Zodra we weten welke paarden op welke dag aan bod komen, zullen we dat ook hier in het topic er nog bij zetten.
OK, thx
PaysBas
Geplaatst: 04-09-10 12:26
Vind het wel apart dat ik niks over dit paard en de bokker op Bokt kan vinden...
Akribat Aelenderink: "Akribat is een Zweeds warmbloed (vader Akribori), wij hebben hem in 2008 naar Nederland gehaald. In het begin leek het een normaal paard. Een maand na aankomst viel hij mij voor de eerste keer in de wei aan. Daarna hebben we geprobeerd om hem te corrigeren, maar hij werd alleen maar gevaarlijker. Hij deinst nergens voor terug. Hij heeft me nu 8 keer zwaar te pakken gehad, waarvan ik 2 keer echt heel veel geluk heb gehad dat ik er nog ben. Grondwerk en longeren is levensgevaarlijk en zal ik nooit meer durven te proberen. Ik weet niet of Akribat te gevaarlijk voor jullie is, want ik wil jullie niet aan risico’s bloot stellen, maar misschien vinden jullie het wel een uitdaging."Ene ja ik heb op dit paard gestemd.
Maar dat je even contact met ze zoekt over of er een oplossing is gevonden? Lijkt me vervelend om te moeten afwachten namelijk.
Schangah
Geplaatst: 05-09-10 23:19
Mirrrriii schreef:
Ja dat snap ik.
Maar dat je even contact met ze zoekt over of er een oplossing is gevonden? Lijkt me vervelend om te moeten afwachten namelijk.
Ja ga ik morgen ook doen, wil mensen nu niet direct storen in het weekend en zeker niet op zondag. Ik heb voor het geval dat het doorgaat al wel de sokken, staart en manen horse event proof gemaakt.