sympie schreef:goh, en wat denk je, dat de nederlanders wel zo katholiek zijn? Komaan zeg...
Daar gaat het toch niet om? Puur omdat het "jouw" bond is wil niet zeggen dat je een bord voor je hoofd hoeft op te houden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chaos schreef:Zoek het op internet allemaal maar eens uit Ayasha, er is al VEEL meer onenigheid geweest.
Ayasha schreef:Chaos schreef:Zoek het op internet allemaal maar eens uit Ayasha, er is al VEEL meer onenigheid geweest.
En da's allemaal de bond zijn schuld en de ruiters kunnen er NIIIKKSS aan doen? Zij zijn groot en ik ben klein en dat is NIET eerlijk!
Kom op zeg.
Dat ze zich ne keer allemaal volwassen gedragen en rond tafel gaan zitten ipv naar de dichtsbijzijnde roddelpers te stappen en zo uwe gram proberen te halen. Want Peter mag twee keer raden wie het verst gaat komen als ze allebei op die manier gaan spelen...
Chaos schreef:sympie schreef:goh, en wat denk je, dat de nederlanders wel zo katholiek zijn? Komaan zeg...
Daar gaat het toch niet om? Puur omdat het "jouw" bond is wil niet zeggen dat je een bord voor je hoofd hoeft op te houden.
sympie schreef:ik hou voor niemand een " bord voor mijn hoofd" .
Als gelijk welke bond iemand selecteerd en iemand niet, dan moet je je daar gewoon bij neerleggen, zo simpel is dat.
sporter schreef:sympie schreef:ik hou voor niemand een " bord voor mijn hoofd" .
Als gelijk welke bond iemand selecteerd en iemand niet, dan moet je je daar gewoon bij neerleggen, zo simpel is dat.
Zo werkt het niet natuurlijk. Een bond heeft selectie regels en daar mogen ze op gaan selecteren. Als je met die regels gaat lopen rommelen dan deugt er iets niet maar blijkbaar heb jij daar niet zoveel moeite mee.
chocobroodje schreef:België houdt weinig topruiters over zo, die belgische eventing ruiter is ook al naar nederland gekomen omdat het hier 1000x beter wordt geregeld. Ze moeten vooral zo doorgaan dan hebben ze volgende WEG geeneens een A kader meer.
zitake schreef:chocobroodje schreef:België houdt weinig topruiters over zo, die belgische eventing ruiter is ook al naar nederland gekomen omdat het hier 1000x beter wordt geregeld. Ze moeten vooral zo doorgaan dan hebben ze volgende WEG geeneens een A kader meer.
en dat is nog niet de enige, zo ook JC Vangeenberghe die voor Oekraïne ging rijden, en er waren er meer, en ik geef ze geen ongelijk.
Op gebied van topsport zal Belgie nooit de top halen, simpelweg door zo'n dingen. Ze hebben er verre van systeem inzitten.
mister_m schreef:zitake schreef:
en dat is nog niet de enige, zo ook JC Vangeenberghe die voor Oekraïne ging rijden, en er waren er meer, en ik geef ze geen ongelijk.
Op gebied van topsport zal Belgie nooit de top halen, simpelweg door zo'n dingen. Ze hebben er verre van systeem inzitten.
De reden dat JC voor Oekraëne ging rijden had ook niet alleen met het sportieve te maken maar vooral met veel euro's
Cayenne schreef:Nieuwsredactie / LC Friesland
Maar op een website las Spahn toevallig dat de Belgen wel degelijk met vier dressuurcombinaties zou afreizen naar Amerika. Alleen was Spahn niet geselecteerd en landgenote Claudia Fassaert wel. "Terwijl Claudia op geen enkele wedstrijd waaraan we beiden meededen, hoger scoorde dan ik," zegt Spahn.
diesel83 schreef:nou snap ik er niks meer van? peter spahn heeft hier wel lagere scores en er word gezegd dat hij hogere scores had?! edit: ohh ik zie het al het is met Cas
Aan de andere kant vind ik het weer een echte ''paardenwereld'' actie. Alles gaat altijd heel sniekie en is er veel voortrekkerij.
Maar goed ik weet zeker dat spahn er wel komt is het niet voor Belgie dan wel voor een ander land. Geduld is een schone zaak haha