Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tomorrow schreef:Sharon89 schreef:Begrijp ik nou goed dat Painted dan bij Anky blijft en dat Morgan uit spanje over komt om hem te trainen ?!
Ja daar dacht ik ook al aan, dat lijkt me een beetje moeilijk als ze ook nog studeert.
Wel jammer dat painted black verkocht is.
petraaken schreef:Komt toch wel een beetje uit de lucht vallen dit nieuws. Denk gewoon dat Anky de tijd rijp acht om andere dingen te gaan doen. Had alleen gedacht dat ze pas ging stoppen met de wedstrijdsport na de Olympische spelen in Londen. Wie weet zien we haar wel niet over een aantal jaar in de ponysport haar kinderen aan het aanmoedigen. Daarbij kan het zijn dat ze misschien ooit weer eens terugkomt als ze een nieuwe topper heeft. Tegen Totilas is op dit moment toch geen kruit gewassen.
sporter schreef:Sjuimpje schreef:Volgens mij valt dat wel mee Sporter, was het niet Idool die meeging naar de OS als reservepaard voor alle teamleden?
Wel heel jammer van de combinatie, ze boekten nog steeds progressie.
Der zit imo wel een verschil tussen een junioren amazone en ons olympisch team
teminste dat hoop ik
Sharon89 schreef:Begrijp ik nou goed dat Painted dan bij Anky blijft en dat Morgan uit spanje over komt om hem te trainen ?!
wake_up schreef:Pfoe. Ik wou dat ik het geld had.
Erg mooie kans voor die Spaanse junioren amazone
Denk dat we er nog wel wat meer van gaan horen de komende tijd. Vraga me wel af hoe ze dat gaat combineren met dr studie en trainen in nederland.
Wel jammer dat je voor een superpaard veel geld nodig hebt. Zo zijn er ook veel paarden naar het buitenland verkocht aan mensen met een hoop geld, waar je later niks meer van terughoorde, omdat de ruiters gewoonweg het talent niet hadden. Daarmee bedoel ik overigens niet dat die Morgan geen talent heeft, want ze heeft al een reeks overwinningen op dr naam staan
Sjuimpje schreef:Nou ik weet niet wat moeilijker is, je paard een trainingsrondje laten lopen met een junior en de combinatie begeleiden en afstemmen naar wedstrijden toe, of je paard er zo aan hebben staan dat jij en 3 andere ruiters er een olympisch waardige dressuurproef mee neer kunnen zetten.
Ayasha schreef:_Inga schreef:Jammer, ik had erg gehoopt dat HP er mee ging starten! Maar hoop dat de nieuwe amazone van BP er successen mee zal boeken
waarom zou HP er mee gaan starten?
Vudress schreef:Sjuimpje schreef:Natuurlijk niet, maar een paard een rondje narijden is toch wel eventjes wat anders dan een proef er mee te rijden.
Maar goed, ieder zijn eigen meningIk vind iig dat Anky al met meerdere paarden bewezen heeft dat haar paarden fantastisch afgericht en na te rijden zijn
Welke dan?