Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zal ze er anders zo of morgenochtend er ff op zetten! Citaat:Gelukkig maar.
Ik vond die pony's wel eng :I
ze zijn onnatuurlijk klein!.
en ze zijn niet eens écht zeg maar.
allemaal genetisch gemanipuleerd. geef mij maar een grote pony hoor (:
Citaat:ja dat, én nog geprutst soms met genen.
En sowieso, alsof dat niet erg genoeg is. In de natuur zouder een arabier een shet niet dekken hoor xD.
ik vind het niet kunnen, alleen maar omdat mensen het kleiner en 'schattiger' willen. En die beesten kunnen er niets aan doen.
Takke schreef:Citaat:Gelukkig maar.
allemaal genetisch gemanipuleerd. geef mij maar een grote pony hoor (:Citaat:ja dat, én nog geprutst soms met genen.
En sowieso, alsof dat niet erg genoeg is. In de natuur zouder een arabier een shet niet dekken hoor xD.
ik vind het niet kunnen, alleen maar omdat mensen het kleiner en 'schattiger' willen. En die beesten kunnen er niets aan doen.
Wat een belachelijke reactie.
Wanneer je geen idee hebt van een onderwerp reageer er dan niet op of verdiep jezelf hier eens in.
Ik zal even een beknopte uitleg geven hoe het wel zit zodat je in het vervolg wel een antwoord kan geven.
De miniature horses zijn van oorsprong de oa. afgekeurde shetlanders uit europa.
30 tot 40 jaar geleden werden deze geimporteerd naar amerika waar er door selectie en kruisingen een nog verfijnder paardje uit is ontstaan.
Niks geen genetische manipulatie maar een fokproces van 30 tot 40 jaar dus.
Door dit soort belachelijke reacties blijven mensen denken dat eht allemaal zo zielig is.
)Maar goed, dankzij filmpje op de eerste pagina toch de sprong gezien.
Takke schreef:Citaat:Gelukkig maar.
allemaal genetisch gemanipuleerd. geef mij maar een grote pony hoor (:Citaat:ja dat, én nog geprutst soms met genen.
Wat een belachelijke reactie.
Wanneer je geen idee hebt van een onderwerp reageer er dan niet op of verdiep jezelf hier eens in.
Ik zal even een beknopte uitleg geven hoe het wel zit zodat je in het vervolg wel een antwoord kan geven.
De miniature horses zijn van oorsprong de oa. afgekeurde shetlanders uit europa.
30 tot 40 jaar geleden werden deze geimporteerd naar amerika waar er door selectie en kruisingen een nog verfijnder paardje uit is ontstaan.
Niks geen genetische manipulatie maar een fokproces van 30 tot 40 jaar dus.
Door dit soort belachelijke reacties blijven mensen denken dat eht allemaal zo zielig is.
annaaube schreef:Mij is dat nog nét verteld door haar
"30 tot 40 jaar geleden werden deze geimporteerd naar amerika waar er door selectie en kruisingen een nog verfijnder paardje uit is ontstaan."
en eerder in dit topic (:
maar ik kap met deze discussie, tenzij er een goed topic voor is. want mij word de sfeer te venijnig
annaaube schreef:Sorry voor de hem/haar fout ;p. Ik ben niet op je profiel wezen kijken (:
Maar ik heb het niet zelf verzonnen hoor, van de manipulatie . ik heb het dan wel niet uit een 100% betrouwbare bron gehoord, maar wel 99%. En ze zien niet er niet natuurlijk uit.
Vind ik.
: D
Edit; tiepfoutje
annaaube schreef:Weet iemand hoe het is afgelopen met die jongen die door dat grijze miniatuur paardje een trap gekregen had?
Echt van de zotte dat de ehbo gewoon rustig aan kwam lopen. en die commentaargeefster alleen maar omroepen hoe hij huilde. echt joh, als hij kon lopen wist ik zeker dat ze een b*tchslap had gehad xD.
Maarja.
Voor de rest was het echt leuk (: vooral het interview met imke schellekens!
ps. de banken in de bokt lounge zitten lekker :p
annaaube schreef:maar ik kap met deze discussie, tenzij er een goed topic voor is. want mij word de sfeer te venijnig