Paard gewond geraakt door gat in brug

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ophelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 11:56

Ah Kimmie, zie nu inderdaad dat jij dat had geschreven. Ik had het topic wel nagelezen voordat ik mijn reactie plaatste, maar klaarblijkelijk toch over jou opmerking heengelezen..

Excuus Mossel, ik zal ook een leescursus gaan volgen B-)

Bellex

Re: Paard gewond geraakt door gat in brug

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 12:07

Tsja, ik vind het echt ontzettend onverstandig om hierop te lopen met een paard, je hoort vaak genoeg dat het fout gaat.

Maar ontzettend naar voor eigenaresse en paard. Ik hoop dat dit mensen wakker maakt :o

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 15:35

Nou je mag er toch vanuit gaan dat de brug niet zomaar instort als er een paard overheen gaat!

Dit is vlakbij mij en twee bruggen eerder ga ik altijd met mijn pony erover om naar mijn huis te gaan. We zijn er zelfs wel een keer met 2 paarden overheen gegaan...
Nu nog maar is drie keer nadenken voor ik er zo weer overheen ga...

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 23:48

knabbelgirl schreef:
Tsja, ik vind het echt ontzettend onverstandig om hierop te lopen met een paard, je hoort vaak genoeg dat het fout gaat.

Maar ontzettend naar voor eigenaresse en paard. Ik hoop dat dit mensen wakker maakt :o

Of het onverstandig is of niet; zo'n brug mag nooit begeven. Want inderdaad het had net zo goed een dikke man op een scootmobiel kunnen zijn...!! Was dat dan inene ook onverstandig?

Dat maakt voor mij nu allemaal niet meer uit.
Er zijn 3 nieuwe hardhouten planken gemonteerd... maar de rest van de brug is ook hardstikke verrot als je goed naar die planken gaat kijken. Dus het is nu wachten op de man of vrouw op scootmobiel... Of het groepje boeren die met z'n allen gaan wandelen, of een groepje scholieren die onderweg naar school zijn.... We hopen dat de brug snel helemaal vervangen wordt.

De wonden gaan goed. Elke dag een beetje beter!! Op aanraden van de DA hebben we alweer 2 keer rustig aan gereden, beetje stappen en draven... Dat was wel weer erg fijn... Al met al wel veel engelen op onze schouders gehad!!!

Nogmaals bedankt iedereen voor jullie lieve berichtjes.!
Laatst bijgewerkt door Storm op 22-10-10 21:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Offtopic verwijderd

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 01:23

rommulus schreef:
mensen in de discussie over de gewichts belasting

hebben julllie wel eens gedacht aan een scoot mobile met iemand met obesitas oid ????

jullie kunnen een lang verhaal kort maken maar die brug had het moeten houden
die brug was rot en er is niets aan gedaan klaar

gaat god zij dank goed met het paard
laten we daar blij om zijn

Goed punt, hier sluit ik mij bij aan.

TS, fijn dat je al weer hebt kunnen rijden.
Gelukkig gaat het de goede kant op en ik hoop dan ook dat je dit hele gebeuren snel achter je kan laten :j

nikitabanana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 11:00

wat een discussie's ik reed ook altijd over bruggen met mn vorige pony, als ik dit lees doe ik dit ook niet meer met mn 2 nieuwe paarden, daar denk je toch niet aan, dat je er doorheen kan zakken.. jeetje sommige reacties van mensen.. dit had de beste kunnen overkomen!!

fijn dat het weer beter gaat met het paard :D

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 11:11

brrr wat eng om zoiets mee te maken zeg, ben blij dat 't goed gaat met 't paard....
M'n vriend en ik rijden ook vaak met de paarden over zulke bruggen heen, om over te steken van 't ene ruiterpad naar 't andere.
Maar we gaan altijd 1 voor 1 de brug over; als m'n vriend pas aan de overkant is, steek ik over,maar toch heb ik altijd een beetje de kriebels en denk ik wel 's, je zal er maar doorzakken :\

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 11:19

Zag de foto's en kan me niet voorstellen dat het je eigen paard overkomt. Verschrikkelijk...
De brug ziet er in mijn mening nog goed genoeg uit, ik zou er ook met mijn paard overheen gegaan zijn ( mocht ik niet de angst hebben dat mijn paard over de railing zou springen, zo het water).
Sterkte gewenst aan de ruiter en haar paardje...

ingeeusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 11:23

Sterkte hoop dat allles snel beter gaat met de merrie!

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 13:22

Ik moet ook over een paar houten bruggetjes heen als ik hier wil buitenrijden. Dan ga je er gewoon vanuit dat je dat veilig kan doen.
Dus dat Roos hierop aangevallen wordt door mensen, snap ik niet helemaal.

Sterkte Roos, ik hoop dat het met Josje goed gaat. :)

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 16:10

Moderatoropmerking:
Offtopic reacties en persoonlijke aanvallen zijn verwijderd.