Nicole Werner haalt uit naar Anky van Grunsven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 10:18

Malibu schreef:
Ik vraag me alleen af waar Edward de kracht vandaan gaat halen om andere paarden voor de familie Visser naar de top te rijden, na deze klap in het gezicht kan ik me voorstellen dat de motivatie ver te zoeken is...

Vroeg Edward zich dat ook af toen de eigenaren van Voice van de ene dag op de andere dag besloten Voice bij Imke Schellekens weg te halen om hem door Edward te laten rijden. Edward zit nu met Voice in Oslo. Voice had het nieuwe toppaard van Imke moeten worden... Zo zit de paardenwereld in elkaar. Tuurlijk zal hij heel wat tranen laten als Totilas weggaat, maar geef de eigenaren eens ongelijk. Morgen kan Totilas kreupel zijn, en dan??

Om te zeggen dat ze hem hadden moeten verkopen met het recht dat Edward hem blijft rijden, lijkt me voor het bedrag waarvoor hij verkocht is een beetje ongeloofwaardig... Dat wil een nieuwe eigenaar toch niet?

BloemBloem

Re: Nicole Werner haalt uit naar Anky van Grunsven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 10:18

Heeft Anky al een nieuwe tweet geplaats? Ik heb geen twitter....

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 10:19

BloemBloem schreef:
Heeft Anky al een nieuwe tweet geplaats? Ik heb geen twitter....

nope

s0173957

Behalve als de eigenaar hem koopt als dekhengst en hem in de sport met een redelijke zekerheid wilt blijven promoten...

Rambogirl

Nou niet om l*llig te doen, maar je bent gewoon een Idioot als je die combinatie uit elkaar wil hebben.

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 10:20

zou op zich slim zijn.. maar ja, edward moet maar net marionetje willen spelen dan. :)

s0173957

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 10:21

Als hij dat niet wilt doen (marionet spelen) moet hij hem zelf kopen... andermans paarden rijden is nu gewoon hetzelfde als marionet zijn...

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 10:22

s0173957 schreef:
Als hij dat niet wilt doen (marionet spelen) moet hij hem zelf kopen... andermans paarden rijden is nu gewoon hetzelfde als marionet zijn...

Precies! En dit moet hij toch in zijn achterhoofd gehad
hebben? Anders is hij wel heel naïf!

Rambogirl

s0173957 schreef:

Ja ik denk dat edward die 15 mil zo uit zijn broekzak kan trekken! :Y)

ilse86

weet ik. maar ik weet niet of ik het in deze situatie nog wel zou willen.

s0173957

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 10:23

Laten we welwezen, het is ook Gal niet waarover het hier in het topic gaat. Uiteraard zal hij in de wolken geleefd hebben en zal het aangekomen zijn als een klap, maar hij zal het toch in z'n achterhoofd gehad hebben, zonder twijfel...

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 10:23

Misschien benadert de nieuwe eigenaar Anky wel :D :D

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 10:24

Netje schreef:
Misschien benadert de nieuwe eigenaar Anky wel :D :D

Hahaha, dat zou echt te hard zijn!

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 10:24

s0173957 schreef:
Behalve als de eigenaar hem koopt als dekhengst en hem in de sport met een redelijke zekerheid wilt blijven promoten...

Je kunt het ook bekijken vanuit de fokkerij maar dan op een andere manier..
Zolang als Totilas rondloopt op elke show. zolang koopt men geen Sandro-Hit o.i.d. ( We hebben het over het grote geld)
Dus wil je je handel slijten als Schoeckemoehlen ..koop zo'n stoorzender Totilas voor je dekhandel en dan snijdt het mes weer aan 2 kanten.

Ibalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 10:25

"great competition. Totilas won the gold!!! "

"totilas had a great score! Dutch dressage riders win the gold!!! Congratulations "

"drama !!! Parcival bit his tongue. Had. to leave the ring."

Dit lijken me toch gewone meeleeftwitters dus waarom nu zo'n ophef over "TOtilas is sold!!!"

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 10:27

Ibalia schreef:

"totilas had a great score! Dutch dressage riders win the gold!!! Congratulations "

Dit lijken me toch gewone meeleeftwitters dus waarom nu zo'n ophef over "TOtilas is sold!!!"

je hebt gelijk. mijn intrepetatie van die "sold" tweet was waarschijnlijk wat gekleurd omdat ik ook baalde als een stekker van t feit dat die twee uit elkaar waren gehaald.

s0173957

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 10:28

Als je de laatste veilingsreslutaten hebt gezien..
San Doncisco (Sandro Hit x Donnerhall) als 3jarige evrkocht voor €580 000...
Status Symbol (Showmaker x Landro L) als 3jarige verkocht voor €250 000...

de markt voor jonge Sandro Hit's zit helemaal niet zo verkeerd Caesario...

