Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SorpresaKyra schreef:@ Adil18 of dat kortzichtig is..tja dat kan..dat niet iedereen met int.net overweg kan dat is zo..maar ze kunnen dus vragen of iemand dat dus wilt doen zoals je nu zelf zegt..om er dan gelijk mee naar de markt te sjouwe vind ik niet nodig...dat je het prima vind dat als ze eten en drinken hebben en niet in de volle zon, dat mag je natuurlijk vinden..maar ik vind het respect voor de paarden ver te zoeken bij zulke markten..dat bedoel ik ermee..of dat kortzichtig is..prima.
Ieder zijn ding..
gaat geloof ik net iets te ver voor deze discussie..
SorpresaKyra schreef:@horseyfries ik zet geen van mijn paarden op internet want of ze versleten zijn of wat, ik zorg voor ze tot hun dood. Mijn liefde voor dierengaat geloof ik net iets te ver voor deze discussie..
Ik ben altijd blij als een dier weer goede plek krijgt..zeker wel..maar sommige mensen willen er altijd te graag en snel vanaf en zoeken dan de makkelijkste weg en dat is wat ik probeer te zeggen.

Citaat:Het gaat er helemaal niet om of het 'je ding" is of niet, er is een categorie paarden die via internet niet verkopen. Zet jij maar een versleten manegepaard of fokmerrie op internet, zullen we wedden hoeveel reacties je krijgt?
Wees blij dat deze dieren uberhaupt nog een nieuwe plek kunnen vinden via de markt!
Sonja_vR schreef:en zolang de mensheid dieren maar fijn blijft vermeerderen zodat er een belachelijk groot overschot aan paarden en pony's is, zal de markt gewoon aanwezig blijven, of in ieder geval de vraag naar die markt
tiwi1969 schreef:De paarden waar ik het over heb zijn zieke dieren die amper op hun benen kunnen staan en dus ook niet gebaat zijn bij een nieuw thuis.
Helaas heb ik daar verschillende van aangetroffen op de markt in Wenum Wiesel 2009.
Natuurlijk is het mooi als een paard van de markt naar een goed nieuw thuis gaat, maar er is een groep paarden die niemand wil en die zijn beter af op de eeuwige groene weiden.