Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
__Marloes schreef:Ik als deelnemer vind het erg jammer, we hadden hier een leuke wedstrijd van de kring die afgemeld was en al, ook kringkampioenen huldeging afgezegt, en dan nog niet alle tijd en energie van alles alvast verzamelen en regelen is bijna weggegooit... ik hoop dat ze zsm een geschikte lokatie/datum vinden. maar vind het echt een schande. zo'n grasbodem zoals ze daar hebben is al veel te glad als het heeft gemiezert...
Hoop dat ze er iets van leren...
ojele schreef:De bodem is juist heel erg goed in Ermelo. Er is de afgelopen jaren heel veel geinvesteerd. Wat ik begrepen heb zijn de zandbodems zeker niet het probleem, die zijn snel weer goed. De achterberg grasbodems kunnen ook veel hebben, maar er is echt sprake van overmacht. ERg makkelijk om dat te zeggen dat het aan iets anders ligt. Voor mij een compliment dat ze het afgezegd hebben
Double07 schreef:Het is erg jammer voor diegene die naar de hippiade mochten, maar ik vind het wel een heel verstandig besluit.
Voor volgende week moet ik het nog zien of de bodem wel droog genoeg is, aangezien het water in Ermelo altijd slecht wegloopt.
Ik hoop dat ze een oplossing kunnen vinden, maar ik zie het nog gebeuren dat er dit jaar helemaal geen hippiade is.
xxilse14 schreef:ik ben 5 min. geleden thuisgekomen vanuit de KNHS zomerinstructieweken en inderdaad het hele terrein staat blank! we konden niet springen omdat die bak onder water lag en zelfs de slaapzalen bleven niet droog, gellukkig daardoor wel een extra keertje gecrosst!!!
WiskyBokjes schreef:xxilse14 schreef:ik ben 5 min. geleden thuisgekomen vanuit de KNHS zomerinstructieweken en inderdaad het hele terrein staat blank! we konden niet springen omdat die bak onder water lag en zelfs de slaapzalen bleven niet droog, gellukkig daardoor wel een extra keertje gecrosst!!!
Idd het terrein was echt erg! Water spoot gewoon van het dak af, douches waren onder gelopen omdat de putjes het niet meer aan konden enz. De Crossbaan was één grote waterbak, bodem was bijna niet meer te zien.