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 10:31

Kom op zeg.. Lijkt wel GTST! :D

Anky heeft al het recht om dat te twitteren en ze heeft genoeg gezeur met andere mensen. Maar heeft Nicole dat andersom niet?
Edward zit in Oslo, misschien dat Anky ook andere redenen heeft gehad om hem dus niet gelijk te bellen/ smsen. Hij zal het wel heel druk hebben en hij heeft nog wedstrijd die die moet rijden. Heeft Nicole Anky ook elke keer gebeld/ gesmst met verkoop painted of iets anders?

Vind dit echt drama maken om niets van Nicole's kant en snap ook niet dat hier apart topic voor geopend moet worden eerlijk gezegd. Volgens mij heeft Anky in Kentucky en in het verleden vaak genoeg heel erg mee geleeft met alle overwinningen die Edward samen met Totilas behaald heeft. Heb haar nog heel erg blij zien doen in Kentucky vanwege het succes van Edward..
Dus zo'n reactie van Nicole slaat nergens op in mijn ogen. Heel paardenwereld heeft het er over...
Als ze al wat bonje hebben moeten ze dat gewoon persoonlijk uit gaan vechten, niet via facebook. Dan verlaag je je nog tot een lager niveau, ookal is het in het heetst van de 'strijd'.

Floridian

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 10:36

Dat is het nadeel van e-mail, hyves, twitter en facebook. De juiste toon bij het bericht is op elke manier te intepreteren.
Als je zou zeggen: Totilas is sold! Dan kun je dat met een vrolijke noot doen (lekker puh, jij geen goed paard meer) of met een trieste toon (jeetje wat een nare ontwikkeling). Het is net hoe je het leest, en zo is het met vele dingen. Je kunt op deze manier alles verkeerd intepreteren en zo ontstaan ruzies etc....spijtig. :(:)

NiNM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 10:38

Wat een drama, het is 'maar' een paard...
Die kan morgen ook dood in zn stalletje liggen, waar dat ie ook staat....

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 10:48

volgt iemand hier nicole werner op twitter? heeft zij iets getweet misschien? ik volg haar net, maar ze heeft nog niks geschreven

Nezzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 10:53

rambogirl schreef:
Toch wel raar dat steeds anky problemen heeft.....

Nu weet ik niet hoor, maar ik lees toch echt niet elke week of elke maand of elk half jaar dat Anky ruzie heeft met iemand. Dat zal toch wel meevallen?

Citaat:
Ja ik denk dat edward die 15 mil zo uit zijn broekzak kan trekken

Paard is niet altijd zo duur geweest he?

Ik las "Totilas is sold!" inderdaad meer met deze insteek :oo

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 10:54

Netje schreef:
Om te zeggen dat ze hem hadden moeten verkopen met het recht dat Edward hem blijft rijden, lijkt me voor het bedrag waarvoor hij verkocht is een beetje ongeloofwaardig... Dat wil een nieuwe eigenaar toch niet?

Daarom zei ik al, dat hij misschien wel had kunnen overwegen om 'iets' minder geld te vangen, maar met de voorwaarde dat Ed hem blijft rijden... Ik bedoel 10 miljoen, dat is belachelijk veel geld.... Dan kun je ook zeggen 5 miljoen met Edward als ruiter...

Okidoki was van wereld formaat en leverde 'maar' 4 miljoen op, en bij springen valt meer geld te halen dan bij dressuur...

Wat ik me eigenlijk afvraag is of Edward ook wat van die 10 miljoen krijgt? Hij heeft eenmaal dat paard zover gebracht... Misschien dat hij daarvan dan zelf een topper kan kopen om te houden?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 10:54

Nicole uit de bocht hoor...

Zoals ik gisteren als zei, erg onvolwassen van Nicole... Het zou haar nog een beetje sieren als ze ook online excuses plaatst naar Anky, in ieder geval over het feit dat ze het op internet heeft laten plaatsen.

Onderstaande laat wel zien dat Anky het echt niet grappig vind... :n

Ibalia schreef:

Ohja, lees wel over Anky in de problemen met mensen???? Hoe dat? Mis ik iets????????

Moeni11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 11:07

Het is gewoon een grote chickfight! En Anky is verstandig dat ze zich distancieert.