Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Scandicnr1 schreef:Ik heb dit zelfde bericht al een maand of twee eerder gehoord precies zoals het nu staat omschrevenen denk ook wel uit een heel betrouwbare bron maar niet van de eigenaar dus ja hoe betrouwbaar is zo'n bron dan he?
Er is maar 1 betrouwbare bron en dat is de eigenaar en ik hoop dat die voorlopig kiest voor een Totilas in Nederland![]()
De persoon die dit rond bazuint en het is niet waar moet maar even aan zijn/haar haren getrokken worden, onrust om niets maken...
tita schreef:Scandicnr1 schreef:Ik heb dit zelfde bericht al een maand of twee eerder gehoord precies zoals het nu staat omschrevenen denk ook wel uit een heel betrouwbare bron maar niet van de eigenaar dus ja hoe betrouwbaar is zo'n bron dan he?
Er is maar 1 betrouwbare bron en dat is de eigenaar en ik hoop dat die voorlopig kiest voor een Totilas in Nederland![]()
De persoon die dit rond bazuint en het is niet waar moet maar even aan zijn/haar haren getrokken worden, onrust om niets maken...
een eigenaar is niet zo betrouwbaar ik dacht toch wel ooit gelezen te hebben dat Zoer Okidoki nooit zou verkopen maar mooi dat ie paar maanden later toch ging