Begin hem nu ook te knijpen.Hebben ook sinds kort een paard uit Ede op stal.De betr. stal is tel. niet te bereiken.Kan iemand mij per pb op de hoogte stellen om welke stal het gaat.Privacy gewaarborgt.
Ik heb ook geen andere namen gehoord als van de Koning. Balen voor hem dat de boel 3 maanden op slot gaat, maar ik begrijp dat zijn broer ergens anders ook nog een handelsstal heeft.
dynamiek
Geplaatst: 15-09-10 12:25
Dubbeldun ga jij naar de bijeenkomst?
Daarom nodigen wij u uit voor een voorlichtingsavond op woensdag 15 september 2010 over EIA (Equine Infectieuze Anemie).
EIA houdt de gemoederen bezig, reden genoeg om u te informeren. Spreker zal zijn de heer Frits Sluyter (veterinair deskundige). Er is ruimschoots gelegenheid voor het stellen van vragen.
Locatie: Restaurant de Kade, Rijksweg 47 te Ede Aanvang: 19.30 uur inloop; 20.00 uur aanvang presentatie
Wie weet zit er ergens in de buurt nog wel iets wat besmet is, en zolang iedereen maar die paarden uit Roemenië blijft sleuren en invoeren blijft het risico bestaan. Kennis kan nooit kwaad
dynamiek
Geplaatst: 15-09-10 12:28
DubbelDun schreef:
Ik zit er wel over te denken, maar als die paarden nu negatief getest zijn dan is er toch eigenlijk geen gevaar meer ??
Nee ik ga er ook van uit dat er geen besmetting meer plaats kan vinden, maar idd misschien zit er nog wat in de buurt???
En eigenlijk is het best interessant om naar die avond te gaan, kijken hoe en wat
Laatst bijgewerkt door dynamiek op 15-09-10 12:29, in het totaal 1 keer bewerkt
DubbelFun
Geplaatst: 15-09-10 12:28
@Asyaa: Dat is waar, dus ik kijk even of ik dan nog fut heb