I.P.S Painted Black verkocht aan Spaanse Junioren amazone

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 14:49

vind t leuk voor t meisje dat ze zo'n geweldig paard onder dr kont krijgt en zelf alles mag gaan oefenen en dat zei zo een leuk leerpaard heeft.

mooi besluit van anky om pb weg t doen om t zo maar even t zeggen.

Tomorrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 14:50

Sharon89 schreef:
Begrijp ik nou goed dat Painted dan bij Anky blijft en dat Morgan uit spanje over komt om hem te trainen ?! :?

Ja daar dacht ik ook al aan, dat lijkt me een beetje moeilijk als ze ook nog studeert.

Wel jammer dat painted black verkocht is.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 14:52

Komt toch wel een beetje uit de lucht vallen dit nieuws. Denk gewoon dat Anky de tijd rijp acht om andere dingen te gaan doen. Had alleen gedacht dat ze pas ging stoppen met de wedstrijdsport na de Olympische spelen in Londen. Wie weet zien we haar wel niet over een aantal jaar in de ponysport haar kinderen aan het aanmoedigen. Daarbij kan het zijn dat ze misschien ooit weer eens terugkomt als ze een nieuwe topper heeft. Tegen Totilas is op dit moment toch geen kruit gewassen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-10 14:54

Tomorrow schreef:
Sharon89 schreef:
Begrijp ik nou goed dat Painted dan bij Anky blijft en dat Morgan uit spanje over komt om hem te trainen ?! :?

Ja daar dacht ik ook al aan, dat lijkt me een beetje moeilijk als ze ook nog studeert.

Wel jammer dat painted black verkocht is.

Morgen woont niet in Spanje maar in Zwitserland.
Dat is in ieder geval een stukkie dichterbij.

plientjedres

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 14:56

petraaken schreef:
Komt toch wel een beetje uit de lucht vallen dit nieuws. Denk gewoon dat Anky de tijd rijp acht om andere dingen te gaan doen. Had alleen gedacht dat ze pas ging stoppen met de wedstrijdsport na de Olympische spelen in Londen. Wie weet zien we haar wel niet over een aantal jaar in de ponysport haar kinderen aan het aanmoedigen. Daarbij kan het zijn dat ze misschien ooit weer eens terugkomt als ze een nieuwe topper heeft. Tegen Totilas is op dit moment toch geen kruit gewassen.

die Olympische spelen kan ze toch met salinero rijden, die zal ze toch eerder pakken dan pb

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 14:58

sporter schreef:
Sjuimpje schreef:
Volgens mij valt dat wel mee Sporter, was het niet Idool die meeging naar de OS als reservepaard voor alle teamleden? :)

Wel heel jammer van de combinatie, ze boekten nog steeds progressie.

Der zit imo wel een verschil tussen een junioren amazone en ons olympisch team

teminste dat hoop ik :Y)

Nou ik weet niet wat moeilijker is, je paard een trainingsrondje laten lopen met een junior en de combinatie begeleiden en afstemmen naar wedstrijden toe, of je paard er zo aan hebben staan dat jij en 3 andere ruiters er een olympisch waardige dressuurproef mee neer kunnen zetten.

XMaaiike

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 15:00

Sharon89 schreef:

zovaak zal dat idd niet zijn, voor het grootste gedeelte blijft anky hem dus gewoon trainen.
en Morgan zal hem voornamelijk op wedstrijden starten. (wat overigens vaak genoeg gebeurd bij junioren/y.riders, paarden die voor een groot gedeelte gewoon door de trainers worden getraind) ;)

imo, dit is haar laatste juniorenjaar, volgend jaar zal ze hem moeten starten bij de Youngriders :)

OomaaikeoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 15:05

wake_up schreef:
Pfoe. Ik wou dat ik het geld had. :oo
Erg mooie kans voor die Spaanse junioren amazone :j
Denk dat we er nog wel wat meer van gaan horen de komende tijd. Vraga me wel af hoe ze dat gaat combineren met dr studie en trainen in nederland.

Wel jammer dat je voor een superpaard veel geld nodig hebt. Zo zijn er ook veel paarden naar het buitenland verkocht aan mensen met een hoop geld, waar je later niks meer van terughoorde, omdat de ruiters gewoonweg het talent niet hadden. Daarmee bedoel ik overigens niet dat die Morgan geen talent heeft, want ze heeft al een reeks overwinningen op dr naam staan :D

Misschien heeft ze wel een privejet staan, vlieg je toch gewoon "even" elke dag op en neer :D

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 15:05

Jammer, ik had erg gehoopt dat HP er mee ging starten! Maar hoop dat de nieuwe amazone van BP er successen mee zal boeken

Michael1104

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 15:06

prima afspraken toch, als het moet kan ie mee naar Kentucky en anders kan ie in Erp blijven staan om te trainen. Prachtige kans voor zo'n meid natuurlijk!

