EASP voorzitter Karel de Lange met de PVE om tafel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 15:58

Dat zal mij inderdaad ook een rot-zorg zijn. Het gaat om de manier waarop deze Fijne Vent zijn zaken voor elkaar probeert te huigelen. Als Voorziter, uit naam van het EASP (zich niets aantrekkend van hoe het overige bestuur hierover denkt), uit naam van fokkers die geld betalen aan deze Fijne Vent en uit naam van zichzelf.
Je bent toch niet goed wijs om op deze manier je gelijk probeert te halen?
Ik vind het een holstrontverklonterd excuus dat het een schreeuw om hulp is aan "aandacht" te krijgen.
Zo ga je niet met mensen om en zo ga je ook niet met dieren om.

lageveld schreef:
Ik pleit voor niemand, laat staan voor de "manier waarop", maar niemand schijnt de mogelijkheid te overwegen dat het EASP inhoudelijk gelijk zou kunnen hebben.

lageveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 16:26

Ik schrijf dan ook met nadruk EASP en niet KdL

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 16:47

EASP bevindt zich letterlijk en fuguurlijk in de huiskamer van KdL. (gevestigd)
Van hieruit worden ook alle "stamboekpapieren" opgesteld, gemaakt en afgedrukt.
KdL is voorzitter van dit stamboek en eindverantwoordelijk voor het reilen en zeilen binnen dit "stamboek".

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 17:33

Snap de rest van het bestuur ook niet hoor. Of zijn dat allemaal verzonnen namen door Karel en bestaan ze eigenlijk niet.

Je moet je toch kapotschamen met zo'n voorzitter. Ik zou echt niet met droge ogen in het bestuur kunnen blijven zitten of hem als voorzitter aan willen/kunnen houden.

lageveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 18:00

VDB schreef:
EASP bevindt zich letterlijk en fuguurlijk in de huiskamer van KdL. (gevestigd)
Van hieruit worden ook alle "stamboekpapieren" opgesteld, gemaakt en afgedrukt.
KdL is voorzitter van dit stamboek en eindverantwoordelijk voor het reilen en zeilen binnen dit "stamboek".

Dat geldt voor meer (kleinere) stamboeken. Niet allemaal hebben ze een duur kantoor en dat hoeft ook niet.
Eindverantwoordelijk lijkt me het bestuur en uiteindelijk de leden die het bestuur kiezen.

Ik neem het voor niemand op, wil enkel aangeven dat het wel of niet "mogen", of doen en laten van een bepaald persoon niet van invloed kan en mag zijn op het nemen van correcte besluiten.

Kortom: Geen vriendjespolitiek, maar het omgekeerde ook niet ! En dat laatste is nu mijns inziens precies de teneur van de meeste reacties in dit topic.

slimmerik

Re: EASP voorzitter Karel de Lange met de PVE om tafel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 18:22

Er is dacht ik ook diverse keren aangegeven dat de EASP niet aan de voorwaarden van de PVE voldoet. Dus niet echt alleen maar op de persoon gericht lageveld.

lageveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 19:09

slimmerik schreef:
Er is dacht ik ook diverse keren aangegeven dat de EASP niet aan de voorwaarden van de PVE voldoet. Dus niet echt alleen maar op de persoon gericht lageveld.

Ligt daar niet juist het probleem ? De PVE is voor zover ik weet niet de instantie die de voorwaarden vast stelt, maar matigt zich dit blijkbaar wel aan.
Het gaat toch om Europese regelgeving ? De PVE hoeft niets anders te doen dan deze toe te passen.

verstijnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 12:28

ThisIsMe schreef:
lageveld schreef:
Ik pleit voor niemand, laat staan voor de "manier waarop", maar niemand schijnt de mogelijkheid te overwegen dat het EASP inhoudelijk gelijk zou kunnen hebben.

Heel eerlijk, na zo'n idiote stunt zal het me echt een zorg zijn of het EASP inhoudelijk gelijk heeft, wat ik al eerder aangaf, voorheen boeide het me echt helemaal niets of ze erkenning zouden krijgen. Ik heb absoluut geen belang bij het EASP, iedereen mag van mij zijn hobby hebben, had ook niks tegen op die erkenning, al vind ik persoonlijk dat het EASP niets toevoegt aan de bestaande stamboeken. Na deze idioterie zou je hopen dat die erkenning er niet komt, al is het maar om te voorkomen dat iemand denkt dat chantage dus een juist middel is om je zin te krijgen!

Inderdaad.

stoffel

Re: EASP voorzitter Karel de Lange met de PVE om tafel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 20:50

volgens mij krijgen ze een ander probleem bij het easp namelijk teweinig leden/paarden want hier wil je toch niet bij horen.