Automobilist komt om het leven door paardenhoofd

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

VERAx

Re: Automobilist komt om het leven door paardenhoofd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 20:28

Vreselijk! :oo

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 21:16

Verschrikkelijk, je moet er toch niet aan denken dat zoiets gebeurd.. Sterkte aan de nabestaanden.

Libbertylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 21:19

Het hoofd raakte los van het lichaam.. Wat een gezicht moet dat geweest zijn zeg!! :(:)
Veel sterkte voor de nabestaanden

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 21:57

ikkeweer schreef:
chocobroodje schreef:

Nieuws is nieuws,hoe bloederig of naar ook. Niemand verplicht je om deze topis te openen.
Jeetje wat heftig! Het lijkt wel alsof er opzet in het spel is...........

Wat jij zegt is onzin, zowel over die opzet als over wat ik zei. Nieuws is geen nieuws, dit soort gruwelijkheden is gewoon gruwelijk en meer niet. En dat soort bloederige toestanden hoort niet op Bokt thuis. Misschien komt het extra hard aan omdat ik 1 juli een verkeersongeval met dodelijke afloop heb meegemaakt, maar ik vind dit soort berichten ook van een bedenkelijk "Fokt" niveau. Plaats verdikkie eens alleen goed nieuws en niet van dit soort oliebol. Maar dat is slechts mijn simpele persoonlijke mening...

Heel rot dat je een verkeersongeval met zeer nare afloop hebt meegemaakt, maar als ik al het nieuws op mezelf ging betrekken zat ik de hele dag depressief thuis. Komop zeg. Je zin die afsluit met 'wat een lol' zegt een hoop over de toon waarop jij het bericht leest, niet ons probleem, jouw probleem. Dit is nieuws, het is een waarschuwing het is een wake-up call, het heeft betrekking op paarden en heeeeeeee...... dit is een paardenforum. Dat jij dit geen nieuws vind mag je vinden, gelukkig beslist de NIEUWSredactie wat nieuws is en niet jij. Bel jij het NOS-journaal ook verontwaardigt op, als ze verslag doen van een oma die met haar scootmobiel in de sloot is beland en verdonken omdat het sensatie is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 08:14

Cayenne schreef:
Alleen positief nieuws plaatsen? We doen niet aan struisvogelpolitiek, en zeker niet wat betreft verkeersongelukken etc.
En we plaatsen (bijna) al het paardennieuws. Daar zitten helaas ook de minder leuke berichten tussen. Dat heb je op nou eenmaal op ieder forum of nieuwssite. Er staat ook geregeld positief nieuws op de voorpagina van Bokt.
Overigens is het niet netjes om de mening van iemand als "onzin" te bestempelen. Dat wordt ook niet over jouw mening gezegd :)

ja ok, maar details als 'de kop van het paard werd door de botsing losgerukt en sloeg tegen de voorruit' zijn imo wel een beetje sensatiemakende gruwelijkheden... Ik snap dat dit nieuws is, maar de details hoeven niet zo groot uitgemeten te worden imo... En de enige reden waarom dat uberhaupt is, is naar mijn mening wel een stukje sensatie waarschijnlijk ;(..

't is hoe dan ook vreselijk voor de mensen die 't meegemaakt heb, ik weet niet of je ooit over zoiets heenkomen
;(

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 09:40

Weet je wat het ook is Menino, de nieuwsredactie typt zeeer zelden zelf het nieuws, ze nemen over. Nu uit de gelderlander begrijp ik? Vorige keer (ook over duitse snelweg-paarden-ongeluk) uit http://www.welt.de. Een nieuwsbericht mag en kan je niet zomaar aanpassen naar gerieven, dan moet je ontzettend uitkijken dat je geen censuur toepast of feiten gaat verdraaien of weglaat. Ik snap dus wel waarom het op deze manier hier staat.

Cadanza

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 10:03

Wat verschrikkelijk zeg.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 14:53

YACK! Wat een onsmakelijk bericht zeg op Bokt... :( Gatver... (maar heel goed dat er geen foto's bijstaan anders moest ik even naar het toilet toe...)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 15:36

Tuurlijk moet dat bij voorpaginanieuws. Het gebeurt nou eenmaal, leuk of niet. En hopelijk draagt het wat bij aan de deugdelijkheid van sommige afrasteringen.
Het lijkt wel schering en inslag dat paarden ontsnappen. Deugdelijke omheining zou al een heel stuk helpen.

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 16:14

Dit is wel zeker nieuws. Maar wat een luguber nieuws! Het zal je gebeuren zeg!

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 20:15

mijn god.....