Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
ikkeweer schreef:chocobroodje schreef:
Nieuws is nieuws,hoe bloederig of naar ook. Niemand verplicht je om deze topis te openen.
Jeetje wat heftig! Het lijkt wel alsof er opzet in het spel is...........
Wat jij zegt is onzin, zowel over die opzet als over wat ik zei. Nieuws is geen nieuws, dit soort gruwelijkheden is gewoon gruwelijk en meer niet. En dat soort bloederige toestanden hoort niet op Bokt thuis. Misschien komt het extra hard aan omdat ik 1 juli een verkeersongeval met dodelijke afloop heb meegemaakt, maar ik vind dit soort berichten ook van een bedenkelijk "Fokt" niveau. Plaats verdikkie eens alleen goed nieuws en niet van dit soort oliebol. Maar dat is slechts mijn simpele persoonlijke mening...
Cayenne schreef:Alleen positief nieuws plaatsen? We doen niet aan struisvogelpolitiek, en zeker niet wat betreft verkeersongelukken etc.
En we plaatsen (bijna) al het paardennieuws. Daar zitten helaas ook de minder leuke berichten tussen. Dat heb je op nou eenmaal op ieder forum of nieuwssite. Er staat ook geregeld positief nieuws op de voorpagina van Bokt.
Overigens is het niet netjes om de mening van iemand als "onzin" te bestempelen. Dat wordt ook niet over jouw mening gezegd