Ayasha schreef:ach dan kan je van elke ruiter die de grond in geboort wordt zeggen dat ze hun bek moeten houden want ze hebben het zichzelf gezocht. In dit geval worden ze beschuldigt van een door de F.E.I niet toegestane daad en daar zij dat volgens de F.E.I niet doen is dat laster en eerroof. En ongeacht naar wie dat gericht is, dat moet aangepakt worden. Ook een, in mijn mening, omhooggevallen journalistje. Of ze nu LDR of rollkur rijdt volgens bokkers doet er in dit topic helemaal niet toe.
Het doet er inderdaad niet toe of ze volgens bokkers LDR rijdt of rollkur. Maar kan jij aan de hand van foto's vertellen wat nu LDR en wat nu Rollkur is? Ook als je Anky LDR ziet rijden, zie ik niet of dit LDR of Rollkur is, want de laatste keer dat ik het zag, ging het met het nodige gezaag en getrek, er zijn zelfs filmpjes van

En nu kan je twee dingen doen, aanklagen of zorgen dat je je techniek inzichtelijk maakt. En dat laatste is imo een veel positivere manier om in het nieuws te komen, dan een journalist aan te klagen die in feite gewoon rapporteert wat ze ziet. De media kan je niet controleren, LDR is dan misschien toegestaan, heel veel mensen vinden het nog steeds walgelijk om te zien en associeren Anky dus automatisch met rollkur, want hoe zie je het verschil tussen Rollkur en LDR?