Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JessicaD88 schreef:Ik snap alleen die nieuwe probeersels niet? Naar het uiteindelijk doel? Maar als ze nog maar 2 wedstrijden moet dan lijkt me het toch niet zinvol om het zo te doen? Het is toch veel mooier om dr gewoon voluit te laten gaan opt eind, en dan met een dikke voorsprong te laten winnen? Ze zeggen zelf dat Zenyatta dat zelf ook het leukst vind, ver voorop na een inhaalslag en dat lekker rondkijken. Nu geven ze haar die kans niet terwijl ze dat zo leuk vind. Iemand die dit begrijpt?
Olster4ever schreef:volgens mij zou ze wegkwijnen als ze niet meer zou mogen rennen
top paard!!!
Joolien schreef:Hoezo klopt het niet volgens jou? Je zit Mike alleen maar wat versnellen in zijn lichaamsritme, meer doet hij niet.
Wat een fenomenaal beest, ik krijg idd kippevel als ik haar zie, wat een attent beest, ze lijkt me zo bewust van wat ze doet?!?!
Melanie5 schreef:Ik krijg nog steeds kippenvel van deze merrie. Als zij straks met pensioen gaat, zullen ze wel al gauw met veulens beginnen. Paar keer spoelen en we hebben een stel nieuwe Zenyattas.
Echt een wereld merrie.
! JessicaD88 schreef:Je hoeft dr niet aan te sporen, maar ik vind het sneu dat ze dr inhouden. Dat ze dr int begin inhouden snap ik, ze kan niet de hele race voorop en het is juist tactisch om dr pas bij de laatste bocht te laten gaan. Maar als je nog maar een klein stukje moet, en ze wil graag gaan, genieten en kijken, laat dr dan lekker rennen, en daan maakt het niet uit of je nou met een neuslengte of 6 paardlengstes wint, maar meer omdat Zenyatta meer plezier heeft met 6 paardlengstes verschil. Ben eerder bang dat ze op deze manier dr lol in het rennen verliest omdat ze zoals zij zeiden juist geniet van het vooruit sprinten en trots rondkijken.
...was al flieft op haar tijdens die docu op Animal Planet. Wat een toppertje! (nou ja, tje met 1.73
)