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 15:09

Sjuimpje schreef:
Nou ik weet niet wat moeilijker is, je paard een trainingsrondje laten lopen met een junior en de combinatie begeleiden en afstemmen naar wedstrijden toe, of je paard er zo aan hebben staan dat jij en 3 andere ruiters er een olympisch waardige dressuurproef mee neer kunnen zetten.

Ja want die andere olympiade ruiters die kunnen niks :+

Vudress

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 15:12

Dit soort topics zijn net een soap. Ongelooflijk, hoeveel mensen denken van de hoed en de rand te weten.

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 15:12

Natuurlijk niet, maar een paard een rondje narijden is toch wel eventjes wat anders dan een proef er mee te rijden.
Maar goed, ieder zijn eigen mening :D Ik vind iig dat Anky al met meerdere paarden bewezen heeft dat haar paarden fantastisch afgericht en na te rijden zijn :j

MargrietJonk

Re: I.P.S Painted Black verkocht aan Spaanse Junioren amazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 15:17

Ik hoop dat die meid er ongelofelijk fijn mee aan rijden gaat en veel prijzen mee wint. Ondanks dat je een goed paard onder je kont hebt moet je t wel 'ff' doen op de wedstrijden in de ring. Jammer dat PB verloren gaat voor de Nederlandse sport. Maar we hebben de mazzel dat we op dit moment veel goede combinaties hebben.

Vudress

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 15:18

Sjuimpje schreef:
Natuurlijk niet, maar een paard een rondje narijden is toch wel eventjes wat anders dan een proef er mee te rijden.
Maar goed, ieder zijn eigen mening :D Ik vind iig dat Anky al met meerdere paarden bewezen heeft dat haar paarden fantastisch afgericht en na te rijden zijn :j

Welke dan?

Maureen97

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 15:19

had het niet verwacht zeg jeetje

|o :\

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 15:20

jammer hij had gewoon bij Hans Peter moeten blijven die haalt uit PB het beste

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 15:21

Hij is in elk geval nog niet verloren voor de fokkerij. Zolang hij bij Anky blijft staan zal hij ook nog gewoon blijven dekken vermoed ik.

Anoniem

Had ik echt niet verwacht. Wel een hele mooie deal en ook een geweldige kans voor de nieuwe amazone. :j

Ayasha
Blogger

_Inga schreef:
Jammer, ik had erg gehoopt dat HP er mee ging starten! Maar hoop dat de nieuwe amazone van BP er successen mee zal boeken

waarom zou HP er mee gaan starten?

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 15:24

Ayasha schreef:
_Inga schreef:

waarom zou HP er mee gaan starten?

HP heeft hem als jong paard gereden en opgeleid. Op de laatste hengstenkeuring heeft hij PB ook gereden en zoals hij dat kan kan Anky het niet (op PB dan heh)

Lynske78

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 15:25

Hoe zal dat daar gegaan zijn? ;

Ohhh papa mag ik Painted Black van jou??????? Please, dan zal ik niet meer zeuren dit jaar. :D

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: I.P.S Painted Black verkocht aan Spaanse Junioren amazone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-10 15:27

Toegegeven: Happie en Painted was inderdaad een gave combinatie, zeker tijdens de afgelopen HK:

Maar van een verdere combinatie met Happie is nadat Painted bij Anky terecht kwam, verder geen sprake meer van geweest. Dat was dan ook niet te verwachten :)

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 15:27

Lynske78 schreef:
Hoe zal dat daar gegaan zijn? ;

Ohhh papa mag ik Painted Black van jou??????? Please, dan zal ik niet meer zeuren dit jaar. :D

:D :D :D :D hahahahaha wil ook zo'n papa dan zal ik ook niet meer zeuren dit jaar *D

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 15:28

Vudress schreef:
Sjuimpje schreef:

Welke dan?

Zoals ik al zei is Idool wel het summum, ook Gere vind ik een mooi voorbeeld. En dan heb ik het nog niet over al die paarden die regelmatig een periode bij Anky op stal staan om verder afgericht te worden.