Ik heb de foto's/filmpjes niet gezien, en hoef ik ook niet te zien.
Maar alleen het verhaal vind ik al erg. Waarom zoeken mensen geen normale hobby? Of gaan ze gewoon lekker kijken van hoe hoog ze zelf in een klein badje kunnen springen zonder hun botten te breken?
Fenrir
Geplaatst: 01-09-10 18:01
Ik zou niet weten hoe ze anders moeten springen... ik zie ze nog niet zo gauw een bommetje maken?
m_ss
Geplaatst: 01-09-10 18:03
wahaa dat is waar. maar een dier dat valt steekt toch zijn hoofd omhoog uit een soort reflex? deze duiken echt alsof ze inderdaad dr af gegooid worden. een dier dat springt springt vooruit en zal met het zwaarste deel (zijn kont denk ik) het laagste hangen. vandaar ook de vergelijking met een hond
ik zei nog zo: geen bommetje!
Fenrir
Geplaatst: 01-09-10 18:06
Als een paard springt dan springt hij toch ook gewoon met zijn voorbenen eerst? Ook met een afsprong bijvoorbeeld. Het is niet logisch dat de kont het laagste punt zou zijn, ze landen immers altijd met de voorbenen eerst. Ze vallen niet, ze springen zoals een paard springt. Het is gewoon echt duiken wat ze doen, in feite.
brandy8
Geplaatst: 01-09-10 18:08
voor alle dierenliefhebbers onder ons ik weet het het zou niet leuk voor ons zijn maar er hadden beter nooit dieren op deze aarde moeten belanden,al die dierenmishandelingen op alle ondenkbare manieren , mensen zijn gewoon ziek in hun hoofd! elke keer als ik weer zoiets afschuwelijks hoor krijg ik het maar niet uit mijn hoofd! en het word alleen maar erger op deze verknipte aardbol! bah ik kots ervan