Dat is dus een van de rede dat ik nooit op een span durft te zitten
Deze pony's zijn gelukkig wel heel braaf,maar ik heb ook eens een span gezien
die omging waarvan de paarden niet zomaar stil stonden.
Dat was een grote paniek situatie.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

(wat bij dit span zo te zien prima gelukt is)
! monnikenburg schreef:Volgens mij ook niet de eerste keer dat ijsbrand omslaat he.
dolfie2133 schreef:monnikenburg schreef:Volgens mij ook niet de eerste keer dat ijsbrand omslaat he.
Ik heb hem inderdaad jaren geleden om zien slaan in Den Haag. Zijn paarden bleven niet zo braaf staan, maar hij had een microfoon en kon de paarden op zijn stem weer rustig krijgen. Het is jammer dat dit gebeurd is, maar het gebeurd waarschijnlijk elke marathonrijder wel eens...
SDE schreef:kreeg een jongetje een stamp van een Mini-paardje op zijn been en moest afgevoerd worden (achteraf heb ik de jongen al terug zien rondhuppelen)
stef schreef:SDE schreef:kreeg een jongetje een stamp van een Mini-paardje op zijn been en moest afgevoerd worden (achteraf heb ik de jongen al terug zien rondhuppelen)
Die is niet afgevoerd maar met een kennis mee naar huis gegaan en heeft daar even bij kunnen komen in een warm bad om vervolgens vrolijk verder te showen

monnikenburg schreef:Volgens mij ook niet de eerste keer dat ijsbrand omslaat he.