Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.JorisDy schreef:Dat is de vader van een collega van mij. Verschrikkelijk wat er gebeurd is
Wijnand heeft zijn schouder gebroken, zijn zoon is op de voorruit geklapt maar heeft wonderbaarlijk niks!
Paard had door de klap zijn rug gebroken en is daarom afgemaakt. Was nog een jong paard, die het super deed. Heel erg zonde.
De auto heeft hun volkomen over het hoofd gezien, mede door beslagen ruiten.
liss schreef:denk dat 'veilig verkeer nederland' wel eens aandacht mag besteden aan 'paarden op de weg'.
er gebeuren te veel ongelukken omdat veel automobilisten niet weten hoe ze er mee om moeten gaan.
ik zeg niet dat het in dit geval ook zo is.maar een campagne mag zeker wel, zowel voor ruiters en automobilisten.
JorisDy schreef:Dat is de vader van een collega van mij. Verschrikkelijk wat er gebeurd is
Wijnand heeft zijn schouder gebroken, zijn zoon is op de voorruit geklapt maar heeft wonderbaarlijk niks!
Paard had door de klap zijn rug gebroken en is daarom afgemaakt. Was nog een jong paard, die het super deed. Heel erg zonde.
De auto heeft hun volkomen over het hoofd gezien, mede door beslagen ruiten.
Apple schreef:Zou eigenlijk zo moeten worden aangepast in de wet dat je met paarden en aanspanningen gewoon op het fietspad mag. Je 'hoort' op de weg, maar met het huidige verkeer is dat eigenlijk vreselijk gevaarlijk.