Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:tamoreliefje schreef:Geweldig, moet echt spannend voor haar zijn.
Zou ze geen stukje geschiedenis schrijven hiermee?
Wanneer er iemand van het dressuurteam uitvalt *klopt heel hard op hout*, dan is ze de eerste amazone die in 2 disciplines uitkomt en schrijft ze inderdaad geschiedenis.
quarterH schreef:heel erg jammer dat Jurgen niet mee gaat! Hierdoor slinken de kansen van Nederland nog meer!
Ik vind Anky super om de western/reining sport te promoten BINNEN NEDERLAND.
echt waar, super top, vooral doorgaan vooral ook omdat ze dat zien dat het echt niet zo makkelijk is (ze rijd nog geen 70 op een 74+ paard).
Maar Anky in de reiningsport op internationaal (laat staan WEG) niveau is in mijn ogen echt een lachertje!! en een blamage voor nederland op de weg.
Dat we niet het sterkts mogelijke team hebben (we missen bv Michel en Ruben al) dat wisten we. Maar hiermee wordt het nog erger. sorry maar ze kunnen beter niet gaan.
Jasmijn76 schreef:Cayenne schreef:Dat wordt donderdag 30 september met z'n allen voor de buis![]()
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe de reining-ers van Bokt dit zien. Ze is wel binnen no-time opgeklommen natuurlijk
idd...zelfs de huistuinenkeukendressuurbosknolrijders zitten opeens voor de buis(incl.ik!)
quarterH schreef:heel erg jammer dat Jurgen niet mee gaat! Hierdoor slinken de kansen van Nederland nog meer!
Ik vind Anky super om de western/reining sport te promoten BINNEN NEDERLAND.
echt waar, super top, vooral doorgaan vooral ook omdat ze dat zien dat het echt niet zo makkelijk is (ze rijd nog geen 70 op een 74+ paard).
Maar Anky in de reiningsport op internationaal (laat staan WEG) niveau is in mijn ogen echt een lachertje!! en een blamage voor nederland op de weg.
Dat we niet het sterkts mogelijke team hebben (we missen bv Michel en Ruben al) dat wisten we. Maar hiermee wordt het nog erger. sorry maar ze kunnen beter niet gaan.
manie schreef:Kunnen de western kenners mij wat namen noemen van ruiters die naar hun mening wél op WEG thuis horen?
Ik ben totaal niet thuis in deze tak van sport, maar als ik de reacties zo lees zijn er 1000-den andere/betere kandidaten dan Anky...
En waarom worden die dan niet als reserve geplaatst???
(je maakt me overigens niet wijs dat geld hierbij een rol speelt....)
Neem aan dat er ook een bondscoach voor de reining is toch?? En waar baseert deze dan zijn keuze op???
Ayasha schreef:ials die allemaal zeggen "je stikt er maar in want ik heb het geld nie" hebbie der niks an.
Francis schreef:Ayasha schreef:ials die allemaal zeggen "je stikt er maar in want ik heb het geld nie" hebbie der niks an.
Da's wel érg kort door de bocht en slaat nergens op. Ik denk dat er velen zouden staan trappelen om te gaan maar het is niet bepaald realistisch om je zo diep in de schulden te steken dat je failliet gaat om 1 wedstrijd in de States te rijden. Dat heeft niks te maken met niet willen maar gewoonweg niet kunnen.
Wat dat betreft valt er door de overkoepelende organisaties ook nog wel wat te doen aan het zoeken van grote sponsors voor de Reiningsport. Waarom pompt de Rabobank daar niet wat geld in?