Negenjarige amazone mag niet naar regiokampioenschap *clip*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Frantic

Re: Negenjarige amazone mag niet naar regiokampioenschap *clip*

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 08:45

Zeker weten van niet Relaxed.... Ik geloof die vader op zijn blauwe ogen en ook al zou hij ze niet hebben ingestuurd, dan nog maken ze zelf zoveel fouten dat ze deze starre arrogante houding heel snel achter zich moeten laten!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 08:46

Ja want als persoon A iemand vermoord dan mag persoon B dat ook natuurlijk..... :+ :?
Omdat de ene fouten maakt betekent toch niet dat de andere dat net zo rustig mag doen?

Espie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 08:47

het is gewoon een wel niet spel.
jammer dat het kind de dupe er van is.
want zij heeft zich geselecteert voor deze kampioenschappen.
het is gewoon jammer dat het kringbestuur en het regio bestuur hier niet uit komen. ook al doen ze beiden hun best.
dit zet denk ik kwaad bloed bij beide bestuuren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 08:54

Ayasha schreef:
Ja want als persoon A iemand vermoord dan mag persoon B dat ook natuurlijk..... :+ :?
Omdat de ene fouten maakt betekent toch niet dat de andere dat net zo rustig mag doen?

Moord of een 9 jarige op een kampioenschap laten starten waar ze zich voor heeft geselcteerd, dan natuurlijk ook nogal een vergelijking :roll:

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 08:55

Relaxed schreef:
Ayasha schreef:

Moord of een 9 jarige op een kampioenschap laten starten waar ze zich voor heeft geselcteerd, dan natuurlijk ook nogal een vergelijking :roll:

Het gaat om het principe "als jij fouten maakt mag een ander dat ook", maar dat had je vast wel door. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 08:56

Ayasha schreef:
Relaxed schreef:

Het gaat om het principe "als jij fouten maakt mag een ander dat ook", maar dat had je vast wel door. :)

Zeker, maar ik snap het principe van Frantic ook.. Als het echt zo is dat de sluitingsdatum eerder was dan dat de geselecteerden bekend gemaakt werden, dan klopt er iets niet en zou de regio niet zo principieel moeten doen :n

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 08:58

Ayasha schreef:
Amarie schreef:
janouk: iedereen gaat er van uit dat de vader de waarheid spreekt maar wat als hij glashard staat te liegen?

Dat bedoel ik; ik ga er niet zomaar vanuit dat deze mensen de waarheid vertellen.
Je hoort als je in de organisatie van wedstrijden zit zoveel smoezen, zielige verhalen, etc als mensen zelf weer eens de startcoupons zijn vergeten of het entingsboekje, etc.

Daarom zijn er ook regels, om al die discussies tijdens de wedstrijden te voorkomen. En op een kleine wedstrijd zijn die smoezen allemaal nog wel te handelen, maar als er 600 combinaties starten wordt het toch een heel ander verhaal.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 08:58

relaxed: Maar dan zouden er toch veel meer met dat probleem moeten zitten en zou er niemand in geslaagd moeten zijn om de coupons tijdig daar te hebben.... En dan lijkt het me ook dat de organisatie wel toegevingen zou doen. Maar het lijkt er op dat er mensen wel in geslaagd zijn om alles tijdig binnen te krijgen dus?

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 08:59

Als je op Schiphol komt zonder paspoort of ticket, mag je ook niet mee hoor. Ook niet als je een heel zielig verhaal ophangt.

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 09:02

Frantic schreef:
NehnaDagmar schreef:
Tsja, elk verhaal heeft 2 kanten. Er is van te voren heel duidelijk gezegd dat de coupons voor een bepaalde datum binnen moesten zijn. Heeft ook heel nadrukkelijk op de site gestaan.. Als je zeker wilt weten dat je coupons aankomen, moet je ze langs gaan brengen.
Een vriendin van me was ook te laat met coupons opsturen en mag ook niet meedoen. Ik vind het terecht, de uiterlijke inleverdatum is ZEER duidelijk vermeld overal.. Als je dan over je hart strijkt omdat het een 9-jarig meisje is moet je iedereen die zijn coupons te laat heeft ingeleverd toelaten. En dan is er vast wel iemand die zijn entingen niet op orde heeft, moet je dan ook over je hart strijken?

