Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ayasha schreef:Ja want als persoon A iemand vermoord dan mag persoon B dat ook natuurlijk.....![]()
Omdat de ene fouten maakt betekent toch niet dat de andere dat net zo rustig mag doen?
Relaxed schreef:Ayasha schreef:Ja want als persoon A iemand vermoord dan mag persoon B dat ook natuurlijk.....![]()
Omdat de ene fouten maakt betekent toch niet dat de andere dat net zo rustig mag doen?
Moord of een 9 jarige op een kampioenschap laten starten waar ze zich voor heeft geselcteerd, dan natuurlijk ook nogal een vergelijking
Ayasha schreef:Relaxed schreef:
Moord of een 9 jarige op een kampioenschap laten starten waar ze zich voor heeft geselcteerd, dan natuurlijk ook nogal een vergelijking
Het gaat om het principe "als jij fouten maakt mag een ander dat ook", maar dat had je vast wel door.
Ayasha schreef:Amarie schreef:janouk: iedereen gaat er van uit dat de vader de waarheid spreekt maar wat als hij glashard staat te liegen?
Frantic schreef:NehnaDagmar schreef:Tsja, elk verhaal heeft 2 kanten. Er is van te voren heel duidelijk gezegd dat de coupons voor een bepaalde datum binnen moesten zijn. Heeft ook heel nadrukkelijk op de site gestaan.. Als je zeker wilt weten dat je coupons aankomen, moet je ze langs gaan brengen.
Een vriendin van me was ook te laat met coupons opsturen en mag ook niet meedoen. Ik vind het terecht, de uiterlijke inleverdatum is ZEER duidelijk vermeld overal.. Als je dan over je hart strijkt omdat het een 9-jarig meisje is moet je iedereen die zijn coupons te laat heeft ingeleverd toelaten. En dan is er vast wel iemand die zijn entingen niet op orde heeft, moet je dan ook over je hart strijken?
Ik vind het goed dat er één lijn wordt getrokken, ook als het om een jong meisje gaat.
in het topic over de FK kan je lezen dat de coupons binnen moesten zijn terwijl op die datum de geselecteerden nog niet eens bekent waren.... Secretariaat was wederom veel te laat met het doorgeven van de lijsten op de Website..... Er was toen flinke paniek om en nu leggen ze alles weer bij de leden neer....
Nogmaals, ik heb het zelf meegemaakt en het was bij de FB fout gegaan en de ruiters werden de dupe in dit geval kreeg de club secretaresse de schuld.
Ayasha schreef:relaxed: Maar dan zouden er toch veel meer met dat probleem moeten zitten en zou er niemand in geslaagd moeten zijn om de coupons tijdig daar te hebben.... En dan lijkt het me ook dat de organisatie wel toegevingen zou doen. Maar het lijkt er op dat er mensen wel in geslaagd zijn om alles tijdig binnen te krijgen dus?
Ayasha schreef:relaxed: Maar dan zouden er toch veel meer met dat probleem moeten zitten en zou er niemand in geslaagd moeten zijn om de coupons tijdig daar te hebben.... En dan lijkt het me ook dat de organisatie wel toegevingen zou doen. Maar het lijkt er op dat er mensen wel in geslaagd zijn om alles tijdig binnen te krijgen dus?
Espie schreef:je haalt alles uit de kast om je gelijk te haalen maar jij en ik weten hier het fijne er niet van laat de waarheid in het midden liggen maar als er een kringbestuur en een regio bestuur er niet uit komen wie zijn wij dan om er over te oordelen wie gelijk heeft laat dat kind toch gewoon haar proefje rijden.
zij heeft net zo veel plezier in haar sport als wij.
en niemands leven hangt er van af. en anders volgen de keer beter

Als de coupons idd kwijt geraakt zijn is het inderdaad flink balen, maar als de coupons inderdaad nooit aangekomen zjin kan ik me voorstellen dat de organisatie ook zo iets heeft van "ja jongens zo niet...."
Dus ik vrees dat dit een heel moeilijk verhaal is voor beide partijen.