“Steun Edward Gal en Totilas” krijgt langzaam aan vorm

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:24

Ik wil best een aandeeltje kopen van de startrechten en ik denk vele met mij. Giro555 aanschrijven is ronduit van de zotte dat is voor echte rampen.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:27

Ah, ik vind het eigenlijk wel aandoenlijk.
Ik heb niet echt het idee dat het zoden aan de dijk zet.
Maar het idee is wel mooi! <3

Eknowledge

Hadden ze niet beter een groep gemaakt over dat Edward gewoon nog kan blijven rijden met Totilas, ipv de koop tegen te willen houden want dat is wat onrealistisch denk ik :)
Zou ze graag verder blijven zien als duo dus het idee is goed maar vrees wat te fout aangepakt :)

equitation

Ik vind die giro 555 ook belachelijk. Maar de koningin vind ik niet een zo raar, als vermogend paardenliefhebber die Edward tijdens de WEG nog faxen heeft zitten sturen. Maarja iedereen zit nu achter zijn pc alles af te katten en daarom was dat mijn commentaar. Ik denk dan bemoei je er niet mee, je ligt er toch niet wakker van. Als ze straks resultaat hebben zijn er veel mensen blij. Net alsof giro 555 zwaar belast is door een simpele vraag. En met die tvshows heb ik al helemaal geen medelijden.

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:28

Dit zou misschien de enige keer zijn dat ik iets aan giro 555 overmaak :D :+
Doorgaans komt toch praktisch niks bij het goede doel terecht!
Dus weiger ik iets aan 555 te doneren ;)

Janneke_Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:28

Cavalli_x3 schreef:
Hadden ze niet beter een groep gemaakt over dat Edward gewoon nog kan blijven rijden met Totilas, ipv de koop tegen te willen houden want dat is wat onrealistisch denk ik :)
Zou ze graag verder blijven zien als duo dus het idee is goed maar vrees wat te fout aangepakt :)

volgens mij is dat ook het doel van de actie dat het een duo blijft... die verkoop tegenhouden is volgens mij zowieso al iets wat geen kans maakt

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:29

equitation schreef:
Ik vind die giro 555 ook belachelijk. Maar de koningin vind ik niet een zo raar, als vermogend paardenliefhebber die Edward tijdens de WEG nog faxen heeft zitten sturen. Maarja iedereen zit nu achter zijn pc alles af te katten en daarom was dat mijn commentaar. Ik denk dan bemoei je er niet mee, je ligt er toch niet wakker van. Als ze straks resultaat hebben zijn er veel mensen blij. Net alsof giro 555 zwaar belast is door een simpele vraag. En met die tvshows heb ik al helemaal geen medelijden.

Ik denk dat de Koningin wel bij meerdere evenementen telegrammen stuurt naar sporters.

Daarbij, als de Kunnegin Totilas gaat kopen, worden er kamervragen gesteld... Ik denk aan De Groene Draeck, het huis in Mozambique....

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:30

equitation schreef:

Vraag je af waarom/hoe Trixje een vermogende paardenliefhebster is :)*

Eknowledge

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:30

Janneke_Tri schreef:
Cavalli_x3 schreef:

volgens mij is dat ook het doel van de actie dat het een duo blijft... die verkoop tegenhouden is volgens mij zowieso al iets wat geen kans maakt

Ah oke! Ja inderdaad, lijkt me ook kansloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:31

Wat een debiele actie, laat me eens raden wanneer het resultaat er moet zijn. 1 april?

Edward heeft heel goed werk verricht. Zoals miljoenen mensen dat elke dag doen voor hun baas.
Voor een goede accountmanager die een grote klant kwijtraakt omdat een ander bedrijf zich inkoopt oid wordt toch ook niet zo'n heisa gemaakt? Die moet ook gewoon gaan acquireren. En dat zal Edward nu ook moeten doen. Build a bridge and get over it.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:32

Ik vind het een geweldig initiatief <3
Oké, giro 555 en Bea benaderen is misschien een beetje overdreven, maar het geeft wel aan hoe enorm belangrijk dit voor sommige mensen is!

Ik hoop echt dat het ze lukt, zou toch super zijn om Edje en Totilas op die manier weer bij elkaar te brengen!

Laurentii

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:34

leuk dat ze hem steunen, maar het zou fijner zijn dat ruiter en paard gewoon samen blijven.
Maar de verkoop tegenhouden, dat lijkt me onwaarschijnlijk. Dat zal niet haalbaar zijn.