Ik vind het goed dat er één lijn wordt getrokken, ook als het om een jong meisje gaat.

in het topic over de FK kan je lezen dat de coupons binnen moesten zijn terwijl op die datum de geselecteerden nog niet eens bekent waren.... Secretariaat was wederom veel te laat met het doorgeven van de lijsten op de Website..... Er was toen flinke paniek om en nu leggen ze alles weer bij de leden neer....

Nogmaals, ik heb het zelf meegemaakt en het was bij de FB fout gegaan en de ruiters werden de dupe in dit geval kreeg de club secretaresse de schuld.

Dat lijkt me sterk, ze rijdt bij ons in de kring. Op de site is te zien dat 14 juli de uitslagen er al op stonden....

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 09:05

Het is heel sneu voor dit meisje. Maar bij onze kring was het zo dat je de startcoupons op de selectiewedstrijd in moest leveren. En stond er al een hele tijd op de site dat ze voor een bepaalde datum de coupons moesten hebben.
Dan hadden wij een aantal jaren geleden ook een hoop stennis kunnen maken. Toen was ons viertal als reservekampioen gehuldigd, maar later bleek dat we 3de waren geworden. Dus mochten we niet door naar het NK.

enniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 09:05

er zijn meerdere kringen :)*
Ook dag voor fk afgebeld, en toen kreeg ik later een brief; Je hebt het vertikt om even langs het secetariaat te lopen, nou sorry hoor .. Ik had netjes afgebeld..

Espie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 09:07

Ayasha schreef:
relaxed: Maar dan zouden er toch veel meer met dat probleem moeten zitten en zou er niemand in geslaagd moeten zijn om de coupons tijdig daar te hebben.... En dan lijkt het me ook dat de organisatie wel toegevingen zou doen. Maar het lijkt er op dat er mensen wel in geslaagd zijn om alles tijdig binnen te krijgen dus?

er was groot paniek stond er bij :D
maar je bent wel erg fel wat dit onderwerp betreft.
het gaat ook nog eens over een geselecteert meisje van negen.
die dus volgens jou maar moet boeten.
jammer dat je er zo over denkt.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 09:08

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 09:09

Espie: Hoezo ben ik fel? :?

enniee: NehnaDagmar zegt ongeveer het zelfde en kennelijk rijd het meisje in die kring. :)

Goofke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 09:13

Er was eerder sprake dat de sluitingsdatum te vroeg zou zijn, maar deze is een week opgeschoven zodat iedereen rustig alles op de post kon doen. Als ging dit misschien niet altijd even duidelijk....

Maar ik weet dat het niet het geval is dat de coupons te laat zijn opgestuurd. Maar jah, of ze goed zijn aangekomen is dus de vraag? Nu dacht ik ook dat het niet alleen om haar ging, maar dat er bij de pony's meer van 'zulke gevallen' waren.

Wat er precies waar en hoe verkeerd is gegaan weet ik ook niet, maar het is inderdaad sneu. Ook voor de kinderen die nu in plek van degenen die officieel mochten starten starten. Zij kunnen er ook niets aan doen, zijn nu ook aan het trainen, en voor hun is het dus ook onzeker of ze wel of niet mee mogen doen....

Het is jammer dat het allemaal zo moet en loopt, maar persoonlijk vind ik HVN erbij halen niet echt nodig?

Vadisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 09:14

Elk jaar gaat er een hoop fout bij de aanmeldingen voor de FK. Begint vaak al met de selecties.. Dat er fouten worden gemaakt is ook best logisch, omdat het mensen werk is, maar ik heb toch echt het gevoel dat men van het bestuur niet leren van hun fouten.
Daarnaast vind ik het zeer vreemd als je meedoet met de selecties en je selecteerd je dan ben je verplicht om te starten. Als je niet start kun je zelfs een boete risceren. Maar als je coupons niet binnen zijn tja dan mag je zelfs niet starten.
Ik ken de vader en geloof echt niet dat hij staat te liegen. Zowel hij als zijn dochter vind ik heel netjes bliijven in het stukje!

Goofke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 09:17

Heb je helemaal gelijk in Vadisha. Ik ken hun inderdaad ook, heb kom zo dus ook via via aan de informatie....

Espie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 09:19

je haalt alles uit de kast om je gelijk te haalen maar jij en ik weten hier het fijne er niet van laat de waarheid in het midden liggen maar als er een kringbestuur en een regio bestuur er niet uit komen wie zijn wij dan om er over te oordelen wie gelijk heeft laat dat kind toch gewoon haar proefje rijden.
zij heeft net zo veel plezier in haar sport als wij.
en niemands leven hangt er van af. en anders volgen de keer beter ;)

Tomorrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 09:21

Sneu voor dat meisje. Die had zich er natuurlijk helemaal op verheugd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 09:21

Ayasha schreef:

Dat zou kunnen idd.. Maar als het nog maar om 1 selectie van 1 kring ging, dan is het natuurlijk al een veel kleinere groep.

Maar goed, ik kan me in beide kanten van het verhaal wel vinden hoor, daar niet van :j

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 09:24

Espie schreef:
je haalt alles uit de kast om je gelijk te haalen maar jij en ik weten hier het fijne er niet van laat de waarheid in het midden liggen maar als er een kringbestuur en een regio bestuur er niet uit komen wie zijn wij dan om er over te oordelen wie gelijk heeft laat dat kind toch gewoon haar proefje rijden.
zij heeft net zo veel plezier in haar sport als wij.
en niemands leven hangt er van af. en anders volgen de keer beter ;)

Noem je dit alles uit de kast halen? :(:)
Ik ben alleen een beetje advocaat van de duivel in de hoop dat "men" bedenkt dat er twee kanten zijn en niet klakkeloos alles aan neemt wat papie met de mooie blauwe ogen zegt want NIEMAND heeft bewijzen en het is woord tegen woord. Dus elke partij heeft evenveel recht om geloofd te worden.
Wij hebben idd niet te oordelen wie gelijk heeft en dat doe ik ook nergens (kom maar met een quote waarin ik zeg dat iemand liegt of iemand gelijk heeft). Ik kan echter wel een hoop quotes aanhalen van mensen die, zonder er het fijne van te weten, oordelen dat paps gelijk heeft. Dus waarom je mij dan aan spreekt is me een raadsel... :)

relaxed: ik ook. :j Als de coupons idd kwijt geraakt zijn is het inderdaad flink balen, maar als de coupons inderdaad nooit aangekomen zjin kan ik me voorstellen dat de organisatie ook zo iets heeft van "ja jongens zo niet...." :) Dus ik vrees dat dit een heel moeilijk verhaal is voor beide partijen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 09:27

Mij stond het vooral tegen hoe ze het op tv brachten.. Beetje zielig doen dat ze al de heeeeeeeele vakantie aan het oefenen was.. Alles om maar aan de start te komen..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 09:28

Mja het is natuurlijk wel hart van nederland, een programma dat, als ik het goed begrepen heb, emotionele verhalen wil brengen... Kan best zijn dat ze wat dingen "opgelegd" gekregen hebben... :=

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 09:28

Relaxed schreef:
Mij stond het vooral tegen hoe ze het op tv brachten.. Beetje zielig doen dat ze al de heeeeeeeele vakantie aan het oefenen was.. Alles om maar aan de start te komen..

Ja wat dan als je zo'n kans krijgt moet je hem grijpen ook.