Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Pepper1 schreef:Ik denk als het met dieren kan, kan het met mensen ook... (daar moet ik dus niet aan denken)
Theoretisch gezien is een eeneiige tweeling hetzelfde als een kloon. Ze hebben allebei hetzelfde DNAEen kloon van jezelf zou dus gewoon een soort tweelingzusje/broertje zijn. Ziet er bijna hetzelfde uit, maar van binnen kunnen ze heel anders zijn.
assie schreef:^^ Wat bijdehandje zegt
Verder klopt het wat je zegt hoor Mindim, maar dat genetische evenbeeld van Okidoki gaat dan dus nageslacht produceren. En dat gaat inderdaad om het geld. Maar ook wel om liefde voor de sport (denk ik, misschien heel naief).
Ibbel schreef:Kempkes schreef:Dat klonen gedoe moeten ze met welk levend organisme mee nokken. Dat heet nou knoeien met de natuur.
Ik vraag het nog een keer: dus jij wilt ook geen planten stekken? En jij vindt eeneiige tweelingen knoeien met de natuur?
8nnemiek schreef:Wat ik mij dan wel afvraag.. hoe gaat dat met stamboekregistratie
Ibbel schreef:Kempkes schreef:Dat klonen gedoe moeten ze met welk levend organisme mee nokken. Dat heet nou knoeien met de natuur.
Ik vraag het nog een keer: dus jij wilt ook geen planten stekken? En jij vindt eeneiige tweelingen knoeien met de natuur?
bijdehandje1 schreef:http://www.horsetalk.co.nz/news/2009/03/062.shtml
Op deze link zie je de gekloonde versie van ET (bekend met Hugo Simon)
Ik vind hem niet zo goed gelukt. Dat hij er niet uit ziet, schijnt inderdaad een gevolg te zijn van "oude" genen.
Mindim schreef:bijdehandje1 schreef:http://www.horsetalk.co.nz/news/2009/03/062.shtml
Op deze link zie je de gekloonde versie van ET (bekend met Hugo Simon)
Ik vind hem niet zo goed gelukt. Dat hij er niet uit ziet, schijnt inderdaad een gevolg te zijn van "oude" genen.
Zangersheide fokt straks niet meer normaal joh, laatst ook al 3 klonen van ratina Z, nu weer een kloonhengst van ET. Waar zijn die mensen in vredesnaam mee bezig.
Zangersheide heeft toch een goede naam, met klonen doen ze afbreuk aan zich zelf.
Sander_ schreef:Ik neem aan dat Zangersheide in een experimentele fase verkeert (waarom zou je het niet uitproberen, als je geld hebt en nog meer wilt verdienen? Als de ethische bezwaren je niets kunnen schelen bedoel ik dan)
Wanneer zij merken dat nakomelingen van klonen en de klonen zelf van mindere kwaliteit zijn, zal het wel doodbloeden totdat de techniek verbeterd is.
Mindim, de vader en moeder zijn feitelijk die van Okidoki. Alleen weet ik niet of dit ook zo in het papier gezet kan worden, misschien met een aparte notitie.
Mindim schreef:Ben jij voorstander van klonen? Mag ik vragen waarom, puur uit interesse?