Onrustige paarden laten trailer kantelen in Duitsland

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 19:14

sflj schreef:
Knap dat jij dat allemaal 'duidelijk' kunt zien aan de foto's! (zelfs dat de bestuurder onervaren was!)
Misschien is die kerel met het blauwe overhemd wel de bestuurder? Die zou redelijk ervaren kunnen zijn. ;)
Wie zegt dat de sporen in de berm van deze combinatie zijn? Kan toch ook van de hulpdiensten of auto's zijn die achter de trailer reden op het moment dat het mis ging en vervolgens naar de berm uitweken?

Wat ik bedoel is dat men niet moet speculeren. (niet alleen in dit topic.)

Met duidelijk te zien bedoel ik dat je duidelijk kunt zien dat de trailer op de linkerbaan reed. Over ervaring weet ik niets en dat interesseert me ook vrij weinig.

En tuuuuurlijk kunnen die remsporen net van een hulpdienst zijn die toevallig op moment supreme achter die trailer reden. Tuurlijk is het vrij logisch dat als je een auto-ongeluk hebt dat de remsporen op de weg NIET van die auto zijn.

Wat zeggen ze ook al weer? Als het blaat als een schaap, als het loopt als een schaap, en als het eruit ziet als een schaap dan is het waarschijnlijk?..... juist, een schaap.

Stagediver

Re: Onrustige paarden laten trailer kantelen in Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 22:20

Wat een discussies hier zeg, Waarom moet het nou gelijk iemand anders zn schuld zijn houd er rekening mee, dat een trailertje maar op 2 wieltjes staat en maar aan een auto vast zit met een klein stukje ijzer.. 2 paarden kunnen dat op de kant trekken hoor als ze een beetje hun best hebben gedaan

funnyhorses

Re: Onrustige paarden laten trailer kantelen in Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 07:38

Hmmm ik zie nu de foto's en weet je wat ik denk?
Ik denk dat de linker achterband van de auto een klapband is geweest,daardoor is de auto in de slinger geraakt waardoor de paarden schrokken en begonnen te stuiteren en ja dan is er geen houden aan en kiept de boel om!

Maar nóg sta ik versteld hoe die beesten uit de trailer zijn gekomen.
Onvoorstelbaar!!!!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 07:47

Weet je wat ik denk? Dat er een ongeluk is gebeurd met goede afloop!! :P

En dat er flink word gespeculeert ( zoals altijd hier op bokt ) maar dat er niemand bij was en dus iedereen uit zijn nek loopt te lüllen zonder verstand van zaken te hebben :P

Dat denk ik :D

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 07:52

Ja maar als iedereen alleen maar schrijft ohhh wat erg dan word het ook saai! ;)
Er mag best es "gespeculeerd" worden,wellicht schrikt dat sommige mensen wakker.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 08:07

funnyhorses schreef:
Ja maar als iedereen alleen maar schrijft ohhh wat erg dan word het ook saai! ;)
Er mag best es "gespeculeerd" worden,wellicht schrikt dat sommige mensen wakker.

En waarom moeten er mensen wakker schrikken? :P Dit kan iedereen overkomen.. :)

Maar iedereen kijkt hier de koe in zijn kont.. Ze weten het allemaal beter dan de technische recherche :D

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 08:14

Nou er zijn zat die veelste hard rijden en nog nooit een ongeluk hebben gehad(gelukkig)
En als je dan zulke beelden ziet en de "speculaties" erbij dan zet dat toch menigeen aant denken(hoop ik)

Ik zeg dus niet dat die meiden te hard hebben gereden,was er immers niet bij,maar ik zie zelf wel vaak op de snelweg hoe absurd hard ze soms met een trailer met paarden erin rijden.

Dan word je met deze berichten en akelige foto's weer met de neus op de keiharde feiten geduwd!!!