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:36

Als iedereen de hyvspagina en de facebook zou bekijken zouden ze meteen weten dat het de bedoeling is om Dhr Schockemoehle zover te krijgen dat hij Edward op Totilas laat rijden. Dit is nog duidelijk gezegd in het interview dat ik gehoord heb op de radio.

Beetje jammer dat een hoop in het eerse topic liepen te jammeren en "met een brok in de keel" rondliepen, en dat mensen nu echt proberen wat te veranderen en dat ze dan worden afgescheept als penny-meisjes? Erg jammer.

Giro 555 hierbij betrekken had zijn goede bedoelingen, maar waarschijnlijk niet de goede. De koningin erbij betrekken, die zelf groot paardenliefhebster is, lijkt me niet eens zo slecht hoor. Ze kan er dan misschien niks aan doen, wel ziet ze door dit soort acties hoe liefhebbend deze sport toch eigenlijk is onder het Nederlands volk.

Als ik facebook enzo zie ben ik gewoon trots op ons kikkerlandje, dat wij met zo'n geweldige combinatie zoveel teweeg weten te brengen en dat zoveel mensen, ook vanuit het buitenland, hun steun wil geven.

Geen woorden, maar daden. Een pluimpje voor Nederland!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:45

Moderatoropmerking:
Ik heb een heleboel gemene snerende posts weggehaald. Ik wil jullie nu vragen om ontopic te blijven anders gaan hier zeker santies vallen, komop zeg, zijn jullie nu volwassen mensen? Een discussie win je op je sterke argumenten, en zeker niet op persoonlijke aanvallen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:46

equitation schreef:
Dan wil jou even een stukje laten lezen over een groep waar Trixje inzit:

De Bilderberg groep is eveneens voortgekomen uit de Ronde Tafel Conferenties en bestaat uit de elite uit de zakenwereld, uit het bankwezen, uit regeringen en intellectuelen. Dus met zakendoen bemoeit zij zich vast niet.

Door de jaren heen zijn de Bilderbergconferenties niet onomstreden geweest. Critici verwijten de Bilderberggroep dat ze buiten de democratie om besluiten neemt. In het Europees Parlement en de Tweede Kamer zijn vragen over de Bilderbergconferenties beantwoord zonder dat er werd ingegaan op de inhoud van de conferenties. Journalisten zijn niet welkom tenzij genodigd; wel wordt de conferentie regelmatig bezocht door vaste leden van belangrijke kranten zoals de Washington Post en de New York Times maar iedereen is verplicht tot geheimhouding. Andere critici beweren dat de Bilderbergconferenties spreekgelegenheden voor de top van onder andere de vermeend samenzwerende "internationale vrijmetselarij" en andere geheime genootschappen en personen biedt, wat volgens deze critici op den duur zou kunnen uitmonden in een globale dictatuur geleid door de Bilderberg-elite. De groep wordt ook wel gezien als opstapje voor verschillende belangrijke posities, waaronder het Amerikaanse presidentschap. Op 18 augustus 2010 schreef de Cubaanse revolutionaire leider Fidel Castro dat de bijeenkomsten als doel hebben de mensheid in een nucleaire holocaust te leiden.

Heeft dus niet alleen met zaken doen te maken ;) Daarbij zijn het politieke bijeenkomsten... Wat Bea daar doet is ook nog steeds een raadsel. En in strijd met de verantwoording die de MP moet afleggen voor hetgeen dat de Koningin zegt in politieke zin.

equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:49

Janine1990 schreef:
equitation schreef:
Dan wil jou even een stukje laten lezen over een groep waar Trixje inzit:

De Bilderberg groep is eveneens voortgekomen uit de Ronde Tafel Conferenties en bestaat uit de elite uit de zakenwereld, uit het bankwezen, uit regeringen en intellectuelen. Dus met zakendoen bemoeit zij zich vast niet.

Door de jaren heen zijn de Bilderbergconferenties niet onomstreden geweest. Critici verwijten de Bilderberggroep dat ze buiten de democratie om besluiten neemt. In het Europees Parlement en de Tweede Kamer zijn vragen over de Bilderbergconferenties beantwoord zonder dat er werd ingegaan op de inhoud van de conferenties. Journalisten zijn niet welkom tenzij genodigd; wel wordt de conferentie regelmatig bezocht door vaste leden van belangrijke kranten zoals de Washington Post en de New York Times maar iedereen is verplicht tot geheimhouding. Andere critici beweren dat de Bilderbergconferenties spreekgelegenheden voor de top van onder andere de vermeend samenzwerende "internationale vrijmetselarij" en andere geheime genootschappen en personen biedt, wat volgens deze critici op den duur zou kunnen uitmonden in een globale dictatuur geleid door de Bilderberg-elite. De groep wordt ook wel gezien als opstapje voor verschillende belangrijke posities, waaronder het Amerikaanse presidentschap. Op 18 augustus 2010 schreef de Cubaanse revolutionaire leider Fidel Castro dat de bijeenkomsten als doel hebben de mensheid in een nucleaire holocaust te leiden.

Heeft dus niet alleen met zaken doen te maken ;) Daarbij zijn het politieke bijeenkomsten... Wat Bea daar doet is ook nog steeds een raadsel. En in strijd met de verantwoording die de MP moet afleggen voor hetgeen dat de Koningin zegt in politieke zin.

Ik was er graag verder op ingegaan maar volgens mij mogen nu alleen nog de oeh ah reacties :D Dus ik zeg: we hebben een T, we hebben een O. Totilas LALALALALA Nu even ontopic indekken :D , ik ben benieuwd wat ze voor elkaar krijgen!

zonnestraal2

Re: “Steun Edward Gal en Totilas” krijgt langzaam aan vorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:51

Ik ben ook wel benieuwd. Al sta ik niet achter het giro 555 gebeuren. Als er zo nodig geld ingezameld moet worden voor een paard, dan liever voor de paarden en ezels die voor Brooke geholpen worden. Die hebben het geld veel harder nodig.

wel zou ik het tof vinden als de combinatie mag blijven bestaan. Dat ze radiozenders en tvzenders benaderen, daar sta ik wel achter. Ben idd benieuwd wat ze voor elkaar krijgen.

Futurefox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:51

Ik vind Totilas en Edward niet zomaar een paard en een ruiter in ieder geval. Het nederlands elftal is ook niet zomaar een elftal. Die 2 hebben iets magisch waar we allemaal gelukkig van worden op de een of andere manier. Zo'n dromerd ben ik nou ook weer niet maar ik ga d'r lekker ook voor hahhahaha. Edward op Totilas en leve de koningin :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:52

Ik vind heel deze commotie erg overdreven.

Giro 555 benaderen.... Wat willen ze een hele zaterdagavond tv rechten hiervoor krijgen.

Kom nou, minstens 95% van de Nederlandse bevolking geeft er geen kont om waar dat het dier blijft. Dat is het nadeel wanneer er geld mee gemoeid is.

Het is enorm jammer voor de Nederlandse sport als Edward hem niet meer kan rijden maar der is niemand die er schade van ondervind.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:53

Ik ben wel lid bij hyves :j
Vind giro 555 idd zo overdreven ! :O maar toti en Edward moeten samen blijven eerlijk gezegt.
Nog nooit zo geweldige combi (Er zijn altijd betere maar ik heb het over COMBI ;) gezien...)

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:54

Mensen wat een reacties allemaal.

De een vindt het jammer dat Edward en Totiilas uit elkaar worden gehaald, de ander boeit het geen drol. Verschillende meningen mogen er zijn, maar we hoeven toch niet zo lijnrecht tegenover elkaar te komen staan?
Ik vind het leuk dat er zo veel aandacht om is. De koningin benaderen vond ik nog niet eens zo'n heel gek idee. Al zou ze vanuit de Royal Dutch Family een bericht uiten naar Schockemöhle danwel Linsenhoff of ze alsjeblieft hun hand over hun hart willen strijken en deze top combinatie niet uit elkaar willen halen, dan weet ik wel zeker dat diegene er zeker éven over na zullen denken. Wat ze daarna met deze vraag doen is aan hun.
Of het wel of niet "nodig" is om dingen als Giro 555 e.d. aan te schrijven, laten we gewoon trots zijn op de motivatie en het doorzettingsvermogen van sommigen.

Uiteindelijk vinden we het denk ik allemaal wel jammer dat deze combinatie uit elkaar gehaald gaat worden.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:54

Zou ik nou de enige Nederlander zijn die eigenlijk best wel heel (positief) benieuwd is wat dat paard onder een andere ruiter en misschien wel met een ander trainingssysteem nog gaat presteren?

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:55

Haha, sorrie hoor, maar het neemt een beetje hysterische vormen aan. Giro 555 benadert ... het is toch om te gieren? :') _O-

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:57

Er ontstaat in ieder geval wel flink wat commotie omheen!
Met zelfs dreigementen, san(c)ties, erbij :+ !

zonnestraal2

Re: “Steun Edward Gal en Totilas” krijgt langzaam aan vorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:59

dreigememten?