Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zandvangers schreef:hier nog een filmpje gevonden van vitelle , hier is op het einde goed te zien hoe ze loopt en rent .
nu schijnt het nog beter te gaan dan dit filmpje , maar toch had ook ik haar denk ik in laten slapen .
ik denk dat er ook wel veel risicos aan de operatie hebben gezeten ik bedoel een ruggenmerg operatie pffff dat klinkt rot .
en ook de revalidatie en alle onkosten waren me het niet waard geweest , sorry .
ik heb veel voor een paard over maar dit gaat mij denk ik te ver .
http://www.hippotv.tv/video-beschrijvin ... eulen-slot
Echt heel aandoenlijk! Horseware schreef:Citaat:afmaken is makkelijk![]()
Wel eens die beslissing moeten nemen?
Jibbel schreef:Jammer dat paarden tegenwoordig zo 'vermenselijkt' worden. Dat je een mens met een handicap probeert zo goed mogelijk te helpen, à la, maar voor een paard denk ik dat euthanasie idd de eerlijkste keuze was geweest.
Het geeft wel weer een hoop kennis bij klinieken, maar ik denk dat het paard hier wel een beetje de 'dupe' is van het experiment.

Janedieene schreef:En als dit nou je kind was geweest? had je dan ook gezegt: geef hem maar een spuitje?
Dan had je ook alles uit de kast gehaald om je baby zo goed mogelijk te leren lopen, dan maar een boggel op de rug, misschien kan daar zelfs later nog wat aan gedaan worden..
zandvangers schreef:hier nog een filmpje gevonden van vitelle , hier is op het einde goed te zien hoe ze loopt en rent .
nu schijnt het nog beter te gaan dan dit filmpje , maar toch had ook ik haar denk ik in laten slapen .
ik denk dat er ook wel veel risicos aan de operatie hebben gezeten ik bedoel een ruggenmerg operatie pffff dat klinkt rot .
en ook de revalidatie en alle onkosten waren me het niet waard geweest , sorry .
ik heb veel voor een paard over maar dit gaat mij denk ik te ver .
http://www.hippotv.tv/video-beschrijvin ... eulen-slot

Rinoa schreef:sja, maar als ik het proces lees en het veulen zo zie, dan hoef ik het verhaal niet te wetenGa verder niet inhoudelijk in op dit topic, iedereen gooit weer met (voor)oordelen terwijl ze het veulen en het verhaal erbij nooit meegekregen hebben en ik verder ook weinig van dit paard weet omdat ik dus een andere richting doe.