ik denk dan bemoei je er niet mee, je ligt er toch niet wakker van. Als ze straks resultaat hebben zijn er veel mensen blij. Net alsof giro 555 zwaar belast is door een simpele vraag. En met die tvshows heb ik al helemaal geen medelijden.
Janneke_Tri schreef:Cavalli_x3 schreef:Hadden ze niet beter een groep gemaakt over dat Edward gewoon nog kan blijven rijden met Totilas, ipv de koop tegen te willen houden want dat is wat onrealistisch denk ik
Zou ze graag verder blijven zien als duo dus het idee is goed maar vrees wat te fout aangepakt
volgens mij is dat ook het doel van de actie dat het een duo blijft... die verkoop tegenhouden is volgens mij zowieso al iets wat geen kans maakt
equitation schreef:Dan wil jou even een stukje laten lezen over een groep waar Trixje inzit:
De Bilderberg groep is eveneens voortgekomen uit de Ronde Tafel Conferenties en bestaat uit de elite uit de zakenwereld, uit het bankwezen, uit regeringen en intellectuelen. Dus met zakendoen bemoeit zij zich vast niet.
Janine1990 schreef:equitation schreef:Dan wil jou even een stukje laten lezen over een groep waar Trixje inzit:
De Bilderberg groep is eveneens voortgekomen uit de Ronde Tafel Conferenties en bestaat uit de elite uit de zakenwereld, uit het bankwezen, uit regeringen en intellectuelen. Dus met zakendoen bemoeit zij zich vast niet.
Door de jaren heen zijn de Bilderbergconferenties niet onomstreden geweest. Critici verwijten de Bilderberggroep dat ze buiten de democratie om besluiten neemt. In het Europees Parlement en de Tweede Kamer zijn vragen over de Bilderbergconferenties beantwoord zonder dat er werd ingegaan op de inhoud van de conferenties. Journalisten zijn niet welkom tenzij genodigd; wel wordt de conferentie regelmatig bezocht door vaste leden van belangrijke kranten zoals de Washington Post en de New York Times maar iedereen is verplicht tot geheimhouding. Andere critici beweren dat de Bilderbergconferenties spreekgelegenheden voor de top van onder andere de vermeend samenzwerende "internationale vrijmetselarij" en andere geheime genootschappen en personen biedt, wat volgens deze critici op den duur zou kunnen uitmonden in een globale dictatuur geleid door de Bilderberg-elite. De groep wordt ook wel gezien als opstapje voor verschillende belangrijke posities, waaronder het Amerikaanse presidentschap. Op 18 augustus 2010 schreef de Cubaanse revolutionaire leider Fidel Castro dat de bijeenkomsten als doel hebben de mensheid in een nucleaire holocaust te leiden.
Heeft dus niet alleen met zaken doen te makenDaarbij zijn het politieke bijeenkomsten... Wat Bea daar doet is ook nog steeds een raadsel. En in strijd met de verantwoording die de MP moet afleggen voor hetgeen dat de Koningin zegt in politieke